Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12790)
Strippiklubi ei mikään täysin uusi juttu ollut. Niina Kanerva esiintyi strippiklubilla, mutta se olikin kertaluontoisesti vieraileva tapahtumapaikka. Herukka oli lavasteena jonkin aikaa. Se oli vaan tylsä lopetus miten myytiin Jirille ja paljastui asbestipommiksi ainakin nykyhetken tilanteesta katsottuna. Amanda ja Moose eivät lähteneet mihinkään. Iisan valintakin on sama lavaste remontoituna. Joo kuntosali tuli mutta se onkin Rantabaarin loppumisesta irti revitty. Ei mikään erityinen lavastuksellinen panostus. Amanda kun on joutanut muutenkin kauan pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, Alissa poistuu ensiviikolla sarjasta. Syy, TTK.
Ei poistu. Alissa on mukana 5000. jaksossa, joka tulee ulos muutaman viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Teemu on hyvä näyttelijä, niin silti , nyt pois salkkareista ja äkkiä !
Väsyttävä rooli, siis tyhmää ja tympäisevää. Noinko vähissä on käsikirjoittajien ideat. Muutenkin nyt äksöniä ja vauhtia näihin juonien junnaamisiin,. Just Noel/Daniela/Joanna, sekä Marianna/Aaro. Samaa lässyn lässyn lässyn.
Daniela voisi sanoa suoraan Noelille, että kyllä minä tiedän sinun h u o ra i l u t Joannan kanssa.
Muinaisjäännettä on uusissa Salkkareissa kaikki. Jumitettu muutamaan pitkäaikaishahmoon/näyttelijään. Lisäksi tulee mitäänsanomattomia uusia rooleja. Uusien jaksojen suosio ja niiden kannattavuus on täysi ihme. Vanhoilla ajoilla voidaan ratsastaa vaikka mikä Hansen neloisrooli pamahtaa ruutuun.
Mua on syytetty välillä ahdasmieliseksi ja kukkahatuksi, mutta musta strippiklubi on tylsä ja mitenkään mitään kohua herättävä juoni. Just siksi että seksiä ja paljasta pintaa näkyy paljon että täysin normi ei kiinnosta fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Mua on syytetty välillä ahdasmieliseksi ja kukkahatuksi, mutta musta strippiklubi on tylsä ja mitenkään mitään kohua herättävä juoni. Just siksi että seksiä ja paljasta pintaa näkyy paljon että täysin normi ei kiinnosta fiilis.
Kyllä siitä jokunen otsikko revittiin kuinka Salkkareissa nähdään oikea strippari. Ei ollut mitenkään tylsä. Se on näiden uusien jaksojen ongelma täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Teemu on hyvä näyttelijä, niin silti , nyt pois salkkareista ja äkkiä !
Väsyttävä rooli, siis tyhmää ja tympäisevää. Noinko vähissä on käsikirjoittajien ideat. Muutenkin nyt äksöniä ja vauhtia näihin juonien junnaamisiin,. Just Noel/Daniela/Joanna, sekä Marianna/Aaro. Samaa lässyn lässyn lässyn.
Daniela voisi sanoa suoraan Noelille, että kyllä minä tiedän sinun h u o ra i l u t Joannan kanssa.
Daniela vois vaikka poistua sarjasta Noelin kanssa. Ääretön jankutus niidenkin suhde enkä Danielasta erityisesti välittänyt. Samaa tasoa muidenkin sen aikaisten tulokkaiden kanssa. Sen äiti oli niin surkea hahmo ettei tytärkään hirveästi kiinnostavampi silloin ole.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen kukkahattutäti kanssasi samaa mieltä.
Miksi Kallesta, muka lääkäristä in tehty lapsellinen hihittelijä, on taas rakastunut, että ihan vapisuttaa😘
Ensiviikolla Lasselle käy niin, että Lassella ei muna seiso. Myöhemmin jakso nimeltä Sairaan terveellistä. Eli Lasse joutuu kasvisruokavaliolle impotensmin takia, eli gb hirvipaistille. Mutta voihan se olla niinkin, että Lassen muna ei seiso jos Jutta ei kiihota Lassea tarpeeksi kun Lasse ajattelee Ismoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kallesta, muka lääkäristä in tehty lapsellinen hihittelijä, on taas rakastunut, että ihan vapisuttaa😘
Sairaalan lavaste niin iso vitsi ettei Kallen lääkärin urassa ole mitään uskottavaa. Ei pidemmällä tähtäimellä ole sopinut sarjaan tuollainen lavaste. Ajan kuluessa se vaan muuttuu aina huonommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kalle tykkää tyttöilystä. Ominaista bottom homolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä jokunen otsikko revittiin kuinka Salkkareissa nähdään oikea strippari. Ei ollut mitenkään tylsä. Se on näiden uusien jaksojen ongelma täysin.
Revittiin vai uutisoitiin? Nykyään aika perus kakkua että kaikesta jotain kirjoitellaan. Iltalehti etunenässä taitaa tehdä yhteistyötä sarjan kanssa. Jos mikään herättävämpi juoni tulee otsikoita, joissa kysellään näyttelijöiltä kaikkea. Ehkä jollain mummolla tai vaarilla meni aamukahvit henkeen kun näki stripparin, mutta itse en tuossa sen kummallisempaa nähnyt. En edes keksi millä nyky päivänä voisi muka shokeerata. Kaikki alkaa olemaan nähty.
"Kaikki alkaa olemaan nähty". Ei pidä mitenkään paikkaansa. Ei yhtäkään muunsukupuolista hahmoa nähty ja transhahmot keitä ollut Jutan lisäksi? Nuoren ihmisen kokonainen prosessi on ihan eri luokkaa kun keski-ikää lähestyvä transnainen ilmestyy ihan puskista jonkun isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revittiin vai uutisoitiin? Nykyään aika perus kakkua että kaikesta jotain kirjoitellaan. Iltalehti etunenässä taitaa tehdä yhteistyötä sarjan kanssa. Jos mikään herättävämpi juoni tulee otsikoita, joissa kysellään näyttelijöiltä kaikkea. Ehkä jollain mummolla tai vaarilla meni aamukahvit henkeen kun näki stripparin, mutta itse en tuossa sen kummallisempaa nähnyt. En edes keksi millä nyky päivänä voisi muka shokeerata. Kaikki alkaa olemaan nähty.
Olen itse ajatellut et Kristian ja Jenna ehtivät menemään sänkyyn ja selviää sukulaisuus. Oikein radikaalina olisi Jenna raskaaksi ensimmäisellä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ajatellut et Kristian ja Jenna ehtivät menemään sänkyyn ja selviää sukulaisuus. Oikein radikaalina olisi Jenna raskaaksi ensimmäisellä kerralla.
Olis ihan mielenkiintoinen juoni.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki alkaa olemaan nähty". Ei pidä mitenkään paikkaansa. Ei yhtäkään muunsukupuolista hahmoa nähty ja transhahmot keitä ollut Jutan lisäksi? Nuoren ihmisen kokonainen prosessi on ihan eri luokkaa kun keski-ikää lähestyvä transnainen ilmestyy ihan puskista jonkun isäksi.
Miten sä ajattelin sen kuvata? Ensin on poika joka haluaa olla nainen. Näytteleekö sitä siinä kohtaa poika vai tyttö? Vaihtuuko se näyttelijä sitten, kun prosessi menee loppuun? Oletetaan ettei trans näyttelijöitä montaa ole ja haluaisi vieläpä Salkkareihin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina ja Juha ehtivät melkein sänk yyn. Ei kovin kiinnostava juoni toistaa samaa 20 vuotta myöhemmin pidemmälle vietynä.
Muistaako kukaan, miten Kallesta tuli lääkäri?
Opiskelu on pitkä. Onko siitä mitään?
Vai onko niin, että teinihengailuista simsalabim yhtäkkiä oli sairaalassa lääkärinä?
Sarjassa tai tekstityksessä on virhe. Tekstityksessä on tosiaankin Fucky Boy mutta Olli kyllä sanoo Fuck boy vaikka se kuulostaa Fäg boylta. Oikea termi tässä on todellakin fuck boy mutta sarja on halunut sievistellä tuolla että fuck termi on laitettu muotoon fucky. Voi olla myös tekstittäjän virhe.