Mitat, kiitos
Moni voi pitää minua ilkeänä tai tyhmänä, mutta haluan, että kaikki, jotka etsivät seuraa, laittavat mittansa ilmoitukseen. Niin teen itsekin. Minä kerron rehellisesti pituuteni, painoni ja kuppikokoni. Ne lukee siinä ja sinä voit päättää, että kiinnostaako tutustua. Olisi hyvä, jos kaikki tekisivät samoin. Peniskuvia ei tarvitse lähettää, mutta koko täytyy tietää.
Kommentit (23)
Mitähän sinä sillä tiedolla teet? Pervo?
Minulle riittää jos laittaa ÄO:nsä. Muut tiedot näkee sitten livenä.
Laittakaa tähän mittanne, niin katotaan kiinnostaako.
Mun mitat 161 cm, 68 kg (BMI 26)
Tissit 80F
Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat 161 cm, 68 kg (BMI 26)
Tissit 80F
Kelpaako?
Kelpaa ehdottomasti
Onko perse myös kokoa F?
Pillun tiukkuus?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä sillä tiedolla teet? Pervo?
Mitä noilla muilla tiedoilla tekee?
En kuitenkaan kelpaa niin en laita...
Todella komea, 39-vuotias, rikas ja kaluni erektiossa 9cm.
Mielestäni seuranhaussa voisi mielellään olla rehellisesti perustiedot ja mitä on oikeasti hakemassa ja mitä voi itse tarjota!
Olen itse aina laittanut täysin ajankohtaisen pituuden ja painon sekä täysin tuoreet ja filtteröimättömät, neutraalit kuvat. Elämäntapoja myös sivunnut tekstissä. Ikä myös selviää profiilista.
Sen sijaan en todellakaan laittaisi mitään kuppikokoja koska se vetäisi sinne viesteihin vielä enemmän pervoja, se antaisi ihan väärän kuvan. Edes pelkkää seksisuhdetta hakiessa en kaipaa miestä jota kiinnostavat vain mitat. Jos ei osaa siitä kuvista tai treffeillä katsoa silmillään niin olkoot ilman.
Monilla miehillä ihan tyhjä profiiliteksti ja kuva 15v vanha. Ja naisilla niin filtteröity tai kuvakulmakikkailtu etten itsekään varmaan tunnistaisi tyyppiä missään kahvilassa sitten.
Vierailija kirjoitti:
ÄO:n voi arvioida riittävän tarkasti ilmankin.
Desimitta, litramitta, lusikkamittasetti, vesivaakakin on. Rullamitta ja mittanauha. Sitten sellainen taittuva pituusmittauslaite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄO:n voi arvioida riittävän tarkasti ilmankin.
Mittamiehen ÄO on sen verran pieni, että ei mahdu asteikolle.
Millimetri, senttimetri, desimetri, metri, dekametri, hehtometri, kilometri.
Millilitra, senttilitra, desilitra, litra, dekalitra, hehtolitra, kilolitra.
Milligramma, senttigramma, desigramma, gramma, dekagramma, hehtogramma, kilogramma.
Pituus 13,5
leveys 4,2
paino 22 t
tällainen on mun peli (vene)
Millaiset häppärit sinulla on, jos ulkonevat niin kuinka monta senttiä ne tulevat esille häpyraosta?