Kyllästyny nettideittailuun
Niin kyllästyny. Osumia välillä tulee, naiset eivät juuri kirjoita mitään. Ja sitten ei haluta treffeille ja nähdä, jopa voidaan mainita että oletpa komea, mutta muuten ei kiinnosta, tätä tää deittailu on iha väsynyt. Taidan vaa olla yksikseni.
Kommentit (42)
Joskus ennen sai helposti naisen kiinnostumaan ja pääsi ihan treffeille.
Kai minussa on sitten jotain vialla kun en tarpeeksi kiinnosta.
Kyllä yritän tutustua ja hyviä potentiaalisia naisia löytyy, mutta aina yksipuolista on.
Samaten elän puutteessa seksiä ei saa mistään.
Pyydä muitakin kuin niitä kaikista kauniimpia, jotka saavat kyllästymiseen asti treffipyyntöjä...
Vierailija kirjoitti:
Pyydä muitakin kuin niitä kaikista kauniimpia, jotka saavat kyllästymiseen asti treffipyyntöjä...
Ei minua ne kiinnosta. Vaan tavalliset pyöreät naiset.
Sitä ihmettelen että oman tasoset kehuu komeaksi ja ei ollenkaan haluta tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile silti niitä joita et yleensä pyydä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile silti niitä joita et yleensä pyydä
Olen ihan tarpeeksi yrittänyt. En vain kiinnosta ketään.
On minussa hyviä puolia mutta yleensä naiset vain kehuu. Ei halua tavata minua. Onko ne vaan vääränlaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miks te naiset ootte tollasia?
Paha sanoa naisten puolesta. Omat kokemukseni viimeisen 10 vuoden ajalta on, että ylivoimaisesti yleisin tilanne ensitreffeillä on ollut, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta uudet treffit. Vaikea siinä on syyttää naisia tai miestä tilanteesta. Mikäli toinen ei herätä mitään kiinnostusta, niin miksi käyttää aikaa sen enempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha sanoa naisten puolesta. Omat kokemukseni viimeisen 10 vuoden ajalta on, että ylivoimaisesti yleisin tilanne ensitreffeillä on ollut, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta uudet treffit. Vaikea siinä on syyttää naisia tai miestä tilanteesta. Mikäli toinen ei herätä mitään kiinnostusta, niin miksi käyttää aikaa sen enempää?
Ennen ei ollut tällästä.
Nykyää vaa naisista tullut vaativampia ja nirsoja mitä ennen.
En vain ymmärrä naisia. Ei niitä siis kiinnosta ees tutustua ja nähdä, jännä et kuitenkin etsivät miestä.
Siellä deittiäpissä kuuluu tehdä se kuuluisa ensivaikutelma juttelemalla niille naisille. Keskustelun voi yrittää aloittaa jostakin mitä henkilö kertoo itsestään siinä profiilissaan (kannattaa siis lukea se profiiliteksti). Itse en edes tykkää sellaisista profiileista joissa ei ole mitään mistä haluaisin jutella.
Mä kyllä laitan naiselle viestiä kehun haluan tutustua.. tuntuu et toinen ei ees vastaa. Jatkossa unohdan samantien!!
Vierailija kirjoitti:
Siellä deittiäpissä kuuluu tehdä se kuuluisa ensivaikutelma juttelemalla niille naisille. Keskustelun voi yrittää aloittaa jostakin mitä henkilö kertoo itsestään siinä profiilissaan (kannattaa siis lukea se profiiliteksti). Itse en edes tykkää sellaisista profiileista joissa ei ole mitään mistä haluaisin jutella.
Juuri tein naiselle noin, mutta hän ei kysynyt mitää ja se siitä, ei kiinnostanut.
Koen etten vaan kiinnosta naisia ja en saa seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nykyää vaa naisista tullut vaativampia ja nirsoja mitä ennen.
Todennäköisesti olet itse vanhentunut ja tavoittelemasi naiset ovat nyt myös kympsempiä. Olet todennäköisesti ollut paremman näköinen nuorempana, nyt kun hiusraja pakenee ja housunkaulus kiristää pitäisi osata tehdä vaikutus sillä omalla persoonalla. Jos se persoona on tätä palstalla nähtyä "mulla on vakityö ja uudehko auto", ei valitettavasti ole kovin laajaa naisjoukkoa jolle tämä riittäisi parisuhteeseen.