Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alun jännitys vai pysyvästi heikommin seisova?

Vierailija
27.08.2025 |

Hetken aikaa tapaillut 43 vuotiasta miestä ja nyt muutamia kertoja harrastettu seksiä. Ensimmäisellä kerralla ei meinannut seistä millään vaikka oli kiihottunut ja otin suihinkin. Kovin kauaa ei kyllä jaksa löysää kullia imeskellä, kun alkaa siinä itseltä tunnelma latistua. Siinä lähekkäin ollessa ja jutellessa hänellä alkoikin lopulta seistä melko kovana ja saatiin nopea yhdyntäkin suoritettua. Kuulemma jännitti kovin.

Muillakin kerroilla suutelusta ja hyväilystä huolimatta vehje on ollut ihan löysänä housut laskiessa, valuttaa vaan touhutippoja, mutta veltto on. Ei oikein tahdo nousta käsihoidolla eikä löysän valuttavan kullin imeminenkään houkuta, kun ei se sillä kovaksi muuttunut aiemminkaan.

Ensimmäisen kerran jälkeen hän on onnistunut löysää kulliaan pilluani vasten painelemalla keräämään painetta varteen sen verran, että pystyn jotenkuten kädellä avittamalla työntämään sen pilluun, kun on kunnolla märkä. Siinä sitten nopea yhdyntä ja hieman kokoajan pelottaa, että vehje lerpahtaa kesken.

Kuinka kauan voi olettaa, että tuollainen johtuu jännityksestä? En ole oikein tottunut tällaisiin ongelmiin. Olen tapaillut pääosin nuorempia miehiä, mutta ei kai tälläinen mitään tavallista ole nelikymppisilläkään?

Kovasti toivon, että olisi vielä mahdollista, että erektiosta tulee normaali, kun mukava mies jonka seurassa viihdyn ja tykkää suuseksiäkin antaa, mutta en oikein ole valmis tyytymään huonoon yhdyntään ja löysään kulliin.

Kommentit (218)

Vierailija
181/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lainkaan ymmärrä, miksi joku ylipäätään viitsii kamppailla niiden erektio-ongelmien kanssa, kun 10 min yleislääkärikäynnin jälleen on erektiolääkeresepti kädessä.

Viitaten liukuvoidekkeskusteluun tämän ketjun sisällä: mikä siinä on ongelma jos nainen kiihottuu miehen luontaisesta erektiosta, ja erektiolääkkeen aikaansaama seisokki vie haluja. Ongelma on pippelissä ja nainen joko hyväksyy sen tai ei. Varmasti löytyy paljon naisia joita ei erektiohäiriö ja niihin syodyt lääkkeet haittaa. Ei siitä kannata tehdä numeroa tai loukkaantua. Etsii vain sellaisen naisen jota erektiolääkkeet ei haittaa jos itsellä ei pippeli seiso ilman. 

No sitten on sama asia, että jos nainen joutuu käyttämään mitä tahansa hormonivalmisteita, että limakalvot ja kroppa pysyy kunnossa. 

Aika moi

Pate, sun vaimosi pillu on kuiva, koska saa vaimoasi kiimaiseksi. Siksi ei ei enää saa niitä orkkujaan sillä sun megatammenoksalla.

Vierailija
182/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos miehellä ei automaattisesti seiso heidän kauneutensa edessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kokee sen henkilökohtaisena loukkauksena, jos miehellä ei automaattisesti seiso heidän kauneutensa edessä. 

Ja kauniiden naisten edessä luonnollisesti seisookin.

Vierailija
184/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku riipputissi ei tästäkään kommentista tykännyt. Huvittavaa.

Vierailija
185/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli tuo ongelma. Kun alettiin puoli vuotta myöhemmin seurustelemaan niin ongelma katosi. Nyt on hyvä ja en ole koskaan kysynyt että mistä johtui. 

Vierailija
186/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riipputissi on paljon pienempi ongelma kuin mitä sulla on  korvienvälissä tai pitäisi olla. 

Vierailija
187/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riipputissi on paljon pienempi ongelma kuin mitä sulla on  korvienvälissä tai pitäisi olla. 

No aloitus koskee riipputissejä. Jos et pidä aiheesta tai tisseistäsi, niin minkä mä sille voin.

Vierailija
188/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitus koskee riipputissejä. Jos et pidä aiheesta tai tisseistäsi, niin minkä mä sille voin.

Aloitus koskee lerppakulleja. Keskustelu on vain ottanut niin lujille että se on yllätys yllätys kääntynyt koskemaan riipputissejä ja kuivia pilluja. Miksiköhän. Kauhee dilemma. 

Vierailija
189/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneuden lisäksi, naisen tulee olla luonteeltaan feminiini. Vaikka nainen olisikin kaunis, hoikka ja nuori, ainakin minun intoni päättyy jos hän alkaa "pomottamaan", kaakattelee rajojaan, jakelee käskyjään... esimerkiksi "haluutsä edestä vai takaa" on rajojen vetämistä, "ota mut niinjaniin" on käskytystä. Sen sijaan, "miten sä haluut että mä oon", "mitä sä haluut etmä teen" kuvaavat feminiinin naisen luonnetta.

Vierailija
190/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneuden lisäksi, naisen tulee olla luonteeltaan feminiini. Vaikka nainen olisikin kaunis, hoikka ja nuori, ainakin minun intoni päättyy jos hän alkaa "pomottamaan", kaakattelee rajojaan, jakelee käskyjään... esimerkiksi "haluutsä edestä vai takaa" on rajojen vetämistä, "ota mut niinjaniin" on käskytystä. Sen sijaan, "miten sä haluut että mä oon", "mitä sä haluut etmä teen" kuvaavat feminiinin naisen luonnetta.

Tää on aina tosi hyvä kun selität lisää tuota sun sielunmaisemaa niin osaa jättää kommenttisi omaan arvoonsa. 

Vierailija
191/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap sai tehtyä päätöksen asiassa?

Vierailija
192/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä ehtinyt tekemään päätöstä. Olen katsellut netistä seisovia kaluja.

Vierailija
193/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne seisovat kalut olleet mielenkiintoista katseltavaa ?

Vierailija
194/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin suhteen. Haluan nauttia hyvästä seksistä vielä pitkään ja hänen kanssaan se ei varmasti onnistuisi.

Ap

Vierailija
195/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin suhteen. Haluan nauttia hyvästä seksistä vielä pitkään ja hänen kanssaan se ei varmasti onnistuisi.

Ap

Onnea metsästykseen. Kysyt vaan heti kärkeen, että toimiiko sun kulli ja voidaanko mennä kokeilemaan. Näin säästyt mielipahalta tulevaisuudessa.

Muistutan vaan suakin, että me kunnon panomiehet ollaan oltu varattuja jo vuosikausia. Meidän kullit seisoo ja niitä myös käytetään. Mutta kotona.

Vierailija
196/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että tässä ketjussa ei olla kaakatettu klitoriksen tärkeydestä naisille?

Vierailija
197/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä toimin ihan samalla tavalla liukuvoiteen käyttäjän kanssa. Ei varmasti onnistuisi.

Vierailija
198/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä toimin ihan samalla tavalla liukuvoiteen käyttäjän kanssa. Ei varmasti onnistuisi.

Ymmärtäähän tuon, että jos on ohut kulli nin katoaa loppukin  kitka.

Vierailija
199/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että tässä ketjussa ei olla kaakatettu klitoriksen tärkeydestä naisille?

Miten se liittyy huonoon seisokkiin?

Vierailija
200/218 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei varmasti jos pilaa sinun halut ja sitä kautta seksielämän.