IL: Minna Reijonen (PS) lentelee Kuopio-Hki väliä 14 000e edestä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9328fd0b-3060-4932-b978-d6caf5755…
"Koska ilmasto" on aina hyvä kortti, kun veronmaksajien rahoilla pääsee suhaan.
Kommentit (229)
Essayah oli junassa maakuntamatkalla koska pohjanmaalla ei lentokenttää.
Varmaan näitä turkistarhaajien peffanuolenta reissuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juna hki-kuopio 4 h 5 min
taksilla lentokentälle 30 min
koneen odotusta 120 min
lentoaika 60 min
taksilla lentokentältä 30 min
lentokone 4 h
Junassa voi tehdä töitä samalla.
Avustajat tekee noiden työt
Persuilla nekin keskittyy vaan vaimonhakkaukseen ja "hassujen" seksuaalivähemmistöjen tuhoamis videoiden jakamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jyskyttäkää itse junalla tuntikausia, kun on oltava ajoissa eduskunnassa ja kiva on päästä kotiinkin. Aika on niukin resurssi.
Ei suomalaisen kansanedustajan lentämättä jättämisellä maailma pelastu ja Finnair on ylihinnoitellut lentonsa.
Mulla on kokemusta pendelöinnistä vähän vajaa 400 km yhteen suuntaan 4 v 2 kk. Lähes joka viikonloppu. Normaalit työläisen lomat. Kaksi vuotta junalla. Sitten ostin auton. Junassaoli puolensa kun pystyi tekemään töitä mutta mulla oli kaksi vaihtoa. Kuopio Helsinki on siihen verrsttuna kakunpala kun pääsee suoraan. Voi ottaa hytin kokonaan itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyskyttäkää itse junalla tuntikausia, kun on oltava ajoissa eduskunnassa ja kiva on päästä kotiinkin. Aika on niukin resurssi.
Ei suomalaisen kansanedustajan lentämättä jättämisellä maailma pelastu ja Finnair on ylihinnoitellut lentonsa.
Itsepä on tuokin pullanaama työnsä ja asuinpaikkansa valinnut.
Ja rahat ei riitä hienoon iltapukuun, kun linnanjuhliin tupsahtaa. Karmeimmat rytkyt mitä kellään koskaan nähnyt. Ihan itse tekee vielä ne muotiluomuksensa.
Suomen kallein Minna, ja tietenki persu.
Lapsellisen puolueen edustajan lapsellinen selitys "Mutku ilmasto".
Taitaa olla viimeisiä persuja jotka edes pääsee lentokoneeseen.. 🤭
Avustajat tekee noiden työt