Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12318)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Iisa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Havu
Molemmat ihan normaaleja nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Olli Oksa ja Iisa Havu. Onhan ne huonoja nimiä mitä kenelläkään hahmoille annettu.
Myyrän ensimmäisen taviskauden voitti Olli Oksa.
Nimet ovat kyllä kummallinen valituskohde. Tavallinen tylsä suomalainen nimi ei kelpaa, mutta erikoisuuksistakin valitetaan.
Näyttää vähän Annin mökiltä. Saa nähdä ovatko Henrik ja Aki siellä.
Onko Alex mies vai hiirulainen?
Ei jännä viikko tulossa...
Kristianin näyttelijällä ilmeisesti jotain käynyt salalle, kun näytti olleen kyynärsauvan kanssa liikenteessä vaikka noin muuten ihan sulavaa kävelyä. Ei varmaan mitään isompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kristianin näyttelijällä ilmeisesti jotain käynyt salalle, kun näytti olleen kyynärsauvan kanssa liikenteessä vaikka noin muuten ihan sulavaa kävelyä. Ei varmaan mitään isompaa.
Jalalle siis. :D Kummallinen kirjoitusvirhe hyppäsi kesken tekstin.
Ilmeisesti ensi viikolla alkaa Kertun ja Lailan ystävystyminen?
Kalle on tyhmä kun menee Tatun kuullen puhumaan Petristä. Rakastavaisten ensimmäinen riita?
Sanokaa mun sanoneen, että Sampo päätyy manipuloimaan tuota mukulaa jotenkin. Sehän tykkäsi Samposta eli "sattumalta" kadulla törmäävät ja Sampo suoltaa jotain ikävää. Sampo on just niin alhainen, että todellakin voi vetää lapset mukaan. Kaappasi aikaisemmin Tukunkin.
Vierailija kirjoitti:
Nimet ovat kyllä kummallinen valituskohde. Tavallinen tylsä suomalainen nimi ei kelpaa, mutta erikoisuuksistakin valitetaan.
Saga Korkiakoski on hyvä hahmon nimi.
Onko se Luukon murha tutkinta jäissä? Luulisi Rajalan haluavan puristaa entisestään Pirittaa. Ihan outo juoni, kun Tatun piti hoitaa ettei Pirittalle tule mitään ongelmia mutta enää ei asioita näytetty. Vai poistuikohan tuo hahmo toistaiseksi kokonaan eikä siihen enää palata millään muotoa. Odotin Piritan reaktiota Aaron ampumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran pessimisti, etten vain usko uusien hahmojen koskaan korvaavan vanhoja. Todella harvasta uudesta olen jaksanut yksittäin kiinnostua. Siksi ajattelen, että tietyt pitkään alusta tai alkuvuosista olleille sopii paikka sarjasta. Tästä on toki eri mielipiteitä, mutta en mä varmasti jaksaisi katsoa jos Aki, Ismo, Kari, Kalle, Lasse, Salla, Sampo.. kokonaan lähtisivät. En edes pidä kaikista, mutta en pitää yllä jotain menneiden ajan tuntua. Sen sijaan jos sarja pyörisi pelkästään teinien, Iisan, Jutta, Jennan, Alissan, Kristianin, Joannan, Noelin, Danielan.. ei jaksaisi keskittyä. Vuosiin ei ole tullut mitään mega hyvää uutta hahmoa.
Nimenomaan sarjaa ei jaksa katsoa nykyisellään. Alkuperäiset eivät tuo enää mitään uusia kiinnostavia juonikuvioita. Kaikki on korvattavissa, mutta eivät nämä uudet ole niitä joilla alkuperäisiä tai pitkään olleita korvattaisi hyvin. Sivuhahmoja on paljon menneisyydessä jonka roolia voisi hyvin kasvattaa kuten Saga, Ansku, Ritala, Tamara. Heli Sievinen vois korvata Lassen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen verran pessimisti, etten vain usko uusien hahmojen koskaan korvaavan vanhoja. Todella harvasta uudesta olen jaksanut yksittäin kiinnostua. Siksi ajattelen, että tietyt pitkään alusta tai alkuvuosista olleille sopii paikka sarjasta. Tästä on toki eri mielipiteitä, mutta en mä varmasti jaksaisi katsoa jos Aki, Ismo, Kari, Kalle, Lasse, Salla, Sampo.. kokonaan lähtisivät. En edes pidä kaikista, mutta en pitää yllä jotain menneiden ajan tuntua. Sen sijaan jos sarja pyörisi pelkästään teinien, Iisan, Jutta, Jennan, Alissan, Kristianin, Joannan, Noelin, Danielan.. ei jaksaisi keskittyä. Vuosiin ei ole tullut mitään mega hyvää uutta hahmoa.
Nimenomaan sarjaa ei jaksa katsoa nykyisellään. Alkuperäiset eivät tuo enää mitään uusia kiinnostavia juonikuvioita. Kaikki on korvattavissa, mutta eivät nämä uudet ole niitä joilla alkuperäisiä tai pitkään olleita korvattaisi hyvin. Sivuhahmoja on paljon menneisyydessä jonka roolia voisi hyvin kasvattaa kuten Saga, Ansku, Ritala, Tamara. Heli Sievinen vois korvata Lassen.
Ritalasta ja Tamarasta en ollenkaan pitänyt. Mielestäni Ritala oli huonosti kirjoitettu ja huonosti näytelty hahmo. En oikein ymmärrä, miksi sitä kovasti kaivataan takaisin.
Tulevalla viikolla Aslan yrittää saada Lailaa majoittamaan Kertun luokseen.
– Kerttu ei muuta kämppääni, vaikka kuinka jankuttaisit, Laila sanoo.
Muuttaahan. Ensiviikolla ne on jo ystäviä!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmo-tek…;
Nussiko Lasse Lailaa? 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritalasta ja Tamarasta en ollenkaan pitänyt. Mielestäni Ritala oli huonosti kirjoitettu ja huonosti näytelty hahmo. En oikein ymmärrä, miksi sitä kovasti kaivataan takaisin.
Tykkäsin näyttelijästä ja hahmosta muuten. Samaa mieltä siitä että kirjoitettu huonosti enkä tykännyt etunimestä. Tamara oli kiinnostava myös.
Kohta varmaan selviää Iisan sukulaisuus Petrin kanssa, kun asia tulee jo puheeksi.