Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (1618)
Luulis teidänkin välittävän jos Gunnar haluaa pilata loppuelämänsä roska väen seurassa.
Milloin Karin korjaamon lavaste puretaan?
Vierailija kirjoitti:
Luulis teidänkin välittävän jos Gunnar haluaa pilata loppuelämänsä roska väen seurassa.
Miksi mun pitäisi välittää? Mun mielestä Gunnarin ja Karin välit on kivat.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä ihmetyttää miksi Gunnar edelleen majailee Karin ja Sallan nurkissa, vaikka on toipunut psykoosistaan jo ajat sitten. Voisi muuttaa takaisin Dahlian luo sviittiin nyt kun ovat kerran taas yhdessä. En tosin pidä Karia ja Sallaa minään roskaväkenä.
Alkuviikon ikärajat. Maanantain oletetusti K12 ahdistuksen takia ja tiistain K7 seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä ihmetyttää miksi Gunnar edelleen majailee Karin ja Sallan nurkissa, vaikka on toipunut psykoosistaan jo ajat sitten. Voisi muuttaa takaisin Dahlian luo sviittiin nyt kun ovat kerran taas yhdessä. En tosin pidä Karia ja Sallaa minään roskaväkenä.
Saattaa hyvin muuttakin kun jaksokuvia katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlian repliikki olikse toukokuulta 2017.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Gunnar olikin charmantti mies, mutta uusi Gunnar ei. Sopii nämä nykyjuonet hyvin Raimon versioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Gunnar olikin charmantti mies, mutta uusi Gunnar ei. Sopii nämä nykyjuonet hyvin Raimon versioon.
Ehkä Mustavaara-yhtiö olis Camillan johdossa ilman uutta Gunnaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi Kari ja Salla on yhdessä ja mukana sarjassa. Ärsyttävät hahmot.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaupan liiketilaa hyvästellä pysyvästi?
Ei taida olla mitään varmaa tietoa asiasta. Äkkiäkös vaneria saa lisää. Yhden seinän polttaminen ei ole vielä kovin kummoinen asia. Ihan kiinnostavaa kuinka pahasti palaa. Johonkin ulos se on kuitenkin jouduttu viemään, koska studiolla sentään poltella lavasteita :D
Ensi viikolla vaihtuu syksyn jaksot. Tuleekohan jo se uusi hahmo mukaan.
Viiden tonnin loppukiristys kuva näyttää ihan siltä, kuin Kerttu olisi yrittänyt kiristää Lailalta kauheasti rahaa mutta lopulta Vertti näyttääkin Kertulle jonkun videon, jota voi käyttää aseena ja kiristäminen loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla vaihtuu syksyn jaksot. Tuleekohan jo se uusi hahmo mukaan.
Mikä Liisa Savu tällä kertaa?
Pikemmin Nella Tamminen tai Nella Martin tai joku uusi Aalto sisaruksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi Kari ja Salla on yhdessä ja mukana sarjassa. Ärsyttävät hahmot.
Itse ainakin tykkään Karista. Sallastakin toisinaan, vaikka joskus käy kyllä hermoille.
Ismolla ei lopu Liisat kesken. Aivan liian monta. Elsan tytärkin oli Liisa. Salon Liisanin oli Luostarissa Toivion Liisan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin tykkään Karista. Sallastakin toisinaan, vaikka joskus käy kyllä hermoille.
Mäkin tykkään Karista. Ylipäätänsä tällä palstalla on ollut vuosia negatiivisempi ja myös tiettyjä suosikkeja parjataan. Herkästi saa kuvan muutaman tai jopa yksittäisen ihmisen kommentista kuin laajalti vihattaisi.
Ti 06.01.2026 12.30 - 13.00. Kausi 27, jakso 4869. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16341084.avif
Jännä juttu että jaksokuva nähtävissä mutta ei jakson nimeä.
Anniinan hautajaisista ei ole ollut mitään mainintaa. Toisin sanoen Jiri ei ole tehnyt mitään se hyväksi. Tästä voisi päätellä, että luultavammin hautajaiset järjestävät Anniinan vanhemmat ja sisarukset. Voi olla, että Jiriä ei nimenomaan olla kutsuttu ja tämä selviää pian. Jiri ja Jutta käyvät haudalla hyvästelemässä.
Kevätkauden traileri tulee varmasti tällä kertaa melkein heti, koska kausi telkkarissa päättyy vasta 23.12. ja siihen asti oletettavasti saatetaan mainostaa syyskauden päättymistä. Mutta uusi kausi alkaa maksupalvelussa käytännössä jos seuraavan viikon perjantaina. Ehkäpä tulee ennen joulua tai viimeistään 27. päivä.