Alun jännitys vai pysyvästi heikommin seisova?
Hetken aikaa tapaillut 43 vuotiasta miestä ja nyt muutamia kertoja harrastettu seksiä. Ensimmäisellä kerralla ei meinannut seistä millään vaikka oli kiihottunut ja otin suihinkin. Kovin kauaa ei kyllä jaksa löysää kullia imeskellä, kun alkaa siinä itseltä tunnelma latistua. Siinä lähekkäin ollessa ja jutellessa hänellä alkoikin lopulta seistä melko kovana ja saatiin nopea yhdyntäkin suoritettua. Kuulemma jännitti kovin.
Muillakin kerroilla suutelusta ja hyväilystä huolimatta vehje on ollut ihan löysänä housut laskiessa, valuttaa vaan touhutippoja, mutta veltto on. Ei oikein tahdo nousta käsihoidolla eikä löysän valuttavan kullin imeminenkään houkuta, kun ei se sillä kovaksi muuttunut aiemminkaan.
Ensimmäisen kerran jälkeen hän on onnistunut löysää kulliaan pilluani vasten painelemalla keräämään painetta varteen sen verran, että pystyn jotenkuten kädellä avittamalla työntämään sen pilluun, kun on kunnolla märkä. Siinä sitten nopea yhdyntä ja hieman kokoajan pelottaa, että vehje lerpahtaa kesken.
Kuinka kauan voi olettaa, että tuollainen johtuu jännityksestä? En ole oikein tottunut tällaisiin ongelmiin. Olen tapaillut pääosin nuorempia miehiä, mutta ei kai tälläinen mitään tavallista ole nelikymppisilläkään?
Kovasti toivon, että olisi vielä mahdollista, että erektiosta tulee normaali, kun mukava mies jonka seurassa viihdyn ja tykkää suuseksiäkin antaa, mutta en oikein ole valmis tyytymään huonoon yhdyntään ja löysään kulliin.
Kommentit (218)
Olen joskus tähän aiheeseen liittyen kirjoitellut ja saanut lähinnä alapeukkuja, joten enpä viitsi enää kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun luulin et nuo liukkarit on vain persepanoja varten ...
Niin ne monissa suhteissa onkin. Vain osa naisista tarvitsee liukuvoidetta koska pillu ei toimi kostumisen osalta. Sama asia periaatteessa kuin osa miehistä tarvitsee erektiolääkkeitä.
Ei ole. Ihmeesti saitilla on vieläkin tietämättömiä miehiä, tai sitten välinpitämättömiä naisen nautinnoista. Sopii kuukeloida, jos ei edes ymmärrä alkeellisesti naisia ja mikä naisen pillulle on hyväksi. Sitä paitsi on naisen oma valinta ja päätös käyttääkö vai ei. Jos miehellä sen takia lerpahtaa niin kannattaa vaihtaa mies viriilimpää. Lerppakullien on turha syyttää naisia.
Onhan se. Nainen voi nauttia vaikka olisi kostumisen suhteen ongelma. Ihan kuin mies voi nauttia vaikka vehje ei seisoisi kunnolla. Ei siinä ole kyse mistään naisen nautinnon väheksymisestä jos liukuvoide vie haluja. Eikä kaikki naiset edes halua käyttää. Nainen saa tietenkin päättää käyttääkö ja mies saa päättää käykö sellainen nainen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun luulin et nuo liukkarit on vain persepanoja varten ...
Niin ne monissa suhteissa onkin. Vain osa naisista tarvitsee liukuvoidetta koska pillu ei toimi kostumisen osalta. Sama asia periaatteessa kuin osa miehistä tarvitsee erektiolääkkeitä.
Ei ole. Ihmeesti saitilla on vieläkin tietämättömiä miehiä, tai sitten välinpitämättömiä naisen nautinnoista. Sopii kuukeloida, jos ei edes ymmärrä alkeellisesti naisia ja mikä naisen pillulle on hyväksi. Sitä paitsi on naisen oma valinta ja päätös käyttääkö vai ei. Jos miehellä sen takia lerpahtaa niin kannattaa vaihtaa mies viriilimpää. Lerppakullien on turha syyttää naisia.
Onhan se. Nainen voi nauttia vaikka olisi kostumisen suhteen ongelma. Ihan kuin mies voi nauttia
Mutta kun Paten vaimon kuiva pillu tarvii liukkaria, niin kaikkien tulis hyväksyä liukkari. Muuten on lerppakulli.
Vierailija kirjoitti:
Polttaako mies röökiä? Sehän voi aiheuttaa tuota. Entä miten paljon menee alkoholia?
Myös kolesteroli tekee sen.
Korkea kolesteroli myös tappaa ennen viiisikymppisyyttä.
Jos nelikymppisenä on ongelmia, niin ne kolesterolitasot kannattaisi tsekata.
Penis on hyvä mitari, jos verisuonissa on ongelmia.
Monet ruuat voi kieliä tästä. Esimerkkinä valkosipuli ja inkivääri. Jos näiden jälkeen nautittua erektion saavuttaa helpommin, niin on verisuonet jo tukossa.
Kaikki punainen liha pois ja eläinrasvat pois. Ei seksin takia, vaan se sydän pettää pian. Minulla erektiohäiriöt paljasti vakavan perinnöllisen kolesterolisairauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia erektiolääkkeet, niin kulli kyllä kovener ja pysyy jäykkänä. On ihan normaalia käyttää erektiolääkkeitä. Niitä lekurit kirjoittaa mielellään ja ne ovat halpoja. Kokemusta on jo yli 10 vupdrn ajalta. Lisäksi niiden käytön tarve vähenee ajan myötä.
Miksi käytön tarve vähenee?
Siksi että halukkuus vähenee iän myötä (kummallakin sukupuolella). Erektiolääke ei vaikuta halukkuuteen; jos huono erektio johtuu alhaisesta testosteronista, niin se ei korjaudu sildellä tai tadalla. Tässä säikeessä voisi olla kyse testotasosta, joka riittää haluun juuri ja juuri muttei kykyyn. Erektiolääke voi auttaa nyt, mutta ei välttämättä pitempiaikaisesti. Lääkärikäynti labroineen olisi aiheellinen.
Meillä miehen päivittäinen urheiluharrastus tappoi kyvyn ja osittain halut. Halut palasi kun lopetti urheilemisen nelikymppisenä pois. Urheilu laskee testotasoja.
Meillä mies meni korvaushoitoihin ja alkoi käyttää lääkärin annoksen mukaisesti testoja. Halut ja erektio parani, mutta sitten häneltä lähti tukka ja minulta lähti halut.
Annan vertaistukea. Ihastuin 37-vuotiaana tosi lujaa itseä 8 vuotta vanhempaan mieheen (45v). Ihastus oli todella voimakasta ja molemminpuolista, suudeltiin niin kiihkeästi ja halusin häntä aivan hulluna. Ja mielestäni olen varsin kaunis ja hoikka (ja näin aina kehuttukin.. edelleen tuntuu että miehet todellakin vilkuilee minua kaikkialla, siis nyt kun olen 39v). Joka tapauksessa ekoilla kerroilla oli erektio-ongelmia, mikä oli valtava yllätys kun koin molemminpuolisen halun niin voimakkaana. Mies vetosi jännitykseen ja sanoi että asia pahenee jos puhun siitä.
Yritin sitten esittää ettei haittaa, mutta kyllä ongelmaa oli hänellä tästä huolimatta. Varmaan lähes aina kun hän oli sisälläni, niin penis oli puolikova, tai no ehkä täysin kova noin 4 sekuntia juuri ennen laukeamista. Itsellä oli vaikeuksia laueta hänen kanssa osittain siitä syystä, että pilluni ikäänkuin työntää penistä ulos sisältäni kun olen laukeamassa (tekeekö muillakin näin?), ja kovan peniksen saa tässä tilanteessa pidettyä sisällä, mutta puolikova päätyy vääjäämättä ulos, ja orgasmi jää kesken. Hän jotenkin vähätteli asiaa sanomalla, että eihän moni nainen edes saa orgasmia yhdynnän aikana. No ei se lohduta, koska itse olen tottunut saamaan, ja jään myös koko yöksi täysin kiimaiseen ja tyydyttämättömään tilaan jos makaan haluamani miehen vierellä vailla orgasmia. Ja minä EN kumma kyllä pysty laukeamaan suuseksissä.. omin käsin fantasioiden kyllä.. mutta se on toisen seurassa tylsä tehdä niin. Ja sanotaan nyt vielä, että jos/kun hänellä seisoi edes osittain, niin sattui hänen peniksensä olemaan aika kookas ja esteettisesti haluttava, niin sellaisen vieressä on turhauttavaa maata puutteisena.
Suhde päättyi sitten muihin ongelmiin (hänellä erektio-ongelman takana taisi olla alkoholiongelmaa, josta en tiennyt ja poltti myös, en tiennyt tätäkään), tai siis suhde päättyi hänen päihdeongelmiensa vuoksi, kun en voinut kuvitella käytännössä elämää päihdeongelmaisen kanssa (joi siis salaa yksinään). Mutta silti edelleen oudosti haikailen hänen perään. Jäin jotenkin "vaille" ja haluan edelleen. Ärsyttävä diili. Ja olispa se penis seissyt kunnolla, se ois ollut täydellinen. Buhh. Ja onkohan itselläni seksiaddiktio. Nyt olen toisessa suhteessa, en kauhean tyytyväisenä, mutta tässä suhteessa olen nyt toistaiseksi käytännöllisistä syistä (seksi toimii fysiologisella tasolla, lapset, asuntolaina) mutta haikailen edelleen tämän perään jolla ei edes seissyt kunnolla.
Mulla kävi uudessa suhteessa juuri noin. Meni varmaan ensimmäinen vuosi, että en enää uskonut omaan erektioon lainkaan. Erektiolääkkeetkään ei auta kun asiaa tarpeeksi murehtii. Olin aika lailla saman ikäinen kuin miehesi ja hyvässä fyysisessä kunnossa.
Onneksi naisystäväni oli kärsivällinen. Osaksi tietenkin auttaa se, että olen aina rakastanut antaa suuseksiä pitkän kaavan mukaan ja vaikka ehkä joka toinen kerta yhdynnän kanssa oli tilapäisiä haasteita, niin maaliin päästiin molemmat lähes aina (hän aina).
Nyt 10 vuotta myöhemmin saman naisen kanssa en ole vieläkään täysin päässyt tästä yli. Stressaan erektio-ongelmaa suhteettomasti. Nykyään ehkä kerran kymmenestä kerrasta voi kalu lerpahtaa, mutta kun vähän lepäilee ja rentoutuu niin lähtee uuteen nousuun. Toisaalta harvempi yli viisikymppinen kai on täysin 100% toimintavarma kone.
Mun mielestä kuvaus miehestäsi kertoo että hän on hermostunut. Jos hänen otteensa seksiin muuten ovat mieleesi ja pitää huolen siitä, että sinä saat tyydytyksen, niin sanoisin että kyllä tuo tuosta parempaan päin menee ajan myötä. Kauanko siihen menee, on sitten asia johon voit itse omalla suhtautumisella vaikuttaa valtavasti.
Jos haluat viedä ongelma aivan uudelle tasolle, niin voivottele ääneen miehellesi että etkö ole haluttava ja seksikäs. Onko tämä minun vikani? Voin taata ettei ole, mutta tämä on todella yleinen tapa suhtautua asiaan, eikä ole koskaan auttanut ketään. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi uudessa suhteessa juuri noin. Meni varmaan ensimmäinen vuosi, että en enää uskonut omaan erektioon lainkaan. Erektiolääkkeetkään ei auta kun asiaa tarpeeksi murehtii. Olin aika lailla saman ikäinen kuin miehesi ja hyvässä fyysisessä kunnossa.
Onneksi naisystäväni oli kärsivällinen. Osaksi tietenkin auttaa se, että olen aina rakastanut antaa suuseksiä pitkän kaavan mukaan ja vaikka ehkä joka toinen kerta yhdynnän kanssa oli tilapäisiä haasteita, niin maaliin päästiin molemmat lähes aina (hän aina).
Nyt 10 vuotta myöhemmin saman naisen kanssa en ole vieläkään täysin päässyt tästä yli. Stressaan erektio-ongelmaa suhteettomasti. Nykyään ehkä kerran kymmenestä kerrasta voi kalu lerpahtaa, mutta kun vähän lepäilee ja rentoutuu niin lähtee uuteen nousuun. Toisaalta harvempi yli viisikymppinen kai on täysin 100% toimintavarma kone.
Mun mielestä kuvaus miehestäsi kertoo että hän on hermostunut. Jos hä
Pakko kysyä. Sinulla on ollut tämä ongelma vain yhdessä suhteessa, tämän nykyisen kanssa, mutta toisaalta tiedät mikä on hyvin yleinen tapa suhtautua miehen erektio-ongelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia erektiolääkkeet, niin kulli kyllä kovener ja pysyy jäykkänä. On ihan normaalia käyttää erektiolääkkeitä. Niitä lekurit kirjoittaa mielellään ja ne ovat halpoja. Kokemusta on jo yli 10 vupdrn ajalta. Lisäksi niiden käytön tarve vähenee ajan myötä.
Miksi käytön tarve vähenee?
Siksi että halukkuus vähenee iän myötä (kummallakin sukupuolella). Erektiolääke ei vaikuta halukkuuteen; jos huono erektio johtuu alhaisesta testosteronista, niin se ei korjaudu sildellä tai tadalla. Tässä säikeessä voisi olla kyse testotasosta, joka riittää haluun juuri ja juuri muttei kykyyn. Erektiolääke voi auttaa nyt, mutta ei välttämättä pitempiaikaisesti. Lääkärikäynti labroineen olisi aiheellinen.
Meil
Se kävi poraamasa jotain hoitoa eikä jaksanut enää sun kanssa paneskella.
Vierailija kirjoitti:
Annan vertaistukea. Ihastuin 37-vuotiaana tosi lujaa itseä 8 vuotta vanhempaan mieheen (45v). Ihastus oli todella voimakasta ja molemminpuolista, suudeltiin niin kiihkeästi ja halusin häntä aivan hulluna. Ja mielestäni olen varsin kaunis ja hoikka (ja näin aina kehuttukin.. edelleen tuntuu että miehet todellakin vilkuilee minua kaikkialla, siis nyt kun olen 39v). Joka tapauksessa ekoilla kerroilla oli erektio-ongelmia, mikä oli valtava yllätys kun koin molemminpuolisen halun niin voimakkaana. Mies vetosi jännitykseen ja sanoi että asia pahenee jos puhun siitä.
Yritin sitten esittää ettei haittaa, mutta kyllä ongelmaa oli hänellä tästä huolimatta. Varmaan lähes aina kun hän oli sisälläni, niin penis oli puolikova, tai no ehkä täysin kova noin 4 sekuntia juuri ennen laukeamista. Itsellä oli vaikeuksia laueta hänen kanssa osittain siitä syystä, että pilluni ikäänkuin työntää penistä ulos sisältäni kun olen laukeamassa (tekeekö muillakin
Taloudelliset näkökohdat onkin hyvä ottaa aina huomioon. Ja sähän sen jo teetkin!
Taloudellisista näkökannoista viis (ja arjen rankkuudesta: tosiaan pieniä lapsia on), olisin ottanut tämän miehen, jolla oli erektio-ongelmia, jos hänellä ei olisi erektio-ongelmia ollut. Tai ehkä liiallinen ja salailtu alkoholinkäyttö oli vielä isompi ongelma..
En lainkaan ymmärrä, miksi joku ylipäätään viitsii kamppailla niiden erektio-ongelmien kanssa, kun 10 min yleislääkärikäynnin jälleen on erektiolääkeresepti kädessä.
Vierailija kirjoitti:
En lainkaan ymmärrä, miksi joku ylipäätään viitsii kamppailla niiden erektio-ongelmien kanssa, kun 10 min yleislääkärikäynnin jälleen on erektiolääkeresepti kädessä.
Viitaten liukuvoidekkeskusteluun tämän ketjun sisällä: mikä siinä on ongelma jos nainen kiihottuu miehen luontaisesta erektiosta, ja erektiolääkkeen aikaansaama seisokki vie haluja. Ongelma on pippelissä ja nainen joko hyväksyy sen tai ei. Varmasti löytyy paljon naisia joita ei erektiohäiriö ja niihin syodyt lääkkeet haittaa. Ei siitä kannata tehdä numeroa tai loukkaantua. Etsii vain sellaisen naisen jota erektiolääkkeet ei haittaa jos itsellä ei pippeli seiso ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten liukuvoidekkeskusteluun tämän ketjun sisällä: mikä siinä on ongelma jos nainen kiihottuu miehen luontaisesta erektiosta, ja erektiolääkkeen aikaansaama seisokki vie haluja. Ongelma on pippelissä ja nainen joko hyväksyy sen tai ei. Varmasti löytyy paljon naisia joita ei erektiohäiriö ja niihin syodyt lääkkeet haittaa. Ei siitä kannata tehdä numeroa tai loukkaantua. Etsii vain sellaisen naisen jota erektiolääkkeet ei haittaa jos itsellä ei pippeli seiso ilman.
No sitten on sama asia, että jos nainen joutuu käyttämään mitä tahansa hormonivalmisteita, että limakalvot ja kroppa pysyy kunnossa.
Aika moista jeesustelua, kun molemmat vanhenee ja erinäisistä syistä joutuu jompi kumpi tai molemmat käyttämään ongelmia poistavia tai helpottavia valmisteita. Naisen liukkarin käyttökään ei tarkoita, että naisen pillu olisi kuiva, syynä voi olla riittämätön liukkaus tai pillun ahtaus jos miehen kulli on pilluun paksu ja iso. Silloin on molemmille suurempi nautinto, että luisto on parempi. Jos näiden käytöstä ottaa itseensä joutaa olla ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ollut jo ihan selvä asia?
Itseä ei haittaisi jos muuten ihana mutta erektio-ongelmainen mies käyttäisi erektiolääkkeitä. MUTTA tuntuu et miehet ei uskalla/viitsi hakea niitä lääkkeitä.. mielummin sählätään puolikovan kanssa ja harmitellaan kun yhdyntä ei onnistu. En kyllä ymmärrä miksi? Ainiin tällaisenkin olen kuullut, että erektiolääkettä käytettäessä miehen olisi hankalampi itse laueta. Onkohan näin? Olisko tässä yksi syy sille miksi niitä ei haluta hakea/käyttää? -N39
Voisin auttaa. Miten saan yhteyden?
M