Nyt hyviä kokemuksia nettideiteistä!
Vastapainoksi tuolle toiselle ketjulle, jonka lukemisen jälkeen nettideittailu ei houkuta. Eli miksi nais(t)en kannattaisi liittyä deittipalstalle? Onko jollain vakavaa suhdetta etsineellä lykästänyt?
Kommentit (150)
Onhan tässä nyt nettideitin kanssa jokunen vuosi jo yhdessä asuttu. En tiedä, onko tämä jo sitten tarpeeksi vakavaa.
Minulla on muuten vain kuraa annettavana nettideittikokemuksista, mutta nykyinen mieheni löysi minut "uudelleen" netin kautta. Olimme siis tavanneet ensin live-elämässä, mutta emme olleet vaihtaneet silloin yhteystietoja.
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä v...ua mä just luin. Naiset valittaa että nettideittailu on perseestä. Kokeilisitte kuukauden vähemmän komeana miehenä niin tietäisitte siitä huonosta kokemuksesta jotain. Tyhjille seinille kirjoittamisesta. Pettymyksestä toiseen seilaamisesta. Naisten mahdottomien vaatimusten täyttämisestä. Nettideittisaiteillahan on kaikilla ns. naisten markkinat. Hyviä naisten kokemuksia pitäis olla netti pullollaan. Ei pitäisi olla valittamisen aihetta. Kävisitte niitten puolitylsien ukkojen kanssa ulkona niin saattaisitte yllättyä että elämäkin saattaa joskus yllättää.
Tavismiehenä nettideittailu täysin ajanhukkaa.
M26
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin, että mitä tarkoittaa vähemmän komea mies? Lyhyt, lihava, epäsiisti, mitä?
Tapasin yhden parhaimmista ystävistäni Netissä yli 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä nyt nettideitin kanssa jokunen vuosi jo yhdessä asuttu. En tiedä, onko tämä jo sitten tarpeeksi vakavaa.
Hyvä, että jollain on onnistanut. ❤️ Ovatko muut löytäneet hyviä miehiä netistä?
Eiks suurin osa miehistä ole ns. tavismiehiä? Ei kai niillä kaikilla voi huono flaksi käydä?
Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Eiks suurin osa miehistä ole ns. tavismiehiä? Ei kai niillä kaikilla voi huono flaksi käydä?
Ei käy flaksi ollenkaan.
Mikäli 100% naisista haluaa sitä 10% miesihanteen stereotypiaa, pitää vähintään 90% naisista pettyä tai sitten 10% miehistä kierrättää naisia ja paljon. Valinta on naisen itsensä tehtävissä.
Melkein aloitin suhteen yhden kanssa, mutta hänellä olikin sitten vakavia mielenterveydellisiä ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oikein hyvä mies ja nettideittejä harrastava nainen saattaa päästä treffeille juuri mun kanssa
Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hyvä mies? Jos osaat perustella hyvin, luotan siihen, että netistä voi löytyä hyviä miehiä ja lupaan liittyä deittipalstalle. :)
Tämä oli siis ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina mietin, että mitä tarkoittaa vähemmän komea mies? Lyhyt, lihava, epäsiisti, mitä?
Pukeudun mielestäni siististi, oon 177 pitkä, tukeva eli reilusti ylipainoa (mutta pudotan sitä kokoajan), yritän pitää postiivista asennetta, kirjoitan melko tylsästi mutta realistisesti. Joo, oon kävelevä kysymysmerkki mutta antaisin elämää jo nähneelle, pyöreälle naiselle mahdollisuuden mutta niilläkin tuntuu olevan joku prinsessa syndrooma. En minä jaksa mitään kymmenien viestien piiritystä. Haluan tutustua mieluusti livenä mahdollisimman pian. Muu on oman ajan tuhlausta.
Olen päätynyt kolme kertaa parisuhteeseen deittipalstan kautta. Kaikki olivat lopulta paskoja miehiä, mutta ainakin alkuun lykästi jos ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun mielestäni siististi, oon 177 pitkä, tukeva eli reilusti ylipainoa (mutta pudotan sitä kokoajan), yritän pitää postiivista asennetta, kirjoitan melko tylsästi mutta realistisesti. Joo, oon kävelevä kysymysmerkki mutta antaisin elämää jo nähneelle, pyöreälle naiselle mahdollisuuden mutta niilläkin tuntuu olevan joku prinsessa syndrooma. En minä jaksa mitään kymmenien viestien piiritystä. Haluan tutustua mieluusti livenä mahdollisimman pian. Muu on oman ajan tuhlausta.
Onko sulla jotain harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita?
Mua ainakin naisena alkaa hyvin nopeasti ahdistamaan jos nettimies alkaa heti ruinata tapaamista ja tyrkyttää numeroaan tai jotain sometiliään. Tarvitsen pidemmän tutustumisen siellä netissä eikä tämä tunnu sopivan miehille ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain ilmoitukseeni toistakymmentä alatyylisesti kirjoitettua p****nvonkausviestiä, en muuta.
Voi tulla aika hiljainen ketju.