Mikä järki oli työssäoloehdon pidentämisessä?
Nyt joutuu todella laskemaan, että onko mitään järkeä tehdä lyhyitä työpätkiä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisillesi on aivan turha yrittää selittää. Sinun päässäsi soi vaan minä, minä, minä ja minun haluni.
Sinä et edes yritä, kun et ymmärrä asiaa.
Tavoitteena oli vähentää valtion menoja. Ei siinä mitään muuta järkeä ollut, kun nyt yhä harvempi ehtii kerätä työssäoloehtoa ansiosidonnaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisillesi on aivan turha yrittää selittää. Sinun päässäsi soi vaan minä, minä, minä ja minun haluni.
Tavoitteena oli vähentää valtion menoja. Ei siinä mitään muuta järkeä ollut, kun nyt yhä harvempi ehtii kerätä työssäoloehtoa ansiosidonnaiseen.
Mistä se säästö tulee, jos kaikki tiputetaan toimeentulotuelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnainen > ttt
Siinä on se järki, että kun työssäoloehtoa pidenetään ja vastaavasti irtisanomiehtoja helpotetaan, ei tarvi maksa ansiosidonnaista niin monille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansiosidonnainen > ttt
Eipä ainakaan mulla ole enää porrastuksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu soivan tällä hallituksella ja sen sidosryhmillä myös. Joten ajatuksen kanssa ollaan suunnilleen samalla kartalla.
Eipä järkeä.
Mietin jo seuraavaa, hallituskokoonpanoa: Luultavasti punamulta (tai multapuna). Poistanee osan noista "kurjistuksista", mutta osa niistä jää. Ikävä juttu, mutta niinkait se vaan mennee.
Älä etsi kokoomuksen toimista järkeä. Niiden toiminta perustuu ahneuteen, rahan ahneuteen.
Olen ainakin tyytyväinen Kokoomuksen suorittamaan tukielättien rankaisemiseen. Tulee säästöjä tai ei, niin periaate kurjistaa tukielättejä on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on se järki, että kun työssäoloehtoa pidenetään ja vastaavasti irtisanomiehtoja helpotetaan, ei tarvi maksa ansiosidonnaista niin monille.
Kiusaaminen ja kurjostus.
Valtion tulojen vähentäminen.
Suomi alas.
Kokoomus osaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin tyytyväinen Kokoomuksen suorittamaan tukielättien rankaisemiseen. Tulee säästöjä tai ei, niin periaate kurjistaa tukielättejä on oikein.
Ongelma on se, että perskokkareet pelkkää osaamattomuuttaan ovat itse jo 100 000 tukielättiä tehneet. Kun taloustaidot ovat tätä luokkaa, voitaisiin jo melkein haastaa hallitus oikeuteen maanpetturuudesta.