Otatko kortsuja mukaan ulkomaanmatkalle?
Kommentit (22)
Nuorempana otin kyllä, nyt on oma ja muiden kiinnostus niin nollissa, etten ole enää muistanutkaan varautua. N 58
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana otin kyllä, nyt on oma ja muiden kiinnostus niin nollissa, etten ole enää muistanutkaan varautua. N 58
Olen ikäisesi nainen ja pidän kyllä Turkissa mukana, on ollut käyttöäkin joka reissu. Mutta mulla "puolivakinainen" siellä.
En. Tuskin elareita tarvii maksaa.
Olen ottanut ja olen tarvinnut niitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tyyliin?
Barokki
Mitä turhaa. Syfillis on saapunut sinuun.
Kyllä aina on varalta mukana, tosin en matkusta ikinä Turkkiin tai enää Espanjaan. Lähinnä lähden Thaimaahan.
Eihän ladyboyt voi olla sairaita? Nainen ja mies samassa paketissa. Ei AIDS virus tunnista sellaista.
En ole koskaan ostanut kortsuja. Koulusta ja armeijasta saadut kumitkin käytin niin, että masturboidessa halusin kokeilla niiden laittoa ylleni. m35v
Haluan lomalta mukaan kaikista kallisarvoisimman lahjan: mustan vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Haluan lomalta mukaan kaikista kallisarvoisimman lahjan: mustan vauvan.
Jotkut miehet haluaa veneerisen tuliaisen.
Turkkiin en mene ja Espanjassa en ole tarvinnut, ne jutut hoidetaan kotimaassa oman kanssa
En ota, käyn matkoilla muuten kuin kumia käyttämässä.
En. Joko a) matkustan lähisukulaisen kanssa, enkä hakeudu eroottisiin tilanteisiin b) olen tiukalla aikataululla liikkeellä c) teen sen henkilön seurassa, jonka kanssa seksi hoituu luomuna.
Joo, otan. Ei vain ole koskaan ollut käyttöä. Eipä kyllä ole enää rahaa reissatakaan.
M60+
Miksi ihmeessä ottaisin?
Ritu 150kg
En ota. Otan vaimon mukaan. On juttuseuraa siinä samalla ja matkan jälkeen voidaan muistella kokemuksia ja katsella kuvia.
Panen paljaalla, niin tuntuu paremmalta.