Käykö teidän ovella jehovia, järjestöjen edustajia ym. kotirauhan häiritsijöitä?
Olenko ainut, jonka mielestä tämä on todellakin kotirauhan häirintää ja pitäisi kieltää lailla? Nykyään jokainen voi etsiä tietoa netistä ja liittyä vaikka kuukausilahjoittajaksi jos haluaa. Tai ottaa itse yhteyttä jonkun uskontokunnan edustajaan. Koen itse nämä pimpottelijat tosi häiritsevinä, vaikka en heille ovea enää nykyään avaakaan.
Kommentit (29)
Haastemies käy joskus soittamassa ovikelloa, mutta en päästä sisälle.
Ei käy, oon ruma harrikkaäijä. Kerran kävi, nakkasin pihalle.
Jehovantodistajat kävivät kerran. Puhuttiin 10 min taloudesta ennen kuin lähdin asioille. Tajusin vasta jälkikäteen, että olivat jehovantodistajia. Antoivat minulle käyntikortin, jossa ei lukenut mitään... eivät ole sen jälkeen käyneet, ihan mukavia sanansaattajia olivat kyllä
Muutaman kerran vuodessa naapureiden nuoripari käy sanomassa, että vahtisin heidän taloaan, kun ovat ulkomailla. Todella ärsyttävää...
Jonkun verran on käynyt, vanhassa asunnossa eri kaupunginosassa enemmän. Yleensä toteen vaan et: En oo mitään mieltä tai ei kiinnosta ja paiskaan oven kiinni.
Ei täällä maalla mitään kerjääjiä tai kaupustelijoita ole.
Aika ajoin jotain taloon liittyvää, viimeimmäksi noita valokuituhemmoja.
Jehovia todella harvoin. Voin aina pari sanaa vaihtaakin.
Viime vuonna juuri muutettuamme kävi kaksi Lääkärit ilman rajoja -edustajaa kahdella eri kerralla, toinen puhui suomea ja toinen englantia, viime mainittu kiersi kaatosateella. Tänä vuonna heinäkuun helteillä yritettiin tuputtaa Sector Alarmin hälytysjärjestelmää. Ne pyörivät tässä rivitalotontilla pari päivää, meidän asukkaiden Whatsapp -ryhmässä keskusteltiin, missä niitä milloinkin oli nähty. Meillä mies avasi niille oven ja sieltä kuului "no miten on päivä lähtenyt kulumaan?" ja mies vastasi "helvetin huonosti" ja rämäytti oven niiden nenän edestä kiinni. 😁
Muita asiaan kuulumattomia ei olla nähty reilussa vuodessa.
Ei käy ketään.