Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Kommentit (2500)
Ajatelkaa, kuinka kauan pyöriteltiin Ismon "se Iisaa" esitystä ilmeellä kuin olisi kussa kakka nenässä ja sitten kuminaamari venyy ilmeeseen kuin hunajata olisi jo aamusta naamaan lusikoita? 🤭
Voishan se Laila olla hyvinkin raskaana. Olli laittanut munat oikeaan koriin. Saisiko vain Vertti syyt niskoilleen. Mutta olisihan se helppo todeta, kumman siittämä lapsi olisi, Vertin vai Ollin? 😁
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä ketju menee lukkoon.
Mitä sillä on välii, uus ketju ja vanha meno jatkuis?
Vertin ja Lailan suhde tehdään niin, että kukaan ei niinku ole pettänyt ketään. Luultavasti Erika ilmoittaa myöhemmin kirjeellä (tai viestillä) Vertille että se on päättänyt jäädä Singaporeen että sille on avautunut siellä joku mahdollisuus elämässään ja päättää suhteen Verttiin ja toivottaa kaikkea hyvää. Lailan ja Ollin suhde päätetään ilmeisesti jotenkin että niille tulee sellainen siisti, kasvoimme erilleen, ero. Ja hups, Vertti ja Laila on yhtäkkiä kuin luontainen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vertin ja Lailan suhde tehdään niin, että kukaan ei niinku ole pettänyt ketään. Luultavasti Erika ilmoittaa myöhemmin kirjeellä (tai viestillä) Vertille että se on päättänyt jäädä Singaporeen että sille on avautunut siellä joku mahdollisuus elämässään ja päättää suhteen Verttiin ja toivottaa kaikkea hyvää. Lailan ja Ollin suhde päätetään ilmeisesti jotenkin että niille tulee sellainen siisti, kasvoimme erilleen, ero. Ja hups, Vertti ja Laila on yhtäkkiä kuin luontainen pari.
Mikäli Laila ja Olli päätyvät eroamaan, eiköhän eron syy ole se että Laila jää kiinni Ollin ADHD-lääkkeiden varastamisesta ja diilaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, kuinka kauan pyöriteltiin Ismon "se Iisaa" esitystä ilmeellä kuin olisi kussa kakka nenässä ja sitten kuminaamari venyy ilmeeseen kuin hunajata olisi jo aamusta naamaan lusikoita? 🤭
Iisan näyttelijällä oli keväällä monia muita projekteja. Ilmeisesti siksi Iisa ja Ismo vihasi toisiaan ja odotettiin tähän asti, että saadaan aikaa kunnolla käyttää juonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iisan näyttelijällä oli keväällä monia muita projekteja. Ilmeisesti siksi Iisa ja Ismo vihasi toisiaan ja odotettiin tähän asti, että saadaan aikaa kunnolla käyttää juonta.
Ismon ja Iisan takaumassa ne on ihan selvinpäin eikä enää yhtään kännissä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Eiks shamppanja ole lähinnä homojen juoma?
Kyllä sitä rikkaat juovat omissa juhlatilaisuuksissaan tai dinnereillään. Nimenomaan samppanjaa korostaakseen omaa varallisuuttaan.
Itellä ei ole huonoa äiti suhdetta vaan huono isäsuhde, koska mun oma isä seksuaallisesti ahdisteli mua kun olin 17 ja kun olin 14 hän löi mua
Kun ketjuun tulee 10 viestiä niin 20 poistetaan. Hyvä juttu. Päästään ketjun alkuun jossain välissä! 🤭
Vierailija kirjoitti:
Itellä ei ole huonoa äiti suhdetta vaan huono isäsuhde, koska mun oma isä seksuaallisesti ahdisteli mua kun olin 17 ja kun olin 14 hän löi mua
Ikävä kuulla, mutta se ei oikeuta muiden kiusaamista.
Johanna ei ole tehnyt sinulle mitään. Voisin ymmärtää jotenkin jos olisi. Virallisella facesivullahan yksi henkilö yhteen aikaan avautui jos tietystä hahmosta oli uutisia, koska kuulemma näyttelijä oli häntä pahasti kiusannut. Ja ei kyseessä ei ollut Johanna tai edes naishenkilö, ettei tarvitse häntä tähän tupata.
Muistaako joku version matikka-Nikon joka oli Jennin poika ja ilmiselvä homo vaikka oli olevinaan kiinnostunut Oonasta? Ja samaan aikaan Jennin luona asui Kentaurin tarjoilija Sami joka oli todella homo pinkin kaulahuivinsa kanssa. Silloin eivät käsikirjoittajat paljon uskaltaneet laittaa niitä samoihin kohtauksiin koska olisi tullut kiusallinen tilanne.
Monicaa ei kauheasti kiinnosta poikansa synttärit. Ei taidettu edes mainita.
Jiri ei kyllä näytä yhtään surevalta leskeltä.
Ehtiiköhän Anniina edes hautaan kun jirillä on jo uusi.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku version matikka-Nikon joka oli Jennin poika ja ilmiselvä homo vaikka oli olevinaan kiinnostunut Oonasta? Ja samaan aikaan Jennin luona asui Kentaurin tarjoilija Sami joka oli todella homo pinkin kaulahuivinsa kanssa. Silloin eivät käsikirjoittajat paljon uskaltaneet laittaa niitä samoihin kohtauksiin koska olisi tullut kiusallinen tilanne.
Lari Laurikkala sopi paremmin Nikoksi. Näyttelijä vaihtuikin kesken teini-ikäisen Oonan. Sami Pajola oli hyvä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Monicaa ei kauheasti kiinnosta poikansa synttärit. Ei taidettu edes mainita.
Kieltämättä erikoista ettei ollut edes mitään mainintaa. Toisaalta eihän myöskään Elina ja Tuomo tulleet aikoinaan Talen 18-vuotisjuhliin, lakkiaisiin tai edes häihin. Heliä, Katria ja Severiä ei näkynyt mailla hameilla Lassen ollessa vielä vähän aikaa sitten kuoleman kielissä sairaalassa. Eikä Jiri tullut Helsinkiin vaikka Nella tuomittiin vankilaan ja joutui myöhemmin uuteen sydänleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti näyttelijä on homo ja se näkyi roolista läpi.
Jennillä oli kaksi Nikoa. Homopoika ja naistenmies.
Gunnarin paluu oli virhe. Se ukko ois joutanut multiin vuosia sitten. Saga Korkiakoski, Esteri, Rosmarine Duncker ja muut bisneskumppanit hautajaisvieraaksi.