Ettekö te ymmärrät mitä Keskisarja oikeasti sanoi? Heikommin koulutettu =heikkolaatuinen ihminen
Hänhän paljasti että pitää korkeammin koulutettua parempilaatuisena ihmisenä.
Mielenkiintoista sinänsä, että perussuomalaisten äänestäjissä on nimenomaan näitä heikommin koulutettuja, eniten mm. niitä joilla on pelkkä peruskoulutus, ei edes toisen asteen koulutusta.
Mutta tajuaako ne edes itse mitä idolinsa oikeasti sanoi?
"Keskisarjalta pyydettiin tarkennusta siihen, mitä hän tarkoittaa heikkolaatuisilla tulokkailla.
Onko joku meistä neljästä sitä mieltä, että esimerkiksi afrikkalaiset ja lähi-itäläiset ovat koulutuksellisesti, sivistyksellisesti, ammatillisesti samalla tasolla"
Kommentit (792)
Suomalaisen matala koulutus tarkoittaa esimerkiksi "ei ole käynyt ammattikoulua loppuun".
Monella muualta tulleella matala osaaminen tarkoittaa "ei läpäisisi ala-asteen ensimmäistä luokkaa".
Ja kun tällainen henkilö laitetaan työelämään nin a. vaaratilanteita syntyy b. tuohoja ja kustannuksia syntyy ja c. hygienian taso on mitä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta se tarkoittaa myös tyhmää, älykkyydeltään heikompaa ja se pätee useimpiin etelästä tulijoihin.
Ei persut mitenkään estänyt toimillaan kenenkään tännetuloa. Koomista.
Eli turhaan on rääytty rasismista ja vedottu "arvopohjaan"? Koomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Missä, miten ja milloin he olisivat voineet kouluttautua, arvon ap?
Ei ole meidän ongelmamme. Jos tulijoita otetaan niin pitäisi seuloa parhaat päältä. Kaikkia ei voida ottaa.
Voidaan keskustella poliittisesti siitä, että hakijoita pisteytetään, sellainen järjestelmä meillä oli, kun valittiin ns. venepakolaisia. Mutta sen valheellisen huijaamisen pitäisi kyllä ensin loppua, joten katsotaan sitä sitten ensi kaudella, kun persuja ei oteta enää hallitukseen. En tule missään tapauksessa hyväksymään sitä ja olen satavarma, ettei yksikään porvaripuolue tule hyväksymään sitä myöskään varsinkaan eilisten puheiden jälkeen. Siitäkään huolimatta, että monia porvareille tärkeitä talouspoliittisia tavoitteita saatiin läpi.
Nimenomaan pitäisi pisteyttää: koulutuksen, älykkyyden, iän, fyysisen kunnon sekä integraatiovalmiuksen perusteella. Pelastetaan mieluummin älykkäät, nuoret, hyväkuntoiset ja sopeutuvaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, ap, että Keskisarjaan nähden sinäkin olet "heikommin koulutettu"?
Enpä taida hänen kriteeriensä mukaan olla. FT olen minäkin mutta luonnontieteistä. Tosin työtön tällä hetkellä, ehkä se laskee arvoa.
Ap
Eilen ylitettiin tärkeä raja, jolla persut estivät itseltään pelipaikoille pääsyn ainakin seuraavaan hallitukseen. Mutta sekin on varmasti peliliike, jota on harkittu, sillä populistit haluavat välillä olla oppositiossa kannatuksen kasvattamiseksi.
Siitä olen tyytyväinen, että ennustukseni meni oikein eli persut kutistuivat hallitusvastuussa, mutta toisaalta - kuten mieheni sanoi vastaanväittäessään - sitä ennen saivat kyllä paljon pahaa aikaan eli oli hänkin oikeassa. Mutta silti olin oikeassa, kun luotin suomalaisiin: osa ymmärsi tulleensa huijatuksia ja oikeita nasseja ei kyllä mitenkään ole 20 prosenttia enempää, se on ehdoton maksimi kuten muuallakin Euroopassa. (20 prosenttiakin on kyllä huolestuttavan paljon, mutta paljon alle se jää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ymmärrä, sehän tässä surkuhupaisaa.
Kouluttamaton dropout fanittaa Keskisarjaa, Ville Rannalle materiaalia 😁
Keskisarja kertoo totuuden -> vassari kiemurtelee asian ympärillä tapansa mukaan ja laittaa hymiön!
Tunnistit itsesi? Kouluttamaton = heikkolaatuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida hänen kriteeriensä mukaan olla. FT olen minäkin mutta luonnontieteistä. Tosin työtön tällä hetkellä, ehkä se laskee arvoa.
Ap
Sukupuolentutkija vai millä laitoksella olet saanut vihervasemmistolaisen aivopesusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ymmärrä, sehän tässä surkuhupaisaa.
Kouluttamaton dropout fanittaa Keskisarjaa, Ville Rannalle materiaalia 😁
Keskisarja kertoo totuuden -> vassari kiemurtelee asian ympärillä tapansa mukaan ja laittaa hymiön!
Tunnistit itsesi? Kouluttamaton = heikkolaatuinen
Älä projisoi.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Ap, herra Keskisarjaan nähden olet heikommin koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sukupuolentutkija vai millä laitoksella olet saanut vihervasemmistolaisen aivopesusi?
Et tiedä mitä "luonnontieteet" tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjalta pyydettiin tarkennusta siihen, mitä hän tarkoittaa heikkolaatuisilla tulokkailla.
Onko joku meistä neljästä sitä mieltä, että esimerkiksi afrikkalaiset ja lähi-itäläiset ovat koulutuksellisesti, sivistyksellisesti, ammatillisesti samalla tasolla kuin suomalaiset? Keskisarja vastasi.
Haluaako joku vastata tähän Keskisarjan asialliseen kysymykseen, vai jatkuuko Paremmiston öyhötys?
Minä vastaan. Suomalaisissa on valitettavasti paljon ihmisiä, joilla ei ole mitään koulutusta, sivistystä eikä ammattia, moninkertainen määrä verrattuna muualta tulleisiin. Mitä heille pitäisi tehdä?
He ovat suomalaisia.
Kansallisuustesti olisi hyvä ajatus. Jos ei läpäise saa lisäkoulutusta tai tuet menee.
Suomalainen duunari maksaa koulutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko. Sinä voit väittää ihan mitä tahansa. Tässä sinulle , .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et tiedä ettei yliopistolla ole luonnontieteiden laitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä?
Sinä ja sukusi.
Taitaa kaikki Kelan tukia nostavat saatanat olla heikompaa ainesta kun eivät pysty työllistämään itseään. Saisivat suksia hiiteen Suomesta tai sitten uunitus olisi hyvä vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et tiedä ettei yliopistolla ole luonnontieteiden laitosta.
Et tiedä että on luonnontieteiden tiedekunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän ongelmamme. Jos tulijoita otetaan niin pitäisi seuloa parhaat päältä. Kaikkia ei voida ottaa.
Miksi pitää ottaa ulkomaalaisia. Eikö tämä taloustaso, liike-elämän määrä riitä.
"Nimenomaan pitäisi pisteyttää: koulutuksen, älykkyyden, iän, fyysisen kunnon sekä integraatiovalmiuksen perusteella. Pelastetaan mieluummin älykkäät, nuoret, hyväkuntoiset ja sopeutuvaiset."
Tuolla pisteytysmenetelmällä varmaankin tänne otettaisiin iso liuta juuri sellaisia ihmisiä, joiden tuloa persut nimenomaan vastustavat.
Onneksi en ole enää politiikassa mukana, koska mulla menisi oikeasti hermot. En siedä kovin hyvin sitä, että joku ei vain kässää eikä tiedä eikä ole edes kiinnostunut ottamaan selvää. Myönnän siis, että itselläkin on piirteitä rasseudesta, se kuuluu ihmisyyteen, mutta on suuri ero siinä työstääkö niitä vai ei. Koska kaikki ennakkoluulot ja väsyminen muiden "tyhmyyteen" eivät edistä hyvää lopputulosta. Demonkratia tarkoittaa kokonaishyvän edistämistä, ei hyvää vain itselle ja omalle viiteryhmälle. Vaikka siihen sisältyykin tietty omahyväisyys, että tavoittelen aidosti myös niiden hyvää, joiden ymmärrys ei riitä.