Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kuuluu nähdä vaivaa naisen eteen/saadakseen naisen seuraa

Vierailija
27.08.2025 |

Naiset, älkää tyytykö mihinkään kahvi- tai kävelytreffeihin. 

Itse ainakin lähes automaattisesti oletan että mies tulee hakemaan, maksaa deitit ja ehkä tuo jopa niitä kukkia. 

Enkä todellakaan suutele saati harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä. 

Mielestäni miehen pitää todistaa teoillaan että on tosissaan eikä ole vain helpon seuran tai seksin perässä. 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitreffit on just hyvät, varsinkin ekoiksi treffeiksi. Pääsee nopeasti karkuun tai voi jutella tunteja. Mulla on oma auto ja omat kukat pihassa, joten miehen ei tarvitse niitä tuoda.

Yleensä puheväleihin pääseminen kertoo jo aika paljon henkilökemiasta eli tuleeko toisen kanssa luontevasti toimeen. Esimerkiksi löytyykö samanlaisia kiinnostuksen kohteita ja ovatko arvostukset samansuuntaisia. Jos sukset menevät jo alusta lähtien ristiin turhan monessa asiassa, niin on turha kiusata itseään ja toisesta liialla yrittämisellä. 

Vierailija
42/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Naisen ei pidä alentua halvaksi ja helpoksi, miehen tulee nähdä vaivaa naisen eteen. Myös itse parisuhteessa pitää vaatia 50/50 osuus kotitöistä, silloin tällöin lahjoja ja kukkia, lomia ja kylpyläreissuja jne. Myös käyttöoikeus miehen tiliin ehdottomasti. N52

Mitä sinä sillä minun tilini käyttöoikeudella tekisit, kun ei siellä ole mittään?

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No, minun tapauksessa naiseni joutui näkemään paljon vaivaa. Hattua täytyy nostaa kärsivällisyydestä hänelle.

M

Kuulostatpa oikein "aarteelta". 😄

Vierailija
44/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteliaisuus on hyvän miehen perus hyve. Mutta entäpä naisen?

Vierailija
45/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä teitä nykyajan somenaisia

Minun suhteeni alkoi ap:n kuvaamalla tavalla ja asenteella 27 vuotta sitten. Minusta nykyaika ja some on aiheuttanut oudon sukupuolettoman ja tarkoituksettoman touhuilemisen, joka ei mitenkään voi kantaa kunnon turvalliseen rakastumiseen ja pitkään parisuhteeseen. Kun seuraan sivusta nykyajan deittailua, se näyttää tylsältä, aralta, lapselliselta alakoululaisten leikkimisestä. Olen onnellinen, että mun ei tarvi yrittää moista nykyaikana.

Vierailija
46/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vie mua treffeille ja tuo lahjoja. Joskus annan heille jos ovat tarpeeksi nähneet vaivaa.

M30

Vierailija
47/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu nähdä vaivaa miehen eteen/saadakseen miehen seuraa

Vierailija
48/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä tasa-arvosta sitten. Oletan että parisuhteessa jatketaan sitten samaa tahtia, sinä kokkaat, pidät kodin siistinä ja persettä saa aina kun mies tulee töistä.

Vierailija
49/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on trolli mutta ihan yleistähän se on että moni nainen vaatii 1950-luvun kohtelua kun on saamapuolella ja visusti 2025-luvun tasa-arvoa kun pitäisi jotain antaakin.

Vierailija
50/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se siitä tasa-arvosta sitten. Oletan että parisuhteessa jatketaan sitten samaa tahtia, sinä kokkaat, pidät kodin siistinä ja persettä saa aina kun mies tulee töistä.

Miksi? Miksi kukaan nainen suostuisi halvalla parisuhteeseenkaan. Kyllä se pyykinpesu ja vessan pesu mieheltäkin onnistuu ja ruuanlaitto. Kotityöt 50/50 ja mies antaa niin hyvää seksiä, että naista kiinnostaa. 

Vierailija
51/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jotenkin kartan liian vaativia naisia. Jos jo heti miehen saamiseenkin liittyy liikaa ehtoja, niin voi olla liian rankka reissu minulle.

Vierailija
52/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tulen kyllä hakemaan, vien ravintolaan ja maksan laskun ja ostan vielä kukkiakin. Mutta yhdellä ehdolla, nainen on kaunis ja viehättävä eikä mikään tatuoitu ruma toteemipaalu.

Vierailija
53/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, just näin. Se on aivan parasta kun saa perseeseen panna miehen tullessa kotiin.

Vierailija
54/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jotenkin kartan liian vaativia naisia. Jos jo heti miehen saamiseenkin liittyy liikaa ehtoja, niin voi olla liian rankka reissu minulle.

Et menetä mitään, voin sanoa sen kokemuksesta ja hyvä että pääsiin eroon siitä tapauksesta.

Vierailija
55/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naine haluu munaa ni saa maksaa mun kaljat

Vierailija
56/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Naisen ei pidä alentua halvaksi ja helpoksi, miehen tulee nähdä vaivaa naisen eteen. Myös itse parisuhteessa pitää vaatia 50/50 osuus kotitöistä, silloin tällöin lahjoja ja kukkia, lomia ja kylpyläreissuja jne. Myös käyttöoikeus miehen tiliin ehdottomasti. N52

Johan on rummolla jutut. Tuskin noin vanhalla alelaarikamalle tarjotaan edes kahveja.

Ihana mies! Äiä!

Vierailija
57/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tulen kyllä hakemaan, vien ravintolaan ja maksan laskun ja ostan vielä kukkiakin. Mutta yhdellä ehdolla, nainen on kaunis ja viehättävä eikä mikään tatuoitu ruma toteemipaalu.

Muistakaa,  siskot, miehet ovat se syvällisempi ja järkevämpi osapuoli suhteessa,  naiset sellaisia pinnallisia ja tunteiden vietävissä olevia. Vai kuinka?

Vierailija
58/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus nyt kuulostaa ihan jonkun incelin hassulta ajatusleikiltä. Mutta noin yleisesti ottaen, kummankin pitää nähdä vaivaa. Itsekin laittaudun edes jotenkin, olen paikalla hyvissä ajoin, minulla on tietysti rahaa tilillä ja kortti mukana, valitsen kivat vaatteet, mietin puheenaiheita ja käyttäytymistäni etukäteen jne. Oletan miehen panostavan samalla lailla.

Aika moni valitettavasti ei sitä tee, vaan kuvittelee suhteen syntyvän kunhan lampsii paikalle. 

Vierailija
59/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen miehenä just noin ja olen sen arvonen namupala. 

Tykkään kalliista lomista jotka nainen mulle järjestää ja lupaan kyllä palkita vaivan. Kauheasti en syö, mutta tykkään juoda. Joku pihvi voi mennä, mutta en syö kauheesti. 

Vierailija
60/69 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus nyt kuulostaa ihan jonkun incelin hassulta ajatusleikiltä. Mutta noin yleisesti ottaen, kummankin pitää nähdä vaivaa. Itsekin laittaudun edes jotenkin, olen paikalla hyvissä ajoin, minulla on tietysti rahaa tilillä ja kortti mukana, valitsen kivat vaatteet, mietin puheenaiheita ja käyttäytymistäni etukäteen jne. Oletan miehen panostavan samalla lailla.

Aika moni valitettavasti ei sitä tee, vaan kuvittelee suhteen syntyvän kunhan lampsii paikalle. 

Mies-nais keskusteluissa inkut tehtailevat aloituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi