Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkautta etsimässä Hunt for Love

Vierailija
26.08.2025 |

Tuli valitusta, että 90 Day Fiancee -ketjussa ei saa keskustella Hunt for Love -sarjasta, joten yritetään aloittaa tämä uusi aihe täällä. Mahdollisimman paljon vaikka lyhyitäkin kommentteja, niin ketju saa tuulta siipiensä alle.

Kaikki on varmaa melko yhtä mieltä siitä, että Jeniffer on sietämätön?

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timiä ei olisi tarvinnut tuonne ottaa , riittää kun on jälkipyykissä Veronican sohvalla. Jenifferin ja hänen riidat nähty aikapäiviä sitten, eikä muitakaann ex pareja ole.

Otettiin riitelemään Jenifferin kanssa. Eihän tässä sarjassa olisi muuten ollut tarpeeksi draamaa. 😆

Vierailija
22/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen yhden pitkän naisen nimi oli, joka tuntui olevan eniten miesten mieleen Jenifferin lisäksi? Nuo kaksi oli ne joihin kaikki miehet kiinnittivät huomiota, mallimaisia ja pitkiä kumpikin. En muista sen toisen nimeä.

Emily on se pitkä malli Miamista. Draamakuningatar kuten Jenniferkin.

Muistin että olisi Elise. Aika kolhon näköinen mun mielestä muttei varmaan haittaa mallintyössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan mitään uutta ketjua tarvita, idea on tuhoon tuomittu ja piste. Vetelee viimeisiään koko touhu, kuten keväällä kirjoitin. Jotain rajaa siihen,  mitä me katsojat siedämme, emme sentään tällaista sontaa!

Kiitos!

Älä puhu muiden puolesta. Jos sä et tästä sarjasta tykkää niin se ei poista sitä faktaa että tällä sarjalla on miljoonia katsojia jenkeissä ja muualla maailmassa. Ei ne tekis hirveellä tahdilla uusia kausia ja spin offeja ellei olis katsojia.  Jännä miten sä jaksat kuitenkin kiertää ketjusta toiseen täällä keskustelussa, jos kerran niin inhoat sarjaa... 

Vierailija
24/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Timiä ei olisi tarvinnut tuonne ottaa , riittää kun on jälkipyykissä Veronican sohvalla. Jenifferin ja hänen riidat nähty aikapäiviä sitten, eikä muitakaann ex pareja ole.

Otettiin riitelemään Jenifferin kanssa. Eihän tässä sarjassa olisi muuten ollut tarpeeksi draamaa. 😆

Olisivat ottaneet myös Jessen, Jenniferin ex-avomiehen! Draamaa olisi riittänyt. Mitähän Jesselle mahtaa kuulua? 

Vierailija
25/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sen yhden pitkän naisen nimi oli, joka tuntui olevan eniten miesten mieleen Jenifferin lisäksi? Nuo kaksi oli ne joihin kaikki miehet kiinnittivät huomiota, mallimaisia ja pitkiä kumpikin. En muista sen toisen nimeä.

Emily on se pitkä malli Miamista. Draamakuningatar kuten Jenniferkin.

Muistin että olisi Elise. Aika kolhon näköinen mun mielestä muttei varmaan haittaa mallintyössä.

Taisikin olla Elise, sorry! Oli kuitenkin etukirjain oikein, ja l ja i. Aika hyvin?

Vierailija
26/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä tän ohjelman näkee?

Perjantaina TLC klo 21.oo.

Vierailija
27/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisivat ottaneet myös Jessen, Jenniferin ex-avomiehen! Draamaa olisi riittänyt. Mitähän Jesselle mahtaa kuulua? 

Jesse sai vuosi sitten pojan vaimonsa Marianin kanssa. Vaatimattomasti laittoivat pojalle nimeksi Zeus 😂

Vierailija
28/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paskaa te seuraatte?

Kannattaisiko ihan itse mennä etsimään sitä rakkautta, vaikka kuntosalille tai lähipubiin?

Vierailija
29/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse sai vuosi sitten pojan vaimonsa Marianin kanssa. Vaatimattomasti laittoivat pojalle nimeksi Zeus 😂

Oih! Jesse on siis löytänyt vaimon, onpa kiva. Vaikutti hieman vaativalta tyypiltä tämä Jesse. 

Vierailija
30/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko ihan itse mennä etsimään sitä rakkautta, vaikka kuntosalille tai lähipubiin?

Joo paskaa seurataan, kiitos kysymästä! Rakkautta on, puolisokin on, lapsia tehty, ja televisiosta seurataan juuri niitä ohjelmia mitkä ketäkin kiinnostaa. Sinäkin saa siellä seurata televisiostasi haluamiasi ohjelmia, tiesitkös sitä? 

Vierailija
31/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärin koska tämän TLC-sarjan oikea nimi on: 90 DAY: HUNT FOR LOVE

Nyt jengi sekoittaa sen johonkin toiseen tuotantoon.

Vierailija
32/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on väärin koska tämän TLC-sarjan oikea nimi on: 90 DAY: HUNT FOR LOVE

Nyt jengi sekoittaa sen johonkin toiseen tuotantoon.

Ihan oikeesti? Mihin toiseen? Kuinka monta Hunt for love-tuotantoa oikein on? 

Vierailija
33/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä sitten täällä teet, hä?

Vierailija
34/99 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tän sarjan between the sheets vain tlc:ltä perjantaisin uuden jakson perään vai myös muulloin?

Vierailija
35/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer 🤢

Vierailija
36/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer ei ole miestä etsimässä tosi tarkoituksella, kunhan kiusaa Robia ja Colea..ja nauttii, kun saa nämä tappelevan itsestään. Robista olen tykännyt, mutta jos lähtee tämän naisen matkaan, niin pisteet nolla. 

Vierailija
37/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tän sarjan between the sheets vain tlc:ltä perjantaisin uuden jakson perään vai myös muulloin?

Olen katsonut vain perjantaisin. Kohta taas  alkaa. 

Vierailija
38/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniiiiin, kerrankin olen telkkarin äärellä oikeaan aikaan :)

Vierailija
39/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, taas tätä Timin ja Jenifferin saman asian jauhamista. Lähtisi Tim kotiin. 

Vierailija
40/99 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, taas tätä Timin ja Jenifferin saman asian jauhamista. Lähtisi Tim kotiin. 

Blaaaah, joooh, tätä ei kyllä jaksaisi yhtään enää...niin nähty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän