Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat aina pariutua ylöspäin eli miehen tulee olla aina naistaan tasokkaampi?

Vierailija
26.08.2025 |

Mistä tämä mahtaa johtua? Miehen pitää olla naista parempituloisempi, miehen tulee olla voimakkaampi kuin naisen ja miehen tulee olla pidempi kuin nainen. Miksi naiset haluaa että mies on aina naistaan tasokkaampi? Nainen haluaa katsoa miestä ylöspäin! 

Jos mies on naista alempitasoisempi niin nainen ei siitä kiinnostu missään mielessä. 

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä potaskaa. Ei pidä paikkansa. 

Makaronilaatikon hajuiset, vähän tyhmät kylkiluunaiset ja incelit kertomassa totuuksiaan. 

Maailmassa on onneksi muunkinlaisia naisia ja miehiä.

Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Vierailija
62/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hele vetti kun taas joku mies ei tajua että taso tarkottaa että on henkiseltä kypsyydeltään tasokas. Siksi mies jätetään, kun henkinen taso on surkea, ei sillä rahalla tai ulkonäöllä ole niin väliä jos joku on kuspää.

Miehen tasoon eli viehättävyyteen vaikuttaa todella paljon se mitä työtä mies tekee ja mikä koulutustaso miehellä on. Miehen rahat vaikuttaa siihen pitääkö nainen miestä komeana vai ei. 

Kyllä ihmiset pariutuu nuorina työttöminä opiskelijoinakin, että siinä mielessä tää sun teoria ontuu. Lähtökohtasesti kaikki etsii tasapainosta kumppania.

Ja nimenomaan HENKISESTI tasapainoista. Millään noista muista ei ole mitään väljä jos mies on HENKISESTI epätasapainoinen kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisen on ok vaatia korkean statuksen omaavaa miestä jos nainen on näyttävä ilmestys mut sit jos nainen muistuttaa ulkonäöltään lähinnä perunasäkkiä räntäsateessa niin se on jo vähintäänkin kyseenlaista. Ei ne statusmiehet mitään tavistiinaa huoli joilla on löysä emätin

Vierailija
64/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne voi. Nainen on mielummin yksin, kuin alempitasoisen kanssa ja se on ihan ok.

Se on just näin! Kysyntä ja tarjonta pätee tähänkin. Emmäkään haluu mitää lihavaa palstamammaa niin mieluummin oon yksin

Vierailija
65/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei tarvitse katsella sinunlaisia miesvauvoja

Vierailija
66/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät koskaan vastaa näihin aloituksiin rehellisesti. Paitsi omasta mielestään.

Minä vastaan aina rehellisesti:

Minun mies on tavis duunari, alle 170 cm. Ei ole omaisuutta. Ei ole iso palkka. 

Kuitenkin sinua pidempi ja rikkaampi jokatapauksessa?

Meillä on yhtä pienet tulot. Ei ole mua varakkaampi. Mies on mua lyhyempi.

Turhaan sinä yrität mitään.

Vierailija
67/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen pitäisi parantaa elämänlaatua, ei huonontaa sitä.

Miten alemmalla tasolla oleva nainen parantaa miehen elämänlaatua? Mitä annettavaa naisella on suhteelle?

No mietihän hetki.

Etkö osaa vastata nyt eli pitääkö sinun käydä kysymässä jonkun feministijohtajalauman mielipide tästä asiasta ensin?

Hienot defenssit sulla, kiva mustavalkoinen maailmankatsomus. Ei ole kuin feministejä tai ei feministejä?

No vastataanpa: "alemman tason" nainen voi vaikka antaa seksiä, synnyttää ja hoitaa lapset sekä kodin. Tähän pystyy lähes nainen kuin nainen, ilman tuloja. Ei mies välttämättä kaipaa naiselta filosofisia keskusteluja tai tieteellisiä väittelyitä. Vai miksi muuten Thaimaasta asti haetaan vaimoja, vaihdetaan viidenkympin villityksessä puolet nuorempaan tai ryhdytään sugardaddyksi?

Vierailija
68/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä naisen on ok vaatia korkean statuksen omaavaa miestä jos nainen on näyttävä ilmestys mut sit jos nainen muistuttaa ulkonäöltään lähinnä perunasäkkiä räntäsateessa niin se on jo vähintäänkin kyseenlaista. Ei ne statusmiehet mitään tavistiinaa huoli joilla on löysä emätin

Toi tapa puhua ihmisistä on niin kuvottava, että en ihmettele jos sinä et saa edes sitä perunasäkkiäsi.

Vierailija
69/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh? Mihin jäit tasojankkaaja?

Vierailija
70/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pariuduin ns. alaspäin. Rakastuin miehen kykyyn keskustella ja hänen elämänarvoihin. Olen varakkaampi, paremman näköinen, paremmassa virassa jne. Hän on minua kyllä pidempi, mutta suurin osa miehistä sitä onkin. 

Vierailija
71/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäälyisempikin nainen pystyy pitämään miehen tyytyväisenä antamalla pilua ja kokkaamalla.

Vierailija
72/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää tarjota hyvää parisuhteessa. Alemman tason miehet eivät kykene siihen.

Vierailija
73/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sitten urheilevan, normaalipainoisen ja terveelliset elintavat omaavan miehen pariutumaan ylipainoisen sohvaperunan kanssa? 

Vierailija
74/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon jaksat puhua tästä aiheesta? Eikö sinuakin ala jo kyllästyttää tästä jankkaaminen lähes päivittäin..

Vierailija
75/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sinä itse valittele päivästä päivään, kun et saa itseäsi "tasokkaampia" = nuorempia ja paremmannäköisiä? Odotus on kai arvoasteikossa kohoaminen naisen reiden kautta.

Vierailija
76/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja, mistä olet eri mieltä?

Kyllähän haasteetkin kuuluu elämään ja sitäpaitsi jos on vahva ja rikas nainen, niin miten köyhä ja lyhyt mies sitä huonontaisi mitenkään? 

Eikö oikeistolainen talousajattelu voii jäädä ulos parisuhteden muodostuksessa?

Miksi pitää tavoitella liikaa, kun tietyn tason jälkeen ei elämä suhteessa huonone tai parane mihinkään suuntaan. Lyhyt ja köyhä raukka mies ja lapset siinä sekä koira, ei ne huononna sitä mitenkään. Toki jos on köyhä ja heikko ihmisenä, niin kyllä ne varmasti käy hermoille ja kukkarolle.

Vierailija
77/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. vaihtoi nyt tähän aiheeseen kun lihavien kiusaamisketjut poistettiin.

Kyseessä on takulla aihe vapaan ikivanha incel 11cm mies. Sama palstahullu postaa onko 171cm 172 tai 174cm tai onko lyhyt. Miksi kondomit suunnitellaan niin suuriksi ja mitä maksaa jos japanista tilaa normaalin kokoisia kondomeja.

Jo yli 18 vuotta samaa jankkausta. 

Vierailija
78/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten alemmalla tasolla oleva nainen parantaa miehen elämänlaatua? Mitä annettavaa naisella on suhteelle?

No mietihän hetki.

Raaviskelin hetken kaljuuntuvaa parikymppistä päänahkaani ja sitten kampailin haituvat päälle sylkeä käyttäen. Peppua, antaa peppua tietenkin!

Vierailija
79/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppoh. ohu jeah!

uppoh ohu jeah! oppoh. 

Vierailija
80/117 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tykkään olla itseäni viisaampien joukossa, koska heiltä voin oppia uutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä