Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako parisuhdetta sinulla on ollut?

Vierailija
26.08.2025 |

Itselläni on ollut yksi avoliitto ja kaksi avioliittoa. T. Valis 

Kommentit (58)

21/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 avoliittoa ja nekin 1980-luvun alussa. 

Vierailija
22/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meneillään olevaa ei lasketa, niin 0.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v

3v

6kk

15 vuotta

nykyinen porskuttaa viidettä vuotta

Tuossa vaan oikeat parisuhteet, lyhyttä treffailua en laske suhteeksi.

Vierailija
24/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valis on jakorasia.

Vaikka sitten niin. Mielestäni ei ole paljon, kohta 52v naiselle.ap

Vierailija
25/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen seurustelu kesti 9kk. Seuraava pidempi parisuhde kesti vajaa 4 vuotta, asuttiin avoliitossa ja saatiin lapsi. Myöhemmin 10 kk seurustelu. Viimeisin parisuhde kesti reilun 9 vuotta, oltiin naimisissa 7 vuotta. Lisäksi on ollut kolme parin kuukauden seurustelua. Nykyisin on kaksi vuotta kestänyt seksisuhde jota ei toki voi parisuhteeksi laskea.

Nuorena toivoin pitkää loppuelämän kestävää parisuhdetta, mutta toisin kävi. 

Minä myös kuvittelin löytäväni joku päivä sen samanhenkisen toisen puolikkaani, mutta elämä on potkinut päähän erittäin huonoilla valinnoilla. Tuttavapiirissä on 2 pariskuntaa, jotka ovat olleet yhdessä 30 vuotta ja yhä kuin vastarakastuneita. Heitä kadehdin hyvällä tavalla. Ovat ihania tyyppejä muutenkin. Itselle osunut pettäjiä ja alkoholisteja kohdalle.

Vierailija
26/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk ja 9kk mittaiset tapailusuhteet. Viime vuosina ollut muutama parin kuukauden tapailu. Olen 37-vuotias nainen. 

Vierailija
27/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä lasketaan suhteeksi, ilmeisesti yhden yön jutut ei, mutta entä jos tapaa 2-3 kertaa ja harrastaa seksi 2-3 kertaa niin onko tuo jo suhde, jos se kestää siis vaikka viikon tai kaksi?

Oletko oikeasti noin tyhmä?

Hassuahan näissä vastauksissa on se, etteivät ne osaa itse vastata esitettyyn kysymyksee. Eli oletko itse tyhmä?

Tässä ketjussa on aika moni vastannut siihen mitä ap kysyi. Sä tässä tyhmänä et ymmärrä mikä on parisuhde. Ei, viikon kahden tapailu ja nussiminen ei ole vielä parisuhde. Ei myöskään yhden yön jutut.

Mutta missä se raja menee? Kuukaudessa, kahdessa, vuodessa? Siinä että tavataan toisen kaverit, vanhemmat, sukulaiset? Tai että sovitaan että seurustellaan vai missä se raja menee?

Vierailija
28/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään, sillä olen kiltti ja kunnollinen mies. Naiset eivät palkitse kaltaisiani rakkaudella, vain leuka-alfachadit ja jännämiehet voittavat tässä pelissä.

Vierailija
29/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari alle vuoden mittaista seurustelusuhdetta nuorena ja nykyinen 18 vuotta kestänyt avoliitto. 

M38

Ei se vaihtamalla parane ku oon kavereiden 2 vuoden mittaisia suhteita sivusta seurannut.

Vierailija
30/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja neljännen kanssa naimisissa. N29

Vierailija
31/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi avoliitto joka muuttui pian avioliitoksi. Ei muita seurusteluita. 

Ihan ok, en ole vaihtamassa. Olin lähemmäs 30 kun tämän suhteen solmin, joten tiedän mitä markkinoilta löytyy tai ei löydy. Pitäisi käydä ihan älytön mäihä että onnistuisin tästä upgreidaamaan. 

Nyt 34 v. 

Vierailija
32/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuoruuden lyhyitä yrityksiä seurustella ei lasketa niin sitten opiskeluaikana oli sellainen noin vuoden suhde josta puolet oltiin osittain etäsuhteessa ja loppukin oli ehkä vähän epäselvää että mikä se meidän juttu on. Mutta kyllä sen parisuhteeksi lasken koska selvästikään kumpikaan ei katsellut sinä aikana mitään muuta ja meitä tuntui moni ulkopuolinenkin parina pitävän.

No sitten tuli vastaan se elämäni rakkaus ja sen kanssa on sitten pidetty yhtä jo yli 25 vuotta.

Vierailija
33/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pitkää. Nuorena 4 vuotta ja nykyinen 20 vuotta. Näiden suhteiden välissä jotain tapailusuhteita ja yhden yön juttuja.

Vierailija
34/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Haluan elää omaa elämää.

M34

Vierailija
35/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lasken seurusteluksi sen, että näyttäydytään julkisesti yhdessä pariskuntana, ollaan esitelty perheelle ja kavereille. Puhutaan toisesta tyttö- ja poikaystävä, tai vastaavana. 

Vierailija
36/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toisessa avioliitossa nyt. 

Vierailija
37/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut neljn eri miehen kanssa, joista kahden kanssa olin myös naimisissa. Parisuhteiden välissä on ollut kymmeniä suhteita. joiden pituus on vaihdellut yhdestä vuorokaudesta ueampaan vuoteen.

N 74 v.

Vierailija
38/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen ollut avoliitossa muutaman vuoden. Sittemmin olen kohdannut elämäni rakkauden, joka perusti perheen jonkun muun kanssa, mutta hän on ainoa jota rakastan ja voisin vakavasti ajatellen seurustella. Pysyn siis mieluummin sinkkuna kun tyydyn johonkin, johon en voi kokea yhtä suurta vetoa kuin em. henkilöön. Seksiä kyllä harrastan.

Vierailija
39/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi.  Ja se riittää.  Vaikka kuomema tuli väliin

Vierailija
40/58 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut neljn eri miehen kanssa, joista kahden kanssa olin myös naimisissa. Parisuhteiden välissä on ollut kymmeniä suhteita. joiden pituus on vaihdellut yhdestä vuorokaudesta ueampaan vuoteen.

N 74 v.

Yhden vuorokauden juttu ei ole minkään tason suhde. Se on vain pano.