Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11428)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kiitteli jo Teemua kuluneista vuosista netissä 😅 Eihän se Aaro ole mihinkään lähdössä. Seiska lehdessä vielä sanoi vasta että aikoo jatkaa pitkään salatuissa eikä haaveile eläkkeestä.
Oikeasti vähän yllätyin, kuinka moni unohtanut tämän olevan saippuasarja. Jostain syystä olettavat Aaron kuolevan. Ihmeellistä kyllä tässä ei nähdä mitään muuta vaihtoehtoa kuin kuolema. Luultavasti mun viesti taas poistetaan.
Unohdit senkin että sarjan alussa ei tehty näitä älyttömyyksiä. Sarja on nykyisin täyttä paskaa ja jankkaamista samoilla väsyneillä hahmoilla.
Seireeni sitoo melkein kaikki pahvirapun hahmot sänkyihin kiinni. Vain muutama onnistuu väistämään luodin ja ehtii paeta. Ketkä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kevään päätösjakso on todennäköisesti taas sitten hieman rauhallisempi koska tänä keväänä oli niin raju päätös. Kevätkausi 2020 päättyi helikopterionnettomuuteen ja kevätkausi 2021 puolestaan Mikin ja Marikan lemmenhetkiin Honkasten mökillä.
Aaron ampuminen raju? Väsyneen hahmon 🥱
Kyllä ainakin itse pitäisin sitä suht rajuna päätöksenä jos tytär ampuu oman isänsä mahdollisesti kuoliaaksi.
Olihan se kieltämättä melkoinen päätös kaudelle.
Martina Aitolehti ja Mira Rastas näyttelemään tähän sarjaan.
Soppii mainiosti! Legendaarinen hahmo.
Fanny Seppälä ja Victoria Eerikäinen esittää uusia nuoria. Ette mummot tajuu!?
"Mä en tiedä mitä materiaalia tää on". Dahlia kauhistuu teinien polyesterivaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kiitteli jo Teemua kuluneista vuosista netissä 😅 Eihän se Aaro ole mihinkään lähdössä. Seiska lehdessä vielä sanoi vasta että aikoo jatkaa pitkään salatuissa eikä haaveile eläkkeestä.
Oikeasti vähän yllätyin, kuinka moni unohtanut tämän olevan saippuasarja. Jostain syystä olettavat Aaron kuolevan. Ihmeellistä kyllä tässä ei nähdä mitään muuta vaihtoehtoa kuin kuolema. Luultavasti mun viesti taas poistetaan.
Ainoastaan Salkkareissa voi jäädä henkiin, kun saa luodin päähänsä. Tosielämässä se on selvä juttu, että ei enää paljoa hengitä, kun on tullut kuula kalloon. Aaroa on ennenkin ammuttu ja jäi eloon, mutta silloin luoti osui johonkin ylävartaloon. Evaa tästä epäiltiin ja oliko peräti vähän aikaa lusimassakin. Yhdessä jaksossa oli se takaa-ajo, joka päättyi siihen kun Eva ajoi autolla jorpakkoon. Salkkarit nyt on sellainen ihmeselviytymisien sarja, jossa hahmo voi palata vaikka olisi ruumis hakesilppuriin työnnetty.
Koska kyseessä on spekulointiketju, niin pistänpä erään spekulaation tähän.
Aaro viedään ruumisautolla pois ja Linda lähtee taluttamaan Mariannaa kämpille. Kun kotiin saavutaan, niin Raakel Kurkihan se siellä tuolilla istuu odottelemassa. Sitten näytetään takauma, jossa Raakel livistää ruumisauton kyydistä ja katoaa yöhön tummaan.
Miks muuten, kun tämä on spekulointiketju, niin suurin osa täällä tekee jotain ihan muuta kuin spekuloi sarjan tapahtumia? No, koska on vaikee lähtee spekuloimaan.
Katselin vanhoja jaksoja ja kuka muukaan kuin Heikki Häkkä esittää terapeuttia. Eli Aaron murhaama Mika Luukko. Tainnut olla pari muutakin kertaa vuosien varrella. Ammatti pysynyt samana, mutta nimi vaihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Katselin vanhoja jaksoja ja kuka muukaan kuin Heikki Häkkä esittää terapeuttia. Eli Aaron murhaama Mika Luukko. Tainnut olla pari muutakin kertaa vuosien varrella. Ammatti pysynyt samana, mutta nimi vaihtunut.
Lääkäri Anastasia Kuikka käski Isabellan mennä siivoamaan potilaan oksennukset. Muun muassa Sepon sydänkohtauksen jälkeen oli aiempina vuosina Lääkäri Räisä. Siinä on voinut vain Anastasian sukunimikin vaihtua.
Sagastako saa puhua? Ja kaikki mun viesti poistuu. Tääkin ihan varmasti heti.
Vierailija kirjoitti:
Sagastako saa puhua? Ja kaikki mun viesti poistuu. Tääkin ihan varmasti heti.
En tiedä kuka niitä poistelee jatkuvasti mut Sagaa ei näkynyt moneen vuoteen. Sun lempparit saa näkyä ruudussa ikuisesti.
Kävin Kangasalan kesäteatterissa katsomassa Salkkari näyttelijöiden hupailun. Oli ihan mukavaa kevyttä kesäviihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Kangasalan kesäteatterissa katsomassa Salkkari näyttelijöiden hupailun. Oli ihan mukavaa kevyttä kesäviihdettä.
Susanna Snellman jatkaa syksyllä myös teatterissa esityksessä Älä kutita vihaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla. Miten näyttelijät suoriutuivat?
Lähtis Joanna sarjasta pois ja moni muu. Ismo ja Lasse esim.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sagasta saa ja myös pitää puhua. On niin vaikutusvaltainen.
Hienoo. Saispa sitten puhua nykyisistä Salkkareista rauhassa. Kaikki mun spekuloinnit on tältä päivältä poistettu. Ei paljon tee mieli puhua, kun lähinnä paha mieli jäänyt niistä. Saga tässä on yhtäkkiä muuttumassa spekulointiketjun puheenaiheeksi vai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätauko on turhan lyhyt, kun uusi kausi alkaa jo kolmen viikon päästä. Saisi jäädä kesätauolle kesäkuun puolessa välissä. Ensin siirtyi juhannukseen, sitten juhannuksen jälkeen ja nyt pari kesää heinäkuulle.
Sarjan laatu on huono. Ei moneen vuoteen ollut katselukelpoinen.
Mutta muut jaksavat kyllä katsoa.