Miehen kuuluu nähdä vaivaa naisen eteen/saadakseen naisen seuraa
Naiset, älkää tyytykö mihinkään kahvi- tai kävelytreffeihin.
Itse ainakin lähes automaattisesti oletan että mies tulee hakemaan, maksaa deitit ja ehkä tuo jopa niitä kukkia.
Enkä todellakaan suutele saati harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä.
Mielestäni miehen pitää todistaa teoillaan että on tosissaan eikä ole vain helpon seuran tai seksin perässä.
Kommentit (69)
Tämä riippuu naisesta ja tietenkin miehen lompakosta. Kyllähän näitä on mutta niissä on aina asia niin että nainen on hoikka, nuori ja kaunis ja mies on vanhempi herrasmies lompakkoineen.
Toki jotkut ikääntyneet varakkaat naiset hakevat esim gamibiasta näitä nuorempia mustia miehiä seurakseen. Mutta näissä kaikissa on yhteistä valta-asetelma rahan voimalla. Itse haluan tasapuolisen suhteen, jossa molemmat osallistuvat yhtälailla myös raha-asioissa parhaansa mukaan.
Täälläkin joku yli 50 vuotias rouva kirjoitti että miehen pitää makssa lähes kaikki, niin sen voi sanoa että junasi meni jo vuosia sitten.
Miksi tämä "todistaminen" on aina synonyymi sille, että rahaa pitää käyttää? Kai tekin olette sitten jotain kravattineuloja tai mitä lie hankkineet lahjaksi ekoille treffeille, kun se teidän mukaanne todistaa tosissaan olemisen, ja tottahan te ilmaisen tavaran perässä kulkijat tosissanne olette?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tota seksin pihtaamista, jos tavoitteena on parisuhde.
Me pantiin ihan ensisilmäyksellä, vasta sen jälkeen keksittiin mennä treffeille, seurustella, mennä naimisiin, hankkia lapsia, ostaa autot ja uusi omakotitalo.
25 vuotta on kulunut tuosta ensipanosta, edelleen ollaan onnellisesti yhdessä.
M43
Ah miten romanttista... 🤭 Itse en halua suhteeni alkavan noin.
tä, mulle sanottiin että kotoa hakevat.
Ap kuulostaa joltain diivalta. Itse olen nainen enkä yhtään diivaluonteinen, niin en edes kykenisi tuollaiseen prinsessatouhuun. 😅
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Naisen ei pidä alentua halvaksi ja helpoksi, miehen tulee nähdä vaivaa naisen eteen. Myös itse parisuhteessa pitää vaatia 50/50 osuus kotitöistä, silloin tällöin lahjoja ja kukkia, lomia ja kylpyläreissuja jne. Myös käyttöoikeus miehen tiliin ehdottomasti. N52
Johan on rummolla jutut. Tuskin noin vanhalla alelaarikamalle tarjotaan edes kahveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Naisen ei pidä alentua halvaksi ja helpoksi, miehen tulee nähdä vaivaa naisen eteen. Myös itse parisuhteessa pitää vaatia 50/50 osuus kotitöistä, silloin tällöin lahjoja ja kukkia, lomia ja kylpyläreissuja jne. Myös käyttöoikeus miehen tiliin ehdottomasti. N52
Kuulostaa kamalalta.
Mitä muuta saisi olla? Jos miehellä on satojen tonnien osakesalkku, pääsy siihenkin?
Ei, vaan juurikin tuo vaatiminen ja omiminen.
Paljonhan tuollaisia naikkosia toki on, jotka "omistavat" miehiltään.
Halveksun sitä itse.
Kahvitreffit on just hyvät, varsinkin ekoiksi treffeiksi. Pääsee nopeasti karkuun tai voi jutella tunteja. Mulla on oma auto ja omat kukat pihassa, joten miehen ei tarvitse niitä tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen ap:n kanssa ihan samaa mieltä.
Haluan silti lisätä ap:n luettelemiin asioihin pari:
Kenenkään ei pidä kerjätä toisen seuraa eikä huomiota. Jos toista ei kiinnosta, niin ei ole mitään millä sen kiinnostuksen voisi laittaa toisen ihmisen korvien väliin. Siis: Älä jää roikkumaan. Kun olet kysynyt kerran, ja sinulle on vastattu, älä erehdy luulemaan että jos kysyt uudelleen, vastaus olisi erilainen.
Älä varsinkaan jää pörräämään millekään friendzone- kiertoradalle. Sillä nöyryytät itseäsi pahemman kerran, eikä lopputulos ole eri.
Tämä sopii niille jotka tuntevat helposti häpeää ja nöyryytystä. Normaalilla egolla ja hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen osaa erota niin että pystyy jäämään puheväleihin. Se on kypsyyttä ja aikuisuutta.
Riippuu kovasti naisesta paljonko jaksan energiaa käyttää hänen viihdyttämiseensä. jos lähtökohta on se, että hän seisoo lahnana posetiivin edessä pyörittäen kampea ja olettaa minun hyppivän hänen musiikkinsa tahtiin679 apinana ja viihdyttävän häntä niin voidaan ihan suosiolla jättää kahvitkin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii, mutta niillä ei ole mitään tarjottavaa.
Mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Jo tämä riittää siihen, että naisella on aina enemmän tarjottavaa kuin miehellä.
Ei ole tarvinnut tuollaiseen alistua. Kyllä se nainen tulee hakemaan kun prinssin tarvii. Kaikkea sitä kuuleekin.
Jaa omalla kohdallani päinvastoin kävi.Mitä vähemmän yritin sen enemmän oli kiinnostusta ja ei en ole mikään komistus.
Joo niin pitää. Kävin tänäänki töissä jotta on rahaa maksaa hooralle.
Onneksi ei oo niin kallis ko vaimo, tää on vain 90€ per 30 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii, mutta niillä ei ole mitään tarjottavaa.
Mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Jo tämä riittää siihen, että naisella on aina enemmän tarjottavaa kuin miehellä.
Voi, kuule kuinka monet itkut sitä on tullutkin itkettyä näin maanläheisenä maatiaiskissana.
Ja siis "miesten" vuoksi. Aina kuitenkin haluavat sen ns. feikimmän ja muovisemman (usein rahanahneemman) version naisesta.tm.
Myös ne monet, mukamas boheemit miekkoset, joista pidin.
Oma on kohdallani mokansa ollut.
Jaa. No, minun tapauksessa naiseni joutui näkemään paljon vaivaa. Hattua täytyy nostaa kärsivällisyydestä hänelle.
M
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen nainenhan on hyvin pitkälti vain fyysisesti heikko mies ilman munia. Kyky saada lapsiahan se on mikä naisesta "arvokkaamman" ja kun se otetaan pois, niin mitä se anti on, jonka eteen pitäisi tuollaisia uhrauksia tehdä?
Nää ei oikein toimi nämä vanhan ajan tyyliset romanttiset kiltin miehen elkeet.
Näet paljon vaivaa, ostat kukkia, viet sinne, viet tänne, maksat sitä ja tätä.
Sitten kävelet yksin kotiin ja tyttö tapaa rapussa jänniksen ja lähtee sen kanssa panolle.
Tässä tarinassa jänniksellä oli "sen pituinen se".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on rummolla jutut. Tuskin noin vanhalla alelaarikamalle tarjotaan edes kahveja.
Mies keittää kahvit minulle joka aamu. Se sama, joka tekee puolet kotitöistä, ostaa kukkia ja lomia ja on antanut käyttöoikeuden tileihinsä.
Mitä muuta saisi olla? Jos miehellä on satojen tonnien osakesalkku, pääsy siihenkin?