Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat ja kauniit äidit:

Vierailija
06.04.2007 |

Ihmetelläänkö ulkonäköänne usein? Itse kohtaan tällaista ihmettelyä/kauhistelua monesti (" miten voit näyttää tuolta, kun olet synnyttänyt" ) ja aina se naurattaa. Mitä vastaatte näille ihmettelijöille?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta rehevää tai ylipainoista jotka näyttävät niin hehkeiltä että voisin olla kateellinen ja nimenomaan se jolla hyvä itsetunto, näkyy pitkälle vaikka ei ole hoikka. Enemmän arvostan sitä että on hyvä kunto, oli se sitten lihava tai laiha.

Vierailija
22/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimäiseltä pitäisi siis näyttää, tuohon olen minäkin törmännyt. Kysymys näille ihmettelijöille; olenko kenties jotenkin vähemmän äiti, kun olen hoikka ja kaunis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äiti on sellainen joka näyttää äitimäiseltä : )

Vierailija
24/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34v., 2 pienen lapsen äiti, kaunis BMI 17 ja vielä blondi jolla silikoni rinnat. No ei kyllä haittais vaikka joku sanoisikin kun ei muiden mielipiteet paina mun vaakakupissa

.

Vierailija
25/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kampaajalla melkein yhtä säännöllisesti kuin ennen raskautta, seurata muotia koska se kertakaikkiaan on mun harrastus sekä työ. Yritän näyttää hehkeältä vaikka kaunis en olisikaan mutta myöskään en arvostele miltä muut näyttävät. En ole huonompi äiti jos meikkaan tai laitan hiukseni ulos mentäessä, en ehkä puistoon mutta tuonne yleisimmille paikoille!

Vierailija
26/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ihmetelty miten maitoa voi tulla noin hoikalta :D.

Vierailija
27/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista olla hoikka ja äiti, kaikkihan sen tietää. Minun ystävistäni 90% on hoikkia ja äitejä! Mitä sitä ihmettelemään!? Enemmän häiritsi tuo ap:n kysymyksen asettelu ja luulo siitä että vain hoikkia ja kauniita äitejä ihmetellään! ;)

Vierailija
28/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Saan jatkuvasti kommenttia siitä, että kuinka voit olla noin hoikka jne. Mulle ei tulis mieleenkään sanoa kenellekkään, että kuinka voit olla noin lihava! Mutta hoikkia saa siis ihan vapaasti arvostella.

Noinhan se menee!

Vuodesta toiseen jaksetaan ihmetellä malleja ja julkisäitejä jotka ovat heti karistaneet raskauskilot!

Eihän niitä mihin tarvitse karistaa jos ei ole mässäillyt odotusaikana. Paino nousee vain normaalisyönnillä viidestä seitsemään kiloon, riippuen tietenkin lasten koosta. minulla sellaisia kolmen kilon pirtaan.

Ja heti tietenkin kondiksessa kun ei laihdutettavaa!

Jos on teettänyt syömisellään 20kg painoa ei se mihin katoa lapsen tehtyä!

Mutta tämähän on sama aihe kuin lihavuus on aineenvaihduntasairaus. Ei pidä paikkaansa, syö vain enemmän kuin kuluttaa. Ja lihavia ei saa ihmetellä, vain laihoja!

Vierailija
29/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi sanoa että " oletpas hoikka siltikin vaikka pari mukulaa vääntänyt" , se ei kuulosta niin pahalta kuin tuo eka kommentti. Eka kommentti kuulostaa siltä että ulkonäkö olisi se tärkein kaikista etkä olisi syönyt mitään ja kävisit vaan jumpassa pelkästään siksi että näyttäisit hyvältä, toinen kommentti taas siltä että näytät hyvältä. Eihän rehevillekkään sanota että " miten VOIT olla noin iso vaikka synnytit jo kaksi vuotta sitten" !

Vierailija
30/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, että tässä ketjussa kukaan on ihmetellyt. Ehkäpä joku tätä ketjua lukeva ihmettelijä saa miettimisen aihetta.

Vierailija
31/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo silloin kun odotin niin silmät pyöri päässä kun ei maha näkyny tarpeeksi. Ja just varmaan mietti etten syö mitään vaik söin ku porsas raskausaikana. Sit ku synnytin niin 1kk päästä olin normimitoissa nii johan sanottiin että oon niin riutunu ym ym. Että syöpä nyt!! sillee et kiitos osaan kyllä syödä.

Ja aina pitää sanoo sillai et tulee itselle tyyliin syyllinen olo ku voi pukeutua kireisiin vaatteisiin, kun kommentoidaan että oot kyllä niin hoikka ja minä oon vaan tämmönen.. Öhöm.

Vierailija
32/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnostaan hoikka, eikä minun tarvitse kiinnittää huomiota syömisiini, mutta muut sitten vahtaavat syömisiäni ja kommentoivat...tooosi kivaa, antakaa mun olla!

Vierailija
33/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein törmään siihen,etten voisi olla niin monen äiti. Äitiys ei todellakaan tarkoita,että pitäisi olla kuin seinästä repäisty norsu.

Vierailija
34/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä ketjussa tulee taas valitettavasti esiin se asia että vain hoikka on kaunis ja vain hoikkaa voidaan kadehtia! Miksi näin? Mistä tämä luulo vai onko se vaan av-laisten mielipide?

Itse olen lihava, sotanorsu, läski miksi te nyt ikinä haluattekin kutsua minua mutta aina olen raskauden jälkeen palautunut normaaleihin mittoihini(eli 145kiloon) hyvin nopeasti. Tätäkin monet ihmettelevät ja sanovat miten hienoa etten lihonut ENEMPÄÄ raskauden takia jne. Minulla siis kolme lasta. Paino noussut raskauksien aikana vain n. 1-5kg.

Vierailija
35/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisa käsityksiä teille. Heti jos on lihava niin on automaattisesti ruma ja epäsiisti! Tunnen montakin hyvin kaunista, itsestään huoltapitävää ylipainoista naista! Ei lihavuus ole=sotanorsu!

Vierailija
36/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihmetelläänkö ulkonäköänne usein? Itse kohtaan tällaista ihmettelyä/kauhistelua monesti (" miten voit näyttää tuolta, kun olet synnyttänyt" ) ja aina se naurattaa. Mitä vastaatte näille ihmettelijöille?

Ja monesti kehdataan vielä puolustella sitä ihmettelyä sillä, että kyllähän raskauden jäljet saa ja pitääkin näkyä! Siis anteeksi? Kuvittelin, että raskaus on ohimenevä tila, josta pitäisi palautua ainakin suurin piirtein entiselleen. No, minä en käyttänytkään raskautta tekosyynä järjettömälle herkuttelulle ja löhöömiselle, vaan olin aktiivinen koko raskausajan ja söin terveellisesti. Ehkäpä siksi synnytys oli fyysisesti melko helppo, koska olin fyysisesti erittäin hyvässä kunnossa, jaksoin ponnistaa, jne. Myös vauva-aika on ollut melko helppoa, sillä aktiivisen raskausajan jälkeen olen erittäin hyvässä kunnossa sekä fyysisesti että henkisesti. ;)

Vierailija
37/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikuus ja ulkoinen kauneus kulkevat minun mielestäni käsi kädessä. Kaikki hoikat eivät ole kauniita tietenkään

Vierailija
38/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen. Itse olen luonnostani hoikka ja joka raskaudessa herkutellut ja lihonut parikymmentä kiloa. Silti olen joka raskauden jälkeen päässyt takaisin hoikkiin, kauniisiin mittoihini. Että ihmetelkääpä sitä!

Lisäksi myös minua pöyristyttää se, että niin monet ajattelevat, että rehevämpi nainen=ruma, joka ei huolehdi ulkonäöstään ja hygieniastaan. Hyi hävetkää! Minä tunnen monia runsaita naisia, joista voin aidosti käsi sydämellä sanoa, että ovat hehkeitä, raikkaita naisia.

Vierailija
39/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moni onkin mielestäni. Hassua, että nämä hoikkuuteni kadehtijat joihin olen törmännyt ovat itse juuri näitä lihavia!

Vierailija
40/61 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kiloa ja olen hoikka. Olin vanhoissa mitoissani noin 6 kk synnytyksestä. Että kyllä tuollainenkin kilomäärä voi hävitä, ja laihduttanut en ole koskaan vaan kilot hävisi ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän