Saunotteko heterot kimpassa, jos seurueeseen kuuluu homo?
Kommentit (84)
En näkisi sille estettä. Eihän siellä seksiä harrasteta vaan saunotaan. m49
Siis jos olen menossa yleiseen saunaan kuten vaikka Rajaportin saunaan tai uimahallin saunaan, niin huudan ovelta, onko lauteilla homoja vai pitääkö odottaa?
Olen ollut saunassa homon kanssa ja ei se mitenkään näkynyt käytöksessä. Täysin asiallista. Tuskin on ensi kertaa tuollaisessa tilanteessa.
Moni "ei" vastaaja on varmasti ollut saunassa homon tai biseksuaalin kanssa, ei vaan ole sitä tiennyt.
Miksi en saunoisi? En minä pelkkää homoja.
Vierailija kirjoitti:
En oo menossa homon kanssa saunaan enkä suihkuun.
Jos käyt uimahallissa tms yleisissä saunoissa niin sinähän et voi tietää tuntemattomien ihmisten suuntautumista. Etköhän ole useammankin homon kanssa saunonut.
Ikinä en oo miesten kesken saunonu, niitte tyttökaverit ja vaimot on parempia saunakavereita. Joskus antavat muutaki kuin juttuseuraa.
M45
Vierailija kirjoitti:
Siis jos olen menossa yleiseen saunaan kuten vaikka Rajaportin saunaan tai uimahallin saunaan, niin huudan ovelta, onko lauteilla homoja vai pitääkö odottaa?
Rajaportilla auttaa, kun kaataa kiville vettä. Ja kas, ei homoja.
Meidän saunaseurueissa ei ole homoja. Niiden paikka on saunan takana.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä jo siltä, joka kommentoi, ettei mene homon kanssa saunaan eikä suihkuun, että eikö hän koskaan käy uimahallien, kuntosalien ym saunoissa ja suihkuissa. Hän varmaan tosiaan huutaa ensin ovelta, että onko täällä yhtään homoa ja lähtee karkuun, jos joku ilmoittautuu.
Vierailija kirjoitti:
Meidän saunaseurueissa ei ole homoja. Niiden paikka on saunan takana.
Miten sinäkin, vanha akka, viitsit olla noin lapsellinen?
Homot voisi saunoa naisten kanssa.
Homot kyttää heteroidenkin perseitä. Naisten puolelle.
Kerran olen tietoisesti saunonut niin että seurueessa oli homo, työpaikan virkistyspäivä. Homo työkaveri vetäytyi saunan pimeimpään nurkkaan eikä sanonut sanaakaan.
Meillä ei homot sauno. Kulkuoikeus loppuu pihatien alkuun
Viimeksi kun saunoin toisten heteromiesten kanssa, niin sitten myöhemmin yksi kertoili naisille baarissa, että tällä on sit iso muna. Tekeekö homot näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakait. Pannaan sitä homoa saunan jälkeen jokainen vuorollansa.
Ei heterot paa homoja, tollo.
Tollo ei ole vielä tullut kaapista/saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Homot voisi saunoa naisten kanssa.
Ja lesbot miesten kanssa?
Kyllä, ei syrjitä kaveria.