Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6160)
Jodelia lainatakseni joku epäili, että Iisa olisi vahingossa sotkenut viestit ja Ismon piti saada työpaikka. Ja kohta Iisalla olisikin ne kaikki jonossa tulossa töihin :D
Vierailija kirjoitti:
Pakko nyt kommentoida. Kyllä tässä(kin) ketjussa selkeästi monen mielestä nykyinen laatu on laahaavaa tai hahmot tylsiä, mutta kaikki ei vain jaksa keskittyä pelkkään negatiiviseen asiaan. Mulla itselläni menisi kaikki into sarjasta, jos käyttäisin kaiken energiani siihen mikä sarjassa on huonoa.
Asioista on paljon helpompi keskustella jos sen tekee asiallisesti. Mun oma mittari on aivan täynä jatkuvaa "paskan tuuttausta" jota nykyään on samoilta kirjoittajilta Jodelissa. Mielummin tarkastelisin tätä avoimesti kriittisestä näkökulmasta ilman, että lähdetään samalle laukalle.
Silloin Salkkarit on musta vielä hyviä jos alkaa ottamaan pahasti päähän sama nega.
Minua ottaa päähän liian huonosti tehdyt Salkkarit. Jossain se saippuasarjankin raja menee. Pystyin vielä sietämään Kristiinan saapumisen jälkeiset ajat kun mukana oli kiinnostavia hahmoja, mutta sitten kun kaikki hyvä oli riisuttu pois ja alkoi mennä halvemman oloiseksi niin ei sitten mitään syytä seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodel on nykyään lehtien lähde. Jos ennen on puhuttu Facebookista ja joskus jopa tästä Salkkarit ketjusta enää ei puhuta. Jokainen ymmärtää miksi kun täällä on karseaa sontaa.
Lakaisevat maton alle totuuden ja jatkavat ulkolavasteiden parissa kuvaamista. Ihme kun viitsivät kuvata aidolla kadulla sen lisäksi. Sehän maksaa eikä sarjan taso satunnaisista kuvauksista nouse. Sekin hukataan Ismon ja Lassen lakaisuun. Kummallakaan ei mitään roolia yhtään missään. Saman toistamista.
Onko sitten ainoa totuus että Salkkarit on paska? Ei ole vaikka kovasti haluaist.
On se minulle ollut monta vuotta kun ei pysty enää seuraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodel on nykyään lehtien lähde. Jos ennen on puhuttu Facebookista ja joskus jopa tästä Salkkarit ketjusta enää ei puhuta. Jokainen ymmärtää miksi kun täällä on karseaa sontaa.
Lakaisevat maton alle totuuden ja jatkavat ulkolavasteiden parissa kuvaamista. Ihme kun viitsivät kuvata aidolla kadulla sen lisäksi. Sehän maksaa eikä sarjan taso satunnaisista kuvauksista nouse. Sekin hukataan Ismon ja Lassen lakaisuun. Kummallakaan ei mitään roolia yhtään missään. Saman toistamista.
Onko sitten ainoa totuus että Salkkarit on paska? Ei ole vaikka kovasti haluaist.
Saahan se sulle olla, mutta monesti viesteistäsi tulee mielikuva kuin kaikkien pitäisi väkisin alkaa ajattelemaan samaa. Joskus toivottu kaikkien lopettavan katsomisen jotta sarja loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan se sulle olla, mutta monesti viesteistäsi tulee mielikuva kuin kaikkien pitäisi väkisin alkaa ajattelemaan samaa. Joskus toivottu kaikkien lopettavan katsomisen jotta sarja loppuu.
En vain pysty ymmärtämään mikä vielä pitää kiinni katselun parissa. Minusta on menty sellaisen rajan yli kauan sitten että ei vain pysty.
Vierailija kirjoitti:
Jodel on ehkä pikkasen enemmän moderoitu joten sopii heille. Sagasta kommentointikin saa hyvin usein viestin äänestettyä pois ja täällä se jakautuu toisinaan tasaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amandan avajaisista tulee upeat, Sampo ei vaan pääse nauttimaan siitä.
Eli Salla junailee Sampon jonnekin minne se jää jumiin tai teljetään. Salia ottaa kunnian itselleen Amandan avajaisista ja mitä siellä on tehty. Siis Sampo saanut aikaiseksi. Tämä kuva tukee tätä ajatusta. https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_16528912.avif
Kun näin tämän kuvan ensikerran, ihmettelin että mitä Salla tekee tuolla, sitä tuskin voisi vähempää kiinostaa kuin Sampon Amandan avajaiset. Siinähän se on kuvassa kuin Amandan "emännän" elkein 😁
Pahvikopin rouva on oikein hyvissä väleissä rahvaan emännän kanssa. Dahlia jäi Roomaan ja tilalle tuli halpa kopio.
Miten ahtaalta ruokasali näyttää. Kuinka moni joutuu seisomaan kahden pöydän ollessa varattuna? 🤣
Herra totuudentorvi Magnus jäi melkein kiinni Väyryselle. Eiköhän tuokin kohta paljastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodel on ehkä pikkasen enemmän moderoitu joten sopii heille. Sagasta kommentointikin saa hyvin usein viestin äänestettyä pois ja täällä se jakautuu toisinaan tasaisemmin.
Jodelissa monella meni aikoinaan hermot, kun lähes kaikkiin postauksiin nostettiin esille aiheeseen kuulumattomasti Saga, Dahlian kartano, Pupu ja kaikki muut pieleen menevät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa monella meni aikoinaan hermot, kun lähes kaikkiin postauksiin nostettiin esille aiheeseen kuulumattomasti Saga, Dahlian kartano, Pupu ja kaikki muut pieleen menevät asiat.
Mikä on JÖDEL?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/paljastus-salkkarit-jaksoista-maria…
Mikä totuus? Miten Mariannaa kiinostaa totuus? Eiks Mariannaa kiinosta kosto?
Tulevatko Amandan annokset tiskin alta?
Olen tainnut aikaisemmin kertoa tästä, mutta pakko sanoa uudelleen. En todellakaan ymmärrä, miksi mun unissa olen kiinnostunut Samposta. Olen naispuoleinen ihminen. Pitkän tauon jälkeen jälleen unet ei millään liity Salkkareihin tapahtumineen, mutta Sampo silti suuteli mua. Nauran näille aamuisin kun olen ihan wtf :D
Vierailija kirjoitti:
Kostamiset on nähty ja nämä kaikki kolme hullua jotka ovat mukana yhä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti siitä naamarisekoilusta puhutaan, mutta mitään totuuksia selviä.
Vierailija kirjoitti:
Tulevatko Amandan annokset tiskin alta?
Moosessa sai yhteen väliin valmiiksi laskettuja tuoppeja tiskin alta!
Tietääks teistä kukaan miltä maistuu väljähtänyt huonelämmin kalja?
Mustakin tuntuu että Salla lukitsee Sampon johonkin. En vain keksi minne. Jos ei käytä perinteistä Amandan viinikellaria. Sieltä Sampo tosin olisi liian helppo pelastaa. Voihan se tietysti olla, että Sampo pääsee paikalle sopivan ajoissa ja kaikki menee hyvin.
Rajala ja Tatu olivat yksi päivä kuvauksissa poliisiautolla Pihlajakadulla (Huvilakadulla) ja liittyy varmaan tähän Petriin jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Rajala ja Tatu olivat yksi päivä kuvauksissa poliisiautolla Pihlajakadulla (Huvilakadulla) ja liittyy varmaan tähän Petriin jotenkin.
Jostain syystä olen ajatellut Kallen piilottelevan Petriä huoneessaan. Olisi jotenkin niin Salkkaria. Ehkäpä Ismo sattumalta on Iisalla enemmän tai sitten Kalle muuttaa omaan kotiin, jota en tavallaan usko tapahtuvan.