** Jouluntähtösten viikko 39 **
Tässä pinossa kirjoittelevat joulukuun tähtöset, joilla laskettu aika on joulukuussa 2008 tai niillä main!
[b]30.11.[/b] fatmama * Länsi-Uusimaa *
minihattis * PHKS *
[b]1.12.[/b] Villa2 * Kymenlaakso, PHKS *
Kantrimaria * Pori-Roi, SatKS *
pikku-puhi *
vanilija * Tampereen viereinen kaupunki, TAYS *
[b]2.12.[/b] Antonin_äiti Helsinki, KOS *
-nappi * - *
soffio *
elizabetha *
Pinkkinen * Lappeenranta, EKKS *
[b]3.12.[/b] ..titta.. * Tampere, TAYS *
Unicorny09 * Siilinjärvi, KYS *
-Hanne- * Helsinki, KOS *
ninnu-81 * Helsinki, KOS *
[b]4.12.[/b] Ineli * Tampere, TAYS *
Eriskummallinen * Helsinki, NKL *
lintu-75 * Satakunta, SATKS *
[b]5.12.[/b] tirpunen * Satakunta, SATKS *
Lokavaavi *
[b]6.12.[/b] petite-te * Turun seutu, TYKS *
Pennyx * KSKS *
Kapa * Etelä-Savo, MKS *
pikkupiru * Tampere, TAYS *
-hilleri- *
Heissu * Helsinki, KOS *
010308 * Kempele, OYS *
[b]7.12.[/b] tyhjäsyli * pk-seutu *
[b]8.12.[/b] Mamoska * Helsinki, KOS *
marssilainen * Espoo, JS *
Emmizle * Järvenpää, HUS/HySHA *
Lanttu08 * Oulu, OYS *
Dentaurus * kaakkoinen Kymenlaakso, KOKS *
s@s@ * Helsinki, NKL *
Birtzu75 *
n.1979 * Satakunta, SatKS *
[b]9.12.[/b] siisa * Päijät-Häme, PHKS *
karoliima * Kokkola, K-PKS *
[b]10.12.[/b] Pulmu79 * HYS *
Vilhelmiinanen * Länsi-Uusimaa, LS *
taikatoive * Varsinais-Suomi, SAS *
juusopetteri * Lahti, PHKS *
[b]11.12.[/b] Anemos * ULKOMAILLA *
-höyhen- * - *
[b]12.12.[/b] mannerto * Etelä-Savo, MKS tai KYS *
ViolaK * Varsinais-Suomi, TYKS *
Rintin * Suomussalmi, KAKS *
[b]13.12.[/b] jet-haikara * Länsi-Uusimaa *
eppuliini_ * Oulu, OYS *
jepuli * Tampere, TAYS *
Mauste * Tampere, TAYS *
[b]14.12.[/b] Pyykkivuori * K-SKS *
4.x * pk-seutu, JS *
-Menninkäinen- * Tampereen seutu, TAYS *
[b]15.12.[/b] Sahpa * Lahti, PHKS *
Hera-79 * Hämeenlinnan seutu, K-HKS *
tiar84 *
[b]16.12.[/b] Ylläripylläri * pk-seutu *
[b]17.12.[/b] Laskiaispulla * Tampere, TAYS *
Werde * pk-seutu, KOS *
-Kivi- * - *
[b]18.12.[/b] kiviir * Oulu, OYS *
Empsku88 * Vammala, VAS *
tiinax6 * Varsinais-Suomi, TYKS *
haa2 * Pirkanmaa, TAYS *
[b]20.12.[/b] siise * Etelä-Suomi, HYS *
Myrre * Espoo, JS *
joll@ * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *
.:Naranja:. * Lieto, TYKS *
[b]21.12.[/b] armi *
[b]22.12.[/b] Myrtti- * Hyvinkää, HYS *
Miilukka * Tampere, TAYS *
Nektariina * Etelä-Pohjanmaa, SeKs *
[b]23.12.[/b] Gnatte * Helsinki, NKL *
Viola * Kaakkois-Suomi, EKKS *
[b]24.12.[/b] angorainen * Laukaa, K-SKS *
HaHa78 * Tampere, TAYS *
lilla79 * Orimattila, PHKS *
Savannia-79 * Koillis-Lappi, LKS *
[b]25.12.[/b] Stiin@ * Pohjanmaa *
Leppis_78 * Satakunta, SATKS *
Katanen * Seinäjoki, SeKs *
Säteilijä *
[b]26.12.[/b] Canttarelli *
3mami * Turku, TYKS *
Kranttu83 * Etelä-Suomi *
Katinka83 *
[b]27.12.[/b] Anneiki * Pirkanmaa, TAYS *
Lorindol * pk-seutu, NKL *
Karssuli * Vantaa, KOS/H *
Zebra * Helsinki, KOS *
[b]29.12.[/b] karits@ * TYKS *
Rusina80 * Vaasa, VKS *
[b]30.12.[/b] Riemu * Pirkanmaa, TAYS *
[b]9.1.[/b] Nudivas * TAYS *
Kommentit (23)
meitä ekalle sivulle, vaikka johan tässä on viikkokin melkein ohi :).
[b]Siisalle[/b] kiitos 4D-kommentista, surffailinkin perjantaina vähän noita ultrapaikkoja ja mietin mitä teen. Ajan saaminen näytti menevän viikkojen päähän, ja kun mulla kohta jo alkaa 29. viikko niin rupesi kiirettä pukkaamaan. Nappasin sit vaan ihan tavallisen päivystysajan ensi tiistaille, ainakin viimeksi kun kävin ko. lääkärillä, hänellä oli 4D-laite huoneessaan (ultrat nyt gyneillä on joka tapauksessa, mutta tällä oli 4D, tekee varmaan niin päivystykset kuin nämä erikseen tilatut "DVD-keikat" :) samassa tilassa). Mulle riittää että vilkaistaan kaiken olevan kunnossa, viimeksi sain vielä pari kuvaakin eli toivottavasti nytkin.
[b]Hanne[/b]: meillä ainakaan neuvolalääkäri ei ultraa, ei niillä ole laitteita ja tuskin taitoakaan. Samanlainen tsekkaus siis oli mulla just kuin [b]Pikku-Puhillakin[/b]. Mutta Siisan tapauksessa siis olis kyllä voinut edes sen sf-mitan ottaa kun oli tiedossa tuo kasvunhidastuma-epäily edellisodotuksessa. Hannelle ja [b]010308[/b]:lle jaksuja liitoskipuihin, ja jälkimmäiselle niihin kramppeihin myös. Ne vaivaavat myös täällä :( , on kyllä niin helvetillistä tuskaa! Koko seuraavan päivänkin on vielä pohje kipeä jos yöllä on iskenyt.
Outo systeemi teillä [b]Sahpa[/b], paljonpa on hyötyä niistä laitteista jos eivät lääkärit osaa niitä käyttää, eikä heitä kukaan opetakaan. Ei kai niistä itsekseen arvailemalla kauheasti opi näkemään?
Huu miten hurja tilanne [b]Lillalla[/b], toivottavasti ei siihen verensiirtoon tarvitse mennä!
[b]Nektariina[/b] kyseli sukupuoliaavistuksista. Mulla on 51 % tyttöolo ja 49 % poikaolo :D. Fiilikset ovat kyllä vaihdelleet kovasti.
[b]Siisa[/b] kyseli [b]tuteista[/b]. Meillä oli (ja on) esikoisella silikoniset tutit sekä pullotutit, mutta ei mistään erityisestä syystä, ne vaan nyt sattuvat olemaan. Aventin pulloista ei kokemusta. Meillä on ollut TommeeTippee-merkkisiä ja Mam Ultiventeja, molemmat ovat toimineet hyvin (kummatkin venttiilipulloja ettei menisi ilmaa mahaan; TT:t vain huomattavasti helpommat koota). Sitten on vielä pari saatua Ainun peruspulloa joihin itse ostelin vain pullotutit (luonnonkumiset muuten, nyt vasta muistin!), mutta ne ovat olleet tosi vähällä käytöllä.
Esikoispojalla edelleen 37,3 oli äsken (normaalilämpö sellaiset 36,3-36,4 yleensä) eli kotona saa olla edelleen. Onneksi anoppi on Suomessa ja lupasi tulla huomenna, oli meillä perjantainkin. Juu ja mies oli sit sen torstain kotona, erävoitto ;D.
Ai niin, huomenna saan sokeritulokset... jännittää ihan helkkaristi, jostain syystä olen aivan varma että tällä kertaa kärähdän!
t. Gnatte 27+5
Olihan tääl joku muukin hereillä...;D
Kiitos gnatte tutti -vertailuista!
Viikko alkaa tosiaan olla lopuillaan... Olis kiva kyllä kun ihmiset kirj enemmän, mutta ei sitä aina itsekään kerkee/pysty ihan fyysisestikään. Onko kellään muulla polttamista samalla kun kipuja? Siis liitoskivuista puhun.... Sillai itse kuvailisin sitä olotilaa...
Kuinka paljon teillä jo suppareita? Itsellä joka päivä niitä on, enemmän tai vähemmän, mutta ihan kivuttomia onneksi vielä....
Eilen tuli käytyä lääkärineuvolas ja kaikki oli ok paitsi hb oli taas laskenu vaikka rautaa olen syöny (hb oli 115) ja painoakin oli tullu nyt n.3kg :( Voin kyllä myöntää että on tullu herkuteltua ja terkka käski nyt hieman katsoa mitä syö.Lääkäri mainitsi sydänäänistä että kumpi ois tulossa mutta ei hän se 100% varmaa ole.Voinhan mä itekkin päätellä oireista kumpi ois tulossa.
Onko teillä kellään omia tuntemuksia/ajatuksia kumpi vois olla tulossa?
Mä veikkaan meille toista poikaa:) Toisaalta kuten olen kaikille sanonu että molemmat sukupuolet on tervetulleita että pääasia on et vauva on terve.
Siisa tais kysellä että kumpi on parempi silikoni vai luonnonkumi?
Kai se on ihan makuasia mutta meillä toi kuopus hyväksy ainoastaan luonnonkumin.
Nyt mun täytyy mennä laittamaan syötävää noille lapsille kun täytyy veidä ne ratsastamaan.
Nektariina 27+4