Alun jännitys vai pysyvästi heikommin seisova?
Hetken aikaa tapaillut 43 vuotiasta miestä ja nyt muutamia kertoja harrastettu seksiä. Ensimmäisellä kerralla ei meinannut seistä millään vaikka oli kiihottunut ja otin suihinkin. Kovin kauaa ei kyllä jaksa löysää kullia imeskellä, kun alkaa siinä itseltä tunnelma latistua. Siinä lähekkäin ollessa ja jutellessa hänellä alkoikin lopulta seistä melko kovana ja saatiin nopea yhdyntäkin suoritettua. Kuulemma jännitti kovin.
Muillakin kerroilla suutelusta ja hyväilystä huolimatta vehje on ollut ihan löysänä housut laskiessa, valuttaa vaan touhutippoja, mutta veltto on. Ei oikein tahdo nousta käsihoidolla eikä löysän valuttavan kullin imeminenkään houkuta, kun ei se sillä kovaksi muuttunut aiemminkaan.
Ensimmäisen kerran jälkeen hän on onnistunut löysää kulliaan pilluani vasten painelemalla keräämään painetta varteen sen verran, että pystyn jotenkuten kädellä avittamalla työntämään sen pilluun, kun on kunnolla märkä. Siinä sitten nopea yhdyntä ja hieman kokoajan pelottaa, että vehje lerpahtaa kesken.
Kuinka kauan voi olettaa, että tuollainen johtuu jännityksestä? En ole oikein tottunut tällaisiin ongelmiin. Olen tapaillut pääosin nuorempia miehiä, mutta ei kai tälläinen mitään tavallista ole nelikymppisilläkään?
Kovasti toivon, että olisi vielä mahdollista, että erektiosta tulee normaali, kun mukava mies jonka seurassa viihdyn ja tykkää suuseksiäkin antaa, mutta en oikein ole valmis tyytymään huonoon yhdyntään ja löysään kulliin.
Kommentit (218)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mielessä edes etäisesti käy, että onkohan toi toinen nyt minua varten, niin EI OLE!
Mulla oli vähän vastaava tilanne. Nainen muuten kiva jo nättikin, mutta tissit kuin paistetut kananmunat.
Ei muu auttanut, kun etsiä sellainen, jonka tissit ei vie haluja.
Mulla sama vastaava tilanne, mutta syynä ainainen liukuvoidetuubin hakeminen. Tappoi kyllä ihan kaiken himon.
Ratkaisu ongelmaani oli sama.
Ongelmasi on kyllä korviesi välissä jos olet mustasukkainen liukkarille. Kuvittelet, että on sinun vetovoimastasi kyse, jos nainen ei kostu tarpeeksi. Entäs jos kostuu mutta pillu on sen verran tiukka että kaipaa lisäliukkautta. Sitä paitsi miten hitossa voi sua häitäritä, että naisella tuntuu paremmalta. Vai onko kullisi niin pieni, että liukkarilla häviää kitka.
Mutta onneksi nainen ei menettänyt mitään ja vai etsiä kyvykkäämmän miehem jolla seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on kyllä ihailtavaa solidaarisuutta. Pari naista kertoo erektio-ongelmaisesta miehestä niin ketju täyttyy viesteillä joissa kerrotaan mikä naisessa on turn off. Kovin tuntuu menevän jostain syystä tunteisiin.
Miksi ap ei itse kykene tekemään omaa elämäänsä koskevaa päätöstä. Se kyselee täällä neuvoa muilta, että mitä MINUN pitäisi tehdä tämän lerppamulkun kanssa?
No jos kova kulli on se deal braker, niin etsikööt sitten sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mielessä edes etäisesti käy, että onkohan toi toinen nyt minua varten, niin EI OLE!
Mulla oli vähän vastaava tilanne. Nainen muuten kiva jo nättikin, mutta tissit kuin paistetut kananmunat.
Mulla sama vastaava tilanne, mutta syynä ainainen liukuvoidetuubin hakeminen. Tappoi kyllä ihan kaiken himon.
Ongelmasi on kyllä korviesi välissä jos olet mustasukkainen liukkarille. Kuvittelet, että on sinun vetovoimastasi kyse, jos nainen ei kostu tarpeeksi. Entäs jos kostuu mutta pillu on sen verran tiukka että kaipaa lisäliukkautta. Sitä paitsi miten hitossa voi sua häitäritä, että naisella tuntuu paremmalta. Vai onko ku
Kiitos Pate panoksestasi.
Ja mä kun luulin et nuo liukkarit on vain persepanoja varten ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on kyllä korviesi välissä jos olet mustasukkainen liukkarille. Kuvittelet, että on sinun vetovoimastasi kyse, jos nainen ei kostu tarpeeksi. Entäs jos kostuu mutta pillu on sen verran tiukka että kaipaa lisäliukkautta. Sitä paitsi miten hitossa voi sua häitäritä, että naisella tuntuu paremmalta. Vai onko ku
Mikä siinä nyt on ongelma jos kiihottuu naisen luontaisesta kosteudesta ja kuiva pillu vie haluja. Ongelma on pillussa ja mies joko hyväksyy sen tai ei. Varmasti löytyy paljon miehiä joita ei kuiva pillu ja liukkari haittaa. Ei siitä kannata tehdä numeroa tai loukkaantua. Etsii vaan sellaisen miehen jonka tunnelmaa luikkari ei haittaa jos itsellä ei pillu kostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on kyllä ihailtavaa solidaarisuutta. Pari naista kertoo erektio-ongelmaisesta miehestä niin ketju täyttyy viesteillä joissa kerrotaan mikä naisessa on turn off. Kovin tuntuu menevän jostain syystä tunteisiin.
Miksi ap ei itse kykene tekemään omaa elämäänsä koskevaa päätöstä. Se kyselee täällä neuvoa muilta, että mitä MINUN pitäisi tehdä tämän lerppamulkun kanssa?
No jos kova kulli on se deal braker, niin etsikööt sitten sellaisen.
Löysä kulli on se deal braker. Voi kai siihen ongelmaan miettiä ratkaisuja.
^ Joo siis huomattavasti enemmän on miehiä joita ei haittaa kuiva tavara kuin naisia joita ei haittaisi löysä muna. Jotkut tuntuvat jopa preferoivan kuivaa ja sanovat että on tiukempi tuntuma. Tältä palstalta opittua.
Jokaiselle oman maun mukaan! Voitte vaikka aloittaa oman ketjun tuosta liukkariasiasta kun tuntuu olevan niin suosittu aihe. Tässä ketjussa aiheena on nyt lerppakullit, yrittäkää vaan kestää se kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Niin ne monissa suhteissa onkin. Vain osa naisista tarvitsee liukuvoidetta koska pillu ei toimi kostumisen osalta. Sama asia periaatteessa kuin osa miehistä tarvitsee erektiolääkkeitä.
Jos se olisi alun jännitystä niin kyllä se ongelma olisi jo poistunut. Syytä voimme vain arvailla joten ei meistä taida sulle apua olla.
Eiköhän se mies itsekin tiedosta että ei seiso kunnolla. Ihmettelen miksi ei itse ota puheeksi. Kertooko se sitten siitä että ei edes tiedä muusta?
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi alun jännitystä niin kyllä se ongelma olisi jo poistunut. Syytä voimme vain arvailla joten ei meistä taida sulle apua olla.
Eiköhän se mies itsekin tiedosta että ei seiso kunnolla. Ihmettelen miksi ei itse ota puheeksi. Kertooko se sitten siitä että ei edes tiedä muusta?
Olen vähän nyt keskustellut aiheesta hänen kanssaan. En täysin suoraan sanonut, että hänellä on ongelma. Hän itse on sitä mieltä, että hänellä ei ole ikinä ollut ongelmia seisokin kanssa lukuunottamatta yhtä kertaa minun kanssa. Itse muistan kyllä heti useammankin kerran jolloin hänellä ollut ongelmia vaikka yhdyntä lopulta olisi saatu suoritettua loppuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän nyt keskustellut aiheesta hänen kanssaan. En täysin suoraan sanonut, että hänellä on ongelma. Hän itse on sitä mieltä, että hänellä ei ole ikinä ollut ongelmia seisokin kanssa lukuunottamatta yhtä kertaa minun kanssa. Itse muistan kyllä heti useammankin kerran jolloin hänellä ollut ongelmia vaikka yhdyntä lopulta olisi saatu suoritettua loppuun.
Ap
Delulu. Ei kovin hyvältä kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeassa oletkin.
Vierailija kirjoitti:
^ Joo siis huomattavasti enemmän on miehiä joita ei haittaa kuiva tavara kuin naisia joita ei haittaisi löysä muna. Jotkut tuntuvat jopa preferoivan kuivaa ja sanovat että on tiukempi tuntuma. Tältä palstalta opittua.
Jokaiselle oman maun mukaan! Voitte vaikka aloittaa oman ketjun tuosta liukkariasiasta kun tuntuu olevan niin suosittu aihe. Tässä ketjussa aiheena on nyt lerppakullit, yrittäkää vaan kestää se kuin miehet.
Perimmäisenä aiheena tässä ketjussa on ap:n kykenemättömyys päätösten tekoon. Jos se pystyisi itse tekemään päätöksen, niin ei sen tarttis täällä hakea vertaistukea. Siitä tässä on kyse. Ei mistään muusta. Näitä tapauksia on muuten palsta pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne monissa suhteissa onkin. Vain osa naisista tarvitsee liukuvoidetta koska pillu ei toimi kostumisen osalta. Sama asia periaatteessa kuin osa miehistä tarvitsee erektiolääkkeitä.
Mutta suhtautuminen on samaa kuin dildo vs. tekopillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perimmäisenä aiheena tässä ketjussa on ap:n kykenemättömyys päätösten tekoon. Jos se pystyisi itse tekemään päätöksen, niin ei sen tarttis täällä hakea vertaistukea. Siitä tässä on kyse. Ei mistään muusta. Näitä tapauksia on muuten palsta pullollaan.
Jokaisessa keskustelussa joku syy taustalla ja jutut rönsyilee. Ihan yhtä turhia tai tarpeellisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihmeesti saitilla on vieläkin tietämättömiä miehiä, tai sitten välinpitämättömiä naisen nautinnoista. Sopii kuukeloida, jos ei edes ymmärrä alkeellisesti naisia ja mikä naisen pillulle on hyväksi. Sitä paitsi on naisen oma valinta ja päätös käyttääkö vai ei. Jos miehellä sen takia lerpahtaa niin kannattaa vaihtaa mies viriilimpää. Lerppakullien on turha syyttää naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Ihmeesti saitilla on vieläkin tietämättömiä miehiä, tai sitten välinpitämättömiä naisen nautinnoista. Sopii kuukeloida, jos ei edes ymmärrä alkeellisesti naisia ja mikä naisen pillulle on hyväksi. Sitä paitsi on naisen oma valinta ja päätös käyttääkö vai ei. Jos miehellä sen takia lerpahtaa niin kannattaa vaihtaa mies viriilimpää. Lerppakullien on turha syyttää naisia.
Pate, sä olet itse yksi niistä lerppakulleista tällä SAITILLA.
Minä olen 44-vuotias ja ei enää seiso kuten joskus ennen. Aamuerektiotkin ovat hävinneet ja on korkeintaan sellainen puolikas veltto pikkustondis. Aikoinaan en ikinä voinut kuvitellakaan, että edes voisi olla erektio-ongelmia, koska seisoi kovana vaikka viidessä sekunnissa ja kännissäkin seisoi aina täysillä ja saattoi pystyä jatkamaan panemista lennosta, vaikka laukesikin välillä. Näin vielä kolmekymppisenä. Ja tuntuu, että vaikka saisikin seisomaan ns. täysillä, niin koko on pienempi kuin ennen. Lisäksi lerpahtaa todella nopeasti, jos ei ole kokoaikaista stimulaaiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate, sä olet itse yksi niistä lerppakulleista tällä SAITILLA.
En ole, sun toiveajattelua. Enkä ole ollut vaikka vaimo käyttänyt liukkaria vuosikymneniä. Kulli seissyt kovana aina kun vaimo ilmoittanut, että haluaa seksiä. Vielä nytkin, kun olen pyöräilly ja treenannut corea, ollut aamuseisokki liki joka aamu. Tällä viikollakin oli naidessa taas kivikova suonet pullellaan, kuin vanha järeä tammi. Sai taas varoen työntyä sisään, ettei satuta vaimoa, kun oli kulli niin armoton. Toki vähän 50mg sildenafilla ryyditetty varman päälle, mutta se 68v seniorille iltaisin sallittakoon.
Mutta sopii lukea mitä seksiterapeutit, gynet ja yms. sanoo liukkarin käytöstä. Täytyy olla harvinaisen pönttö tai juntti mies on eri mieltä.
Sanoisitko samat sanat nyt vielä ap:lle, niin saataisiin sen ongelma pois päiväjärjestyksestä.
Jos xxxx on sinulle sellainen asia jonka kanssa et voi elää niin kannattaa tosiaan etsiä joku muu mies.
Ei kannata olla sellaisen kumppanin kanssa, joka tappaa halua. Siinä ei ole mitään järkeä.