Mitä mieltä naisesta rekkakuskina? Onnistuuko ns keltä vain?
Kommentit (5)
istu multa. Itse en pidä naiskuskia outona.
Kyllä rekkakuskina voi nainenkin pärjätä. Lastaus ja purku tapahtuu usein päätepysäkkien trukkikuskien toimesta. Suuria fyysisiä voimia homma ei vaatine. Eikä se trukin ajo voi olla vaikeampaa kuin rekan?
Oman luonteisensa ihmisen tuokin työ vaatii. Ei siihen hommaan kenestä tahansa ole. Tykkääkö olla yksin? Jaksaako yötyötä? Olla itsenäinen? Ei saa hermostua pienistä, kestääkö masu pitkät työajat ja rasvaiset ruuat...
Minusta ei rekkakuskiksi olisi. Jo henkilöauton peruuttaminen on vaikeaa, en pidä auton ajosta, vaikka 200 km päivässä ajankin :-)
Nämä oli maalikon mielipiteitä en tunne yhtäkään rekkakuskia, enkä hommasta tiedä enempää kuin Ajolinja-lehdestä olen lukenut :-) Lehti minulle tulee kun se hipaisee toista harrastustani läheltä.
Missä ihmeessä on määrätty, että rekkakuskin täytyy syödä rasvaista ruokaa?:D
Minusta ei rekkakuskiksi olisi, minulle matkustamisessa/autolla ajossa tärkeitä on päämäärä, ei liike. Tuntuisi, että koko elämä menisi hukkaan autolla ajossa.
kuorma-auton/rekan ajo. Tietäisit vaan millaisia tyyppejä niitäkin on ajamassa. Ihme ettei enempää oo tullu onnettomuuksia...
T: kuorma-autokuskin ex
Mutta miksipä ei! Jos on hyvä kuski ja tykkää huristella pitkin. Mua kyllä pelottais... Ja inhoan yöllä ajamista ja en tyk' äisi ajaa isoa vehettä. Enkä kestäisi muitten kuskien juttuja ja olisin ihan liian himpula, jos tarvisi nostella jotain.
Mua ei sais kyllä kirveelläkään semmoiseen hommaan.