Naapuriasunnon muksut meluavat joka päivä klo 23-00 asti
Toki kerrostalossa pitää sietää meteliä, mutta mun mielestä ei ole ok, että lapset mekastavat ja riehuvat joka päivä johonkin puoleen yöhön asti.
Kommentit (30)
Olen käynyt laittamassa nimelläni olevan heippalapun, mutta siitä ei ole ollut mitään hyötyä.
Asutkohan minun entisessä asunnossa? Paljastus: muutin pois sen lapsiperheen takia. Mikään määrä sanomista ei auta.
Lapsen leikkiminen on normaalia elämisen ääntä, myös yöllä, koska kaikilla ei ole samaa vuorokausirytmiä kuin sinulla.
Huh..otan osaa 💔
olemme kokeneet iiihan saman.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen leikkiminen on normaalia elämisen ääntä, myös yöllä, koska kaikilla ei ole samaa vuorokausirytmiä kuin sinulla.
Mun mielestä lasten pitäisi nukkua yöllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP:n älämölö terroristi naapuri on paikalla ? 🤣😂😅
Vierailija kirjoitti:
Meluaminen ei ole normaalia elämisen ääntä. Kerrostaloissa on hiljaisuus klo 22.-07.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin pitäisikin mutta naapurissa varmasti ns vapaa kasvatus menossa joten lapset tekee /ei tee iiihan mitä itse tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin pitäisikin mutta naapurissa varmasti ns vapaa kasvatus menossa joten lapset tekee /ei tee iiihan mitä itse tykkää!
Kurilla kasvattamisesta tulee lasu joten on vähän pakko kasvattaa vapaasti.
Tosin sekin on lasun paikka jos lapset riehuvat.
Luin hirvityksellä uutisen Hesan uudesta korkeasta tornitalosta joka muuttunut hetkessä joksikin slummiksi. Jätehuolto ei toimi, jätesäkit lojuvat pitkin käytäviä ja huumejengiä pyörii rappukäytävissä. Ovien lukot hakattu mäsäksi jne. Kaikki hiippailevat hiljaa omiin boxeihinsa ja lukkiutuvat sinne asuntoonsa.
Kässätkö että on olemssa melumittareita. Ne mittavat melun ja melun suunnan. Jos hiljaisuuden desipelit ylittyvät niin teillä on isännöitsijä joka tarvitsee poliisin ojennusta ja nimen julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n älämölö terroristi naapuri on paikalla ? 🤣😂😅
Tiesit kerrostaloon muutaesa että elämisen äänet kuullut asumiseen. Miksi muutit ? 😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meluaminen ei ole normaalia elämisen ääntä. Kerrostaloissa on hiljaisuus klo 22.-07.00.
Leikkiminen ei ole meluamista, vaan normaalia lasten elämisen ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on sinun mielipide, joissain kulttuureissa elämää vietetään yöllä, ja se heille sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Lapset nukkuvat yöllä ja jos ei sinulla näin ole, niin sitten on syytä lasulle.
Elämisen ääniä ne vaan on !
Näkee kommenteista ketkä asuu kerrostaloissa.
Ooko huomauttanut siitä?