Muita, jotka kaipailevat silloin tällöin sinkkuelämää:
opiskelijabileitä, festareita, matkoja, komeita miehiä...
Kommentit (3)
menneitä seikkailuita. Muistelen kaiholla entisiä tuttavuuksia ja jännittävää elämää.
Eli tekisi mieli joskus päästä menneeseen, mutta jos nyt tässä tilanteessa yht' äkkiä pitäisi lähteä festareille iskemään ihania miehiä, niin ehkei se olisikaan samallailla jännää.
Olen kuitenkin jo päässyt yli pahimmista kaipuista. Joskus oli pahakin vaihe...
Väsymys painaa ja lapsi sen kuin huutaa. Ihan taukoamatta kolhii itsensä jonnekin ja sitten tietenkin taas tulee huuto. Olen nukkunut jopa kaksi tuntia viimeisen 1,5 vuorokauden aikana. Olin yövuorossa enkä saanut aamulla nukuttua koska tämä rakas lapsi huuti. Alkaa jo oikeasti olla semmoinen olo, että ihanaa olis lähteä tosiaan vaikka festareille, nauttia hyvästä säästä, seurasta ja drinksuista. Onneksi tämä ei enää ole kauhean kaukainen ajatus, kesällä varmasti lähdenkin jonnekin yhdeksi päiväksi. Vielä pitää odottaa kuitenkin ainakin kuukausi, enhän minä täältä kotoa ole päässytkään yhtään mihinkään viimeiseen puoleen vuoteen.
Tietty komeiden miesten kohdalla raja menee siinä, että niitä vaan katsellaan. Mutta muuten meidän perheessä ainakin on kyllä silloin tällöin mahdollista nauttia noista kaikista.