Flunssa ja outo olo päässä
Olen ollut flunssassa jo 6 päivää ja vielä vähän yskää, nuhaa ja räkäisyyttä on. Eniten häiritsee outo huimaava olo päässä. En oikein jaksa tai voi tehdä mitään, kun tuntuu päässä sumuiselta ja pyörryttävältä. Vähän painettakin välillä. Alan todella väsymään tähän oloon. Pelottaa
Kommentit (10)
Perus flunssa. Aivot käy hitaalla.
Saattaa olla vähän poskionteloissa, silloin tulee tuollaista oireilua. Aika suurella todennäköisyydelle menee itsestään ohi ilman hoitoa. Kipu- ja kuumelääkettä kannattaa ottaa, voi auttaa huimauksen tunteeseenkin.
Mikä ihme teitä joitakin vaivaa kun perusflunssankin olotilat pelottaa. Hoh hoijaa.
Perus flunssalta kuulostaa.Mulla näitä ollut ketjussa viimeiset 20 vuotta.Mulle ei kerrottu milloin näiden kuuluisi loppua?
Minulla oli ainakin koronassa perusoireena tuollainen pään humina ja outo olo. Siis sen jälkeen kun oli pari päivää ollut lievä kuume. Se huimaus jatkui viikon, vaikka olinkin jo töissä.
Most probably it's C O R O N A !
Oletko tehnyt testiä?
Korona kuulemma on jyllänyt elokuun alusta asti. Jopa 6 kertaa(!) rokotetuilla pahimmat oireet ever. Long covid yleistynee, eli valmistautkaan kärsimään pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Most probably it's C O R O N A !
Oletko tehnyt testiä?
Korona kuulemma on jyllänyt elokuun alusta asti. Jopa 6 kertaa(!) rokotetuilla pahimmat oireet ever. Long covid yleistynee, eli valmistautkaan kärsimään pitkään.
En ole, en jaksa lähteä kauppaan ostamaan testiä
6 pv tosi lyhyt aika flunssassa tai koronassa. Olin viime syksynä n.3 kk sairaana, korona oli ensin, sen jälkeen lämpöä, yskää,nuhaa, vatsakipua,aivosumua yms. Lääkärissä ravasin monta krt, ei mitään apuja. Nykyään on näitä tauteja mitkä kestää tosi monella viikko,kuukausitolkulla😑Ei auta kuin sairastaa.
k o r o n a