Nyt on lapsi sitten tulossa, mutta miten sovitan elämäntilanteeseen? Olen työtön, mutta teen tosi epäsäännöllisin ajoin keikkoja
Saan työmarkkinatukea, asumistukea ja perustoimeentulotukea. Lisäksi päälle teen pimeää keikkaa, koska ilman niitä ei yksinkertaisesti pärjää. Keikat saattavat olla klo 12 päivällä, klo 18 illalla tai klo 24 yöllä. Kestoltaan 3-6h.
Vauvaa ei tietenkään voi jättää yksin, joten mikä neuvoksi? Keikoilla on pakko käydä. Työtön ei vissiin saa hoitopaikkaakaan päiväksi, että jos silloin yrittäisi käydä.
Mitä oikein teen? Lapsi adoptioon vai?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tartte muuta kuin maksaa elarit lapsen äidille. Kukaan ei sinulle tule lasta jättämään.
Olen työtön ja saan perustoimeentulotukea...Ollaan jo sovittu etukäteen että nainen ei merkkaa ketään isäksi, eli "tuntematon"...Mun tilanteen takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pimeä työntekijä ei saa noihin kellonaikoihin päivähoitopaikkaa.
Palkkaa pimeä lastenvahti.
Ei ole varaa palkata sellaista + keikat tulevat tunnin varoajalla esim. klo 22 illalla arkena
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tartte muuta kuin maksaa elarit lapsen äidille. Kukaan ei sinulle tule lasta jättämään.
Olen työtön ja saan perustoimeentulotukea...Ollaan jo sovittu etukäteen että nainen ei merkkaa ketään isäksi, eli "tuntematon"...Mun tilanteen takia.
ap
No sittenhän sinulla ei ole osaa eikä arpaa lapsen elämässä. Äiti hoitaa, joten älä turhaan vaivaa pientä päätäsi.
Abortti. Ihan selvää tuossa tilanteessa. Tämä yhteiskunta ei kaipaa yhtään uutta kelaelättiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo sittenhän sinulla ei ole osaa eikä arpaa lapsen elämässä. Äiti hoitaa, joten älä turhaan vaivaa pientä päätäsi.
Olen siis mukana lapsen elämässä, mutta omalla tavallani...Emme asu yhdessä jne
ap
Vierailija kirjoitti:
Abortti. Ihan selvää tuossa tilanteessa. Tämä yhteiskunta ei kaipaa yhtään uutta kelaelättiä.
Miten miehelle tehdään abortti?
Sun geenit tuskin on niin ylivertaiset, että niitä kannattaa levittää. Sikiö aborttiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo sittenhän sinulla ei ole osaa eikä arpaa lapsen elämässä. Äiti hoitaa, joten älä turhaan vaivaa pientä päätäsi.
ap
Et ole. Ei kukaan täysipäinen jätä sinulle lasta hoidettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt ole. Ei kukaan täysipäinen jätä sinulle lasta hoidettavaksi.
En minä yksin lasta hoitasikaan, kun on raskasta...Mutta voimme leikkiä ja mennä huvipuistoon tai hoploppiin. Tai menen katsomaan tanssiesitystä jne...
ap
Ihan mielenkiinnosta: Miksi sinä, 14v poika, keksit tällaista höpöhöpöpaskaa? Jokainen näkee, ettei jutuissasi ole mitään järkeä eikä varsinkaan mitään totuuspohjaa. Mitä saat tästä`?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt ole. Ei kukaan täysipäinen jätä sinulle lasta hoidettavaksi.
En minä yksin lasta h
No mitä sinä sittten möliset siitä, että lasta ei voi jättää yksin? Eihän se ole yksin, kun sillä on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta: Miksi sinä, 14v poika, keksit tällaista höpöhöpöpaskaa? Jokainen näkee, ettei jutuissasi ole mitään järkeä eikä varsinkaan mitään totuuspohjaa. Mitä saat tästä`?
Olen 39v mies, ja on vankka totuuspohja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 39v mies, ja on vankka totuuspohja.
ap
Juujuu. Ja minä olen joulupukki, joka toimii myös Kiinan keisarina :D
Siinä mielessä huono yritys, että eihän sinulla riitä kapasiteetti edes siihen, että saisit naisen lähellesi. Puhumattakaan, että pystyisit pippelin työntämään pimppiin.
Aborttia kannattaa harkita, huono elämäntilanne/ taloudellinen tilanne on todellakin hyvä syy tähän. Vaikka lapsen saatua saa erilaisia tukia, niin lapsi on silti elämän kalleimpia hankintoja.
Vierailija kirjoitti:
Aborttia kannattaa harkita, huono elämäntilanne/ taloudellinen tilanne on todellakin hyvä syy tähän. Vaikka lapsen saatua saa erilaisia tukia, niin lapsi on silti elämän kalleimpia hankintoja.
Miksi kokopäivätyössä olevan pitäisi tehdä abortti? Eihän ap ole lasta saamassa.
Parasta kaikille olisi ollut, jos ap:n äiti olisi tehnyt abortin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kela maksaa sun elarit täysin kun oot varaton. Lapsella on oikeus isään. Olette molemmat liian vastuuttomia huolehtimaan lapsesta....
No ei tasan varmasti käy heti synnytyksen jälkeen. Ihan jää äitiyslomalle niin kuin me muutkin äidit.