Saunotteko heterot kimpassa, jos seurueeseen kuuluu homo?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Meidän saunaseurueissa ei ole homoja. Niiden paikka on saunan takana.
Yyyyy Yyyyy laitat persujen Tynkkysen ja Wegeliuksen miehineen saunan taakse .....Yyyyy. 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huih! Vain heteroseurueessa uskaltaa ottaa patukkaa ahteriin. Silloin ei ole väliä onko mies vai nainen, kunhan saa patukkaa.
Miten naiselta saa patukkaa?
Oletko kuullut trans-naisista?
Vierailija kirjoitti:
Homot voisi saunoa naisten kanssa.
Puolet miehistä ilmoittautuisi homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homoilla omat seurueensa.
Ja siellä ei pelkästään saunota vaan rietastellaan kimpassa.
Onko teidän porukassa kaikki kaikkien kanssa vai miten tuo menee?
Kyllä, hinu ripustetaan nilkoista kattoon, että saa paremmat löylyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakait. Pannaan sitä homoa saunan jälkeen jokainen vuorollansa.
Ei heterot paa homoja, tollo.
Jos ne heterot ovatkin piilohomo , perustetaan perhe lapsia on mutta se tunkioreikä miespuolinen kiinnostaa enemmän kun oma vaimo.Kulissiavioliitto näitä löytyy ja on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne heterot ovatkin piilohomo , perustetaan perhe lapsia on mutta se tunkioreikä miespuolinen kiinnostaa enemmän kun oma vaimo.Kulissiavioliitto näitä löytyy ja on.
ja ihan liikaa. Näin totesi eräs homo.
Uimahallilla kun kuivasin ja puin puhtaita alushousuja, joku homo tuli kysymään paljonko pyydän likaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja ihan liikaa. Näin totesi eräs homo.
Ai mää vai, ei kyllä pillu on mulla mielessä joka päivä varsinkin karvaton .
Vierailija kirjoitti:
Uimahallilla kun kuivasin ja puin puhtaita alushousuja, joku homo tuli kysymään paljonko pyydän likaisista.
Ja sitten heräsit, housut märkänä
Täällä eteläpohjanmaalla ei ole homoja, ainakaan itse en tunne ainoatakaan.
Enmä kyllä saunaan menisi samaan aikaan jos tietäisin jonkun seurueesta olevan homo. Ei mua haittaa jos en tiedä.
Minun seurueeseeni ei kuulu eikä tule koskaan kuulumaankaan yhtäkään mielenvikaista homoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun seurueeseeni ei kuulu eikä tule koskaan kuulumaankaan yhtäkään mielenvikaista homoa.
Entäs mielenvikaista heteroa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä eteläpohjanmaalla ei ole homoja, ainakaan itse en tunne ainoatakaan.
En minäkään tunne yhtään kansanedustajaa mutta tiedän niitä silti olevan. Siellä ne telkussa näkyy, niin kuin muutama homokin.
Jos olet ollut julkisessa saunassa (uimahalli) tai armeijassa vaikka, niin todennäköisesti olet saunonut homon kanssa montakin kertaa. He joutuvat jo nuorena tottumaan tällaiseen, he osaavat kyllä olla asiallisesti. Surullista jos et itse osaa. Tietenkin poikkeustapauksiakin voi olla, mutta itse soitin bändissä jossa oli yksi homo soittaja (kaikki muut heteromiehiä) ja saunottiin varmasti yli 100 kertaa sillä porukalla. Joskus selvinpäin, joskus kaljoissa. Ikinä ei käynyt mitään epäasiallista tai vaivaannuuttavaa, hän oli hyvin korrekti tyyppi. Hän heitti läppää ja jutteli, eikä ollut moksiskaan, eikä kukaan muukaan ollut. Ei ollut stondista tai kiusaannuttavia hetkiä tai katseita.
On tietenkin poikkeuksiekin, jotain limasia setähomoja jossain uimahalleissa ym... riippuu täysin ihmisestä. Ihan niin kuin heteroistakin osa on limaisia kusipäitä. Ja osa asiallisia ja hillittyjä herrasmiehiä. Homoissa on sama. Mutta korostuneen suuri osa heistä on hyvin asiallista porukkaa, koska ovat eläneet vähän rankemman elämän kuin moni. Ja tottuneet tällaiseen miesten keskiseen alastomuuteen jo lapsena.
Oon homo ja saunonut lapsesta saakka muiden miesten kanssa ilman mitään ongelmia. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole? Ei tulis mieleenkään alkaa häiriköimään muita siellä. Se että on homo, ei tarkoita etteikö olis käytöstapoja.