Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ero on jotenkin aina negatiivinen asia? Siis sellaisen leiman on asia saanut.

Vierailija
27.08.2025 |

80 vuotias äitini on monesti sanonut, että monta kertaa on tullut mieleen erota isästäni, mutta koska hän ei itsekkään arvosta eronneita ihmisiä, niin ei hän voi. Heistä tulee kuulemma aina huono mielikuva. Minusta taas on surullista, että äitini on hukannut elämänsä huonossa liitossa, vain maineensa vuoksi. Minkä ikäiset ajattelevat vielä näin? Itse olen 50+ ja eronnut kahdesti. En koe että olen huono ihminen. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostele

Vierailija
2/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuollaista heterodraa maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää jos äiti ei arvosta tytärtään.

Vierailija
4/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuollaista heterodraa maa.

Taustalla oikea syy homous.

Vierailija
5/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erossa on aina lähtökohtaisesti negatiivinen kaiku. Ideaalitilannehan olisi, että liitot olisivat onnellisia ja kestäisivät. Vaan en minä ketään kannusta onnettomassa liitossa väkisin pysymään. Olin aikoinaan oikein hyvilläni, kun jatkuvasti riitelevät vanhempani erosivat.

Vierailija
6/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ikävää jos äiti ei arvosta tytärtään.

No ihan oikeaan osuit. Ensimmäisellä kerralla ei puhunut minulle n.kahteen vuoteen. Olin tuolloin 30 vuotias. Itse en taas ymmärrä hänen ajatuskantaansa, eli en minäkään arvosta äitiäni tältä osin. Elämä kuitenkin jatkuu. 

Ap.

Vierailija
7/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Itse taas tunnen myötähäpeää heidän puolesta jotka ovat edes parisuhteessa. Ihminen voi vain olla oikeasti onnellinen kun on onnellinen ilman parisuhdetta. Miksi haluta ketään siihen? En ymmärrä! Miksi kukaan edes sanoo että 30 vuotta naimisissa jo oltu. Saavutus? Ei. Vaan maanpäällinen hlvtti.

Vierailija
8/8 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ikuinen kehumisen aihe, että mitenkä kauan on oltu naimisissa. Kyse on ilmeisesti kilpailusta, että kuka on kestänyt kauemmin.