Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, te joilla mies on koti-isänä ja hoitaa lapsia.

Vierailija
06.04.2007 |

Miten hän saa päivät kulumaan, käykö jossain lastne kanssa vai ihan kotonako on?

Meillä mies on aika kypsynyt koti-isänä olemiseen, kun ei ole ketään kavereita, kenen luona voisi välillä lasten kanssa käydä. Lisäksi asutaan maalla, niin täällä ei niitä leikkipuistoja ole. Mummo asuu lähellä, mutta häntäkään ei lapsenlapset kiinnosta. Täytyy varmaan miettiä tilannetta uudestaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi syksynä saattaa olla taas työttömyysjakso edessä, mutta kokemuksesta viisastuneena haen pojalle päivähoitopaikan. Juu... mutta kyllä varmaan onkin vaikeaa saada miestä motivoitumaan kotihoitoon. Minä en ainakaan voisi kuvitella, että tuo menisi ainoaksi mieheksi jonnekin perhekerhoon tms. Onneksi täällä päin on sentään puistoja.

Vierailija
2/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoivat yhdessä ruokaa, siivosivat lasten kanssa, rakensivat majoja, linnoja, kävivät metsäretkillä, olivat pihalla, mielikuvitus oli rajana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäänpäinkääntyneempää ja rauhallisempaa tyyppiä. Lapsen kanssa käyneet pari kertaa viikossa kerhoissa ja muskareissa. Muuten vaan pörränneet pihalla ja kaupungilla.

Vierailija
4/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy kaupassa, siivoaa, ulkoilee lasten kanssa, huolehtii vanhimman kouluasiat, maksaa laskut ja tekee ruoat. Ihan hyvin aika kuluu kolmilapsisen perheen arkea pyörittäessä. Toisinaan hänkin on väsynyt ja alkaa jo pikku hiljaa kaipaamaan takaisin töihin..

Toisaalta hänellä on harrastus, jonne pääsee itsekseen parisen kertaa viikossa ja hän tekee satunnaisesti iltaisin ja viikonloppuisin oman alansa töitä, josta saa sitten rahaakin..

Vierailija
5/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykit, tiskaus, siivous, kaupassakäynnit. Olen alkanut kunnioittaa miehen jaksamista paljon. En tiedä olisiko itsestäni kotiäidiksi...

Vierailija
6/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osan vanhempainvapaista, nykyään hoitaa viikonloppujen ulkoilut, kun minä olen töissä. Ihan samoja asioita hommaa kuin minäkin.