Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyny nettideittailuun

Vierailija
28.08.2025 |

Niin kyllästyny. Osumia välillä tulee, naiset eivät juuri kirjoita mitään. Ja sitten ei haluta treffeille ja nähdä, jopa voidaan mainita että oletpa komea, mutta muuten ei kiinnosta, tätä tää deittailu on iha väsynyt. Taidan vaa olla yksikseni.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te naiset ootte tollasia?

Vierailija
2/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen sai helposti naisen kiinnostumaan ja pääsi ihan treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minussa on sitten jotain vialla kun en tarpeeksi kiinnosta.

Vierailija
4/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritän tutustua ja hyviä potentiaalisia naisia löytyy, mutta aina yksipuolista on.

Vierailija
5/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten elän puutteessa seksiä ei saa mistään.

Vierailija
6/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä muitakin kuin niitä kaikista kauniimpia, jotka saavat kyllästymiseen asti treffipyyntöjä...

Vierailija
7/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä muitakin kuin niitä kaikista kauniimpia, jotka saavat kyllästymiseen asti treffipyyntöjä...

Ei minua ne kiinnosta. Vaan tavalliset pyöreät naiset.

Vierailija
8/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen että oman tasoset kehuu komeaksi ja ei ollenkaan haluta tutustua.

Vierailija
9/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeile silti niitä joita et yleensä pyydä

Vierailija
10/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeile silti niitä joita et yleensä pyydä

Olen ihan tarpeeksi yrittänyt. En vain kiinnosta ketään.

Vierailija
11/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minussa hyviä puolia mutta yleensä naiset vain kehuu. Ei halua tavata minua. Onko ne vaan vääränlaisia?

Vierailija
12/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa naisten puolesta. Omat kokemukseni viimeisen 10 vuoden ajalta on, että ylivoimaisesti yleisin tilanne ensitreffeillä on ollut, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta uudet treffit. Vaikea siinä on syyttää naisia tai miestä tilanteesta. Mikäli toinen ei herätä mitään kiinnostusta, niin miksi käyttää aikaa sen enempää? 

Vierailija
13/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa naisten puolesta. Omat kokemukseni viimeisen 10 vuoden ajalta on, että ylivoimaisesti yleisin tilanne ensitreffeillä on ollut, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta uudet treffit. Vaikea siinä on syyttää naisia tai miestä tilanteesta. Mikäli toinen ei herätä mitään kiinnostusta, niin miksi käyttää aikaa sen enempää? 

Ennen ei ollut tällästä.

Vierailija
14/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää vaa naisista tullut vaativampia ja nirsoja mitä ennen.

Vierailija
15/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä naisia. Ei niitä siis kiinnosta ees tutustua ja nähdä, jännä et kuitenkin etsivät miestä.

Vierailija
16/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä deittiäpissä kuuluu tehdä se kuuluisa ensivaikutelma juttelemalla niille naisille. Keskustelun voi yrittää aloittaa jostakin mitä henkilö kertoo itsestään siinä profiilissaan (kannattaa siis lukea se profiiliteksti). Itse en edes tykkää sellaisista profiileista joissa ei ole mitään mistä haluaisin jutella.

Vierailija
17/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä laitan naiselle viestiä kehun haluan tutustua.. tuntuu et toinen ei ees vastaa. Jatkossa unohdan samantien!!

Vierailija
18/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä deittiäpissä kuuluu tehdä se kuuluisa ensivaikutelma juttelemalla niille naisille. Keskustelun voi yrittää aloittaa jostakin mitä henkilö kertoo itsestään siinä profiilissaan (kannattaa siis lukea se profiiliteksti). Itse en edes tykkää sellaisista profiileista joissa ei ole mitään mistä haluaisin jutella.

Juuri tein naiselle noin, mutta hän ei kysynyt mitää ja se siitä, ei kiinnostanut.

Vierailija
19/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen etten vaan kiinnosta naisia ja en saa seksiäkään.

Vierailija
20/42 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyää vaa naisista tullut vaativampia ja nirsoja mitä ennen.

Todennäköisesti olet itse vanhentunut ja tavoittelemasi naiset ovat nyt myös kympsempiä. Olet todennäköisesti ollut paremman näköinen nuorempana, nyt kun hiusraja pakenee ja housunkaulus kiristää pitäisi osata tehdä vaikutus sillä omalla persoonalla. Jos se persoona on tätä palstalla nähtyä "mulla on vakityö ja uudehko auto", ei valitettavasti ole kovin laajaa naisjoukkoa jolle tämä riittäisi parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän