Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö kaupoissa ole muita kuin niitä hemmetin makkarankuori t-paitoja?

Vierailija
06.04.2007 |

....... tuttaa, kun en löydä ollenkaan t-paitaa itselleni. Vedä nyt sellainen tiukka paita pömppömahan ja leveiden hartioiden päälle, niin hyvältä näyttää. L kokoakin sovitin, eikä mahtunut, siitä suuremmissa jää jo kaulus lörpäksi.

Miksei paidat voi olla enää normaalia kangasta ja kokoa? Ei se mitään hyödytä vaikka ovat venyväää materiaalia, kun sieltä alta pingottuu esiin kaikki vartalon huonot puolet.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä en vaan ymmärrä, että miten se on kauppojen/valmistajien vika jos sinä olet läski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nythän on taas tosi kivoja tunikamallisia puseroita, jotka kyllä sopii vaikka oliskin muhkuroita.

Vierailija
4/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-vaatteiden lisäksi saattaa löytyä siedettäviäkin.

Vierailija
5/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juuri sellaisia normaaleja ja jokaisella sopivia ja hyvin ovat kestäneet vuosia väriä päästämättä ja muodossaan. Etkä maksa liikaa! :-) Mä olen kans ostanut joskus vahingossa makkarankuoria ja koska en ihan mallimitoissa ole, ovat ne ihan karmaisevan näköisiä. Aluspaidaksi voi juuri ja juuri sellaisen laittaa.

Vierailija
6/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKISSA KAUPOISSA KAIKKI FARKUT ON niitä helvetin lantiomalleja.. on ihan perhanan ärsyttävää kun on lyhyt ja leveä lantioinen...

Vierailija
7/11 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt niin helvetin lihava ole, muutama kilo liikaa 160/58. ap

Vierailija
8/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on isot rinnat, kapea vyötärö ja (tosi)leveä lantio. Paidat on liian lyhyitä, rinnat nostaa ne navan yläpuolelle. Olen isokokoinen, mutta en muodoton, mutta isot vaatteet on aina juurikin tuollaisia " telttoja" , joissa kapea vyötärö katoaa, mikä tekee plösön näköiseksi, vaikken sitä ole.

Sitten housut: Reisistä ja vyötäröltä mahtuis 40-42, mutta lantio vaatii kokoa 44-46. Sitten reisien ympärillä kangasta on niin paljon, että näytän 80-kiloiselta.

Siis nyky vaatteet tehdään muodottomille teini-ikäisille lyhytselkäisille laudoille. Voi jee!

Haluaisin oikeasti tyköistuvia kauluspaitoja, joissa olisi kapea vyötärö ja tilaa rinnoille, ja vaikka halkiot lantiolla. *huoh*

Vierailija
9/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän niitä kotipaitoina ja yöpaitoina (sexyä, eikö?), mutta julkisille paikoille pukeudun ' makkarankuoriin' . Onneksi mahalöllö on pienentynyt jo raskauden jäljiltä, niin kehtaa tänäkin kesänä liikkua jossain.

Vierailija
10/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakaan jos on notkoselkä. Tämän huomasin ystävästäni, joka tekee mallintöitä :x.

Vierailija
11/11 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 169 cm, 65 kg, kuppikoko C. Vyötärö on kapeahko, tosin pieni vatsamakkara löytyy koska synnytin alle 2 kk sitten, ja perse on ihan peruskokoa. Ei ole ollut mitään ongelmaa löytää sopivia, hyvännäköisiä, muodikkaita vaatteita.

Vierailija:

Kun on isot rinnat, kapea vyötärö ja (tosi)leveä lantio. Paidat on liian lyhyitä, rinnat nostaa ne navan yläpuolelle. Olen isokokoinen, mutta en muodoton, mutta isot vaatteet on aina juurikin tuollaisia " telttoja" , joissa kapea vyötärö katoaa, mikä tekee plösön näköiseksi, vaikken sitä ole.

Sitten housut: Reisistä ja vyötäröltä mahtuis 40-42, mutta lantio vaatii kokoa 44-46. Sitten reisien ympärillä kangasta on niin paljon, että näytän 80-kiloiselta.

Siis nyky vaatteet tehdään muodottomille teini-ikäisille lyhytselkäisille laudoille. Voi jee!

Haluaisin oikeasti tyköistuvia kauluspaitoja, joissa olisi kapea vyötärö ja tilaa rinnoille, ja vaikka halkiot lantiolla. *huoh*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi