JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen
He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html
Kommentit (1030)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko nää on oikeudessa???
Todellakin, en uskonut hetkeäkään sovun synnystä. Luulen, että sopu syntyy, kun viimeinenkin lapsista on täysi-ikäinen.
Ellei tuo Helena jatka elämässä eteenpäin niin eiköhän se jotain kiusaa keksi vaikka loputtomiin.
Asuuko lapset nyt Mikon luona vai mikä on meininki?
Todellakin, en uskonut hetkeäkään sovun synnystä. Luulen, että sopu syntyy, kun viimeinenkin lapsista on täysi-ikäinen.
Ellei tuo Helena jatka elämässä eteenpäin niin eiköhän se jotain kiusaa keksi vaikka loputtomiin.
Lapset asuu Mikon kanssa. Hellu tapaa niitä joka toinen viikonloppu. Nythän lapset pääsee kouluun joka päivä, nukkumaan ajoissa ja saavat ruokaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on päivänne mennyt omasta mielestänne? Onko Helena- vihanne edelleen hengissä? Stadiumissa oli muuten nyrkkeilysäkkejä tarjouksessa, suosittelen jos vihanhallintaongelmanne jatkuvat. Säkki kämpän katossa ja sen paukuttelu on ihan laillinen tapa purkaa tunteitaan, toisin kuin julkinen solvaaminen vauvalla.
Sanoithan saman Mukeille kun ne solvasivat mitä irvokkaimmin sanoin Mikkoa ja Natalieta?
Mille mukeille? Missä on sorvattu tänäänkin näitä "sankareita"?
Vierailija kirjoitti:
Miten on päivänne mennyt omasta mielestänne? Onko Helena- vihanne edelleen hengissä? Stadiumissa oli muuten nyrkkeilysäkkejä tarjouksessa, suosittelen jos vihanhallintaongelmanne jatkuvat. Säkki kämpän katossa ja sen paukuttelu on ihan laillinen tapa purkaa tunteitaan, toisin kuin julkinen solvaaminen vauvalla.
Eihän The Queen of lies valehtele. Koskaan. Missään asiassa. Miten on päivä mennyt omasta mielestään. Noin niinkuin.
Tai miten on mennyt vuosi.
Tai vuodet.
Valheita ja vääristelyä 30000 seuraajalle. Vuodessa on 365 päivää. Tulkaa nyt MUKIT taas puolustamaan omalla nimellä/naamalla. Solvaaminenkin on teille niin vierasta.( tirrsskk)
Lopputulos on nyt kaikkien katsottavissa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset asuu Mikon kanssa. Hellu tapaa niitä joka toinen viikonloppu. Nythän lapset pääsee kouluun joka päivä, nukkumaan ajoissa ja saavat ruokaakin.
Aino Kassinen vaanii kaikkialla huiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Helena tällä hetkellä majailee?
Kotonaan.
Oho, onko se oikeasti saanut hankittua itselleen kämpän? Jo on aikoihin eletty, eihän siinä mennyt kuin 5+ vuotta.
Majailee TVT:n vuokra-asunnossa Turussa. Alimman kerroksen kolmiota ei ole esitellyt Instassaan. Paitsi vaatehuonetta, missä kuvasi lumppujaan. Isä-Aivarin yrityksen omistaman Audi on ollut parkkeerattuna vuokrakasarmin edessä.
Hyi v...u millaisia stalkkereita olette! 🤮
Eihän tässä ole viel
Eihän tässä ole vielä kerrottu edes mitä The autolle tapahtui. Vain pi
Hauska kun teillä uskoa julistavilla on oikeus tuomita muita ja itse käyttäytyä poikkeuksetta sikamaisesti muita kohtaan. Jotenkin se usko ilmeisesti vapauttaa omien syntien taakasta, tuksu on värisyttävän hyvä esimerkki aiheesta ja hellu on samassa pulkkamäessä tulsun takan, missä muiden moraalisointi ja haukkuminen on oikeus ja velvollisuus ilmat että omia toimia täytyy koskaan miettiä. Molempien uskoa todistaa se että jos joku kehtaa heitä arvostella niin syy on kateus, ei koskaan ne teot mistä muut puhuvat. Helena kun vielä alkaa molottaa kielillä tuksun tapaan niin jokainen järki-uskova alkaa uskoa armageddonin lähestyvän.
Mitähän muuten viimeisellä tuomiolla käy ihmiselle joka nimittelee täällä muita piruiksi ja julistaa heille samonisiensa ja tekstejänsä pohjalta tietä kadotukseen, hienon poliittisen aatteen mukaan voisi kysyä että "onkohan meillä sama matka"?
Kaikilla on sama matka. Kaikki pääsevät taivaaseen.
ot
Eikö Heluna ole vieläkään mennyt töihin??
Mikko Koivu vaatii Helena Koivua maksamaan oikeudenkäyntikulunsa. Tulihan se sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivu vaatii Helena Koivua maksamaan oikeudenkäyntikulunsa. Tulihan se sieltä!
Mun favoriitti oli tämä kohta.
👍😘 Lokakuuhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sanoma voi tukea tällaista naisiin kohdistuvaa vainoa ja kunnianloukkausta kuin nämä Helenaa haukkuvat ketjut. Onko kukaan antanut Sanomalle palautetta.
Sanoma Oy saa joka helvetin klikkauksesta riihikuivaa rahaa joten eipä kiinnosta vaikka lakiakin on rikottu miljoonat kerrat.
Mistähän Helena saisi riihikuivaa rahaa.
Osaisipa nyt hyödyntää mediahuomion, joka on jo uhkaavasti hiipumaan päin.
Helunalle tarjottiin riihikuivaa moneen kertaan, mutta on niin hevetin uuno ettei ottanut vastaan. Siis miten kukaan voi olla noin pölvästi, mielummin majailee jossain vuokraluukussa persaukisena ja on ulostoton asiakas.
Taasko se rahastonhoitaja täällä vänkyttää?
Vänkyttääpä hyvinkin.
Ja eräänlainen vale-Jeesus joka tietää toisen elämästä kaiken ja tuuttaa sitä täällä aamusta iltaan. 🤣
Oliko se niin, että kaikkein tärkeintä on on miehen turvata lastensa ja hiedän äitinsä asema eron jälkeen, että pääsevät eteenpäin elämässään. Itse aiheuttamansa eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että kaikkein tärkeintä on on miehen turvata lastensa ja hiedän äitinsä asema eron jälkeen, että pääsevät eteenpäin elämässään. Itse aiheuttamansa eron jälkeen.
Valitettavasti aikuisen ihmisen asemaa ei voi turvata jos hän ei itse halua. Lapsien aseman Mikko turvaa ja siksihän he sitä oikeutta käyvät.
Iltapäivälehdet uutisoivat, että on annettu päätös huoltajuudesta. Mitä päätöksessä oli?
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet uutisoivat, että on annettu päätös huoltajuudesta. Mitä päätöksessä oli?
Päätös on salassa pidettävä. niin kuin Mikko Koivu toivookin. Kaikki tehdään salassa suljettujen ovien takana.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä viisi miljoonaa dollaria."
Voihan sitä itse laatia vaikka minkälaisia sovittelutarjouksia, mutta kai ne pitäisi saattaa toisenkin osapuolen tietoon.
Se on saatettu toisen osapuolen tietoon.
"Heinäkuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä viisi miljoonaa dollaria. Tämä oli suurin hänen Helenalle tekemistään sovittelutarjouksista. Mikko arvioi tienanneensa avioliittonsa aikana noin kymmenen miljoonaa dollaria, joten sovittelutarjous olisi ollut puolet tuosta summasta.
Eli hän olisi saanut liittomme ajalta saman, minkä minäkin. Sekään ei sopinut, Mikko sanoo."
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/e2dcd07c-58af-4abf-8573-a4521a365aa9
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä viisi miljoonaa dollaria."
Voihan sitä itse laatia vaikka minkälaisia sovittelutarjouksia, mutta kai ne pitäisi saattaa toisenkin osapuolen tietoon.
No jos nää asiakirjat on olleet esillä oikeudessakin niin kai ne nyt ovat toisen osapuolen tiedossa
Helenan asianjaja on saanut Helenan myöntämään, että hän on tehnyt joitakin harkitsemattomia julkaisuja sosiaalisessa mediassa. "Joitakin julkaisuja", melkoista vähättelyä!
Onko kajaanin pun kero taas päässyt viikonlopun viettoon? Eiku nii joo, sillähän on työpäivä seitsemänä päivänä 7-23
Vierailija kirjoitti:
Onko kajaanin pun kero taas päässyt viikonlopun viettoon? Eiku nii joo, sillähän on työpäivä seitsemänä päivänä 7-23
Ei pidä unohtaa iltapäivän päikkäreitä läskisoos i annoksen jälkeen, ihrat löllyen menee!