Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6163)

Vierailija
5661/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Alissa olisi tullut Mimosan ja Tamaran kanssa niin sitten olisin jaksanut. Näin äärimmäsen tylsä random Jennan kanssa.

Mimosan näyttelijä on yhä edelleenkin raskaana.

Vierailija
5662/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Alissa olisi tullut Mimosan ja Tamaran kanssa niin sitten olisin jaksanut. Näin äärimmäsen tylsä random Jennan kanssa.

Vaikka sitten Tamara ihan yksinään. Sarjan katseluarvo ei ole koskaan yhden henkilön varassa. Niitä huonoja on liikaa ja juoni ei kehity mihinkään hyvällä tavalla. Tamara oli erilainen ja kiinnostava hahmo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5663/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sitten Tamara ihan yksinään. Sarjan katseluarvo ei ole koskaan yhden henkilön varassa. Niitä huonoja on liikaa ja juoni ei kehity mihinkään hyvällä tavalla. Tamara oli erilainen ja kiinnostava hahmo.

En oikein näe tälle Tamarallekaan mitään järkevää juonta sarjaan. Muuta kuin olla mieskatsojien runkkukohde.

Vierailija
5664/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joanna on kunnon vosu

Joanna on ihana siksi että on niin bitch ja mental hooker 🤗

Vierailija
5665/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolle Joannalle käy vielä sama kuin muille ex-poliiseille. Peiterooli > takaisin virkaan.

Vierailija
5666/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä tulevia ikärajoja näkikään?

Vierailija
5667/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuolle Joannalle käy vielä sama kuin muille ex-poliiseille. Peiterooli > takaisin virkaan.

Itse en kyllä usko että Joanna enää palaa poliisiksi. Hänhän irtisanoutui poliisista jo ennen näyttelijän äitiyslomaa.

Vierailija
5668/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna noin vain jätti työnsäkin? Toisaalta joillakin suurilla sairaaloilla saattaa olla asuntoloita tai lähellä olevia kalustettuja vuokrakoteja, joissa vaikka lääkisopiskelijat majoittuvat kesän ajan. 

Vierailija
5669/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeita kappaleita on viime vuosina ollut Miran ja Violan häissä Katy Perryn I Kissed a Girl ja Elinan mennessä tapaamaan Susua Keravalle soi Laura Narhin ja Erinin Siskoni. Näillä kaikilla on selkeästi haluttu viestittää tarinaan liittyvää asiaa. Mirellan Timanttei luultavasti on kuvainnollinen kertomus hänestä ja entisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä, joka on kohdellut huonosti. Ehkäpä tuo mies vielä ilmaantuu sarjaan. En keksi toistaiseksi ketään vanhaa hahmoa, mutta aina voi yllättää tai sitten.. Alex Martin. 

Vierailija
5670/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein näe tälle Tamarallekaan mitään järkevää juonta sarjaan. Muuta kuin olla mieskatsojien runkkukohde.

Minä näen mahdollisuuden sekoittaa Noelin, Akin ja Alissan kuvioita ja olla osana Noelin kiinnijäämisessa. Minä Tamaran fanina olen kyllä aivan päinvastainen kuin runkkaava mieskatsoja. 

Vierailija
5671/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että narsisti-Noelille tulee yllätysero ja Daniela ottaa Alexin. Tulee mielenkiintoinen työpaikka molemmille. Hajoaako koko firma ja Mustavaarat saa sen itselleen?

Vierailija
5672/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen että narsisti-Noelille tulee yllätysero ja Daniela ottaa Alexin. Tulee mielenkiintoinen työpaikka molemmille. Hajoaako koko firma ja Mustavaarat saa sen itselleen?

Tuleeko Saga takaisin ja saako Mustavaarat sitä? Sitäkin on vihjailtu että loputkin Mustavaarat saattaisi poistua kokonaan. Siinä olisi Sagalla mahdollisuus.

Vierailija
5673/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni sitten on aika äänestää Noelin jatkosta yhtiön johdossa 😡

Vierailija
5674/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Rantabaarissa Mikael saa tietää kaikesta mitä Sofia on tehnyt? 

Vierailija
5675/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko Saga takaisin ja saako Mustavaarat sitä? Sitäkin on vihjailtu että loputkin Mustavaarat saattaisi poistua kokonaan. Siinä olisi Sagalla mahdollisuus.

Itse näen tässä Dahlian ja Jirin keskustelussa mahdollisuuden tilanteelle, jossa he kaksi kaappaisivat yhdessä yhtiön omaan haltuunsa. Tätä on toki pohdittu myös Alexin kannalta. Noel aikoinaan huijasi Akilta firman ja vie Susun. Jos Alex vie Danieelan ja firman.

Vierailija
5676/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Amandan avajaisissa tapahtuu jotain. Sampo odottaa täydellistä iltaa, mutta siitä tuleekin kaikkea muuta. Ikärajojen perusteella väkivaltaa ja seksiä.

Vierailija
5677/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5000. jakso taitaa mennä johonkin loppusyksyn puolelle. Eerikäinen kuvaa parhaillaan jaksoa 4954. ja Telsun perusteella laskee tulee tuokin jakso kesäkuun alussa vasta. Päätösjaksoa kohta purkittamassa.

Vierailija
5678/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski, silloinen hallituksen varapuheenjohtaja kovaa ja korkealta: noni, sitten on aika äänestää!

Vierailija
5679/6163 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tän viikon jaksoissa oli Bachelor Suomi-vitsi viitaten Jiriin/Mikkoon.

Vierailija
5680/6163 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011806906.html

Kerttu Niskanen ja Juho Mikkonen ensi viikolla omina itseinään Karin ja Gunnarin tv-sarjan kuvauksissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän