Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen

Vierailija
26.08.2025 |

He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html

Kommentit (1030)

Vierailija
81/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heluna ei voi räntätä enää instassaan niin täällä solvaa? 

Älä Mikko  viitsi täällä höpöttää ämmylien seassa. Mee laita se lapsilauma iltapalalle, pesulle ja nukkumaan.

Terv. j.elena ^

j.elena suunnitelmallisesti kostaa miehelleen ja haluaa hänet kuitenkin takaisin. Tekee jopa rikoksia ja moneen kertaan oikeudessa jo tuomittu USAssa. Täysi paarialuokan *enviitsiisanoamikä* ja persona non grata Suomessa, Virossa. 

Vierailija
82/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman rahaa on hankala olla äiti. Vaikka Mikolla kyllä olisi ollut moneen kertaan mahdollisuus kustantaa lapsille ja Hellulle ihmisarvoinen elämä. Olisi vaikuttanut kaikkiin positiivisesti .

Helena on aikuinen ihminen ja vastuussa itse elatuksestaan. Tuhlasi hänelle avioehdossa sovitun miljoonan.  Helena olisi riitelemättä ja ilman oikeustaisteluja ollut erittäin hyvässä asemassa eronneena äitinä. Harvalla lasten isä vastaa kokonaan lasten kuluista kuten Mikko tekee. Helenan olisi tarvinnut vain itsensä elättää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ilmiannettu. Rikosilmoitus tehty. Tämä Natalie Koivun kunnia loukkaaminen loppuu nyt.

Vierailija
84/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei Seiskakaan julkaissut kuvia, kun tulevat ulos oikeustalosta. Mutta kyllähän huoltajuus Mikolle varmaan meni. 

Millä perusteella? 

Olisko Helena Koivun omat tekemiset perusteena? Näiden takiahan tuli jo valvotut tapaamiset.

Itse kertonut, ettei pysty pitämään huolta lasten rutiineista ja säännöllisestä  uni-, ruokailu- ym rytmistä.  Jättänyt viemättä kouluun ja päiväkotiin. Vienyt kesken kouluviikon toiseen kaupunkiin ilman lupia ja jättänyt palauttamatta. Poliisi ja sossu haki lapset takaisin.

Käynyt lukuisia kertoja huutaen ja haukkuen exän eli lasten isän kimppuun tämän omalla huvilalla lasten nähden. Kuvannut laittomasti tilanteista videoita ja julkaissut ne.  On tästä syytteessä.  Samoin kotirauhan rikkomisesta. Kun  ex yritti 

Kaikki tämä. Nykytilanne on suora ja looginen seuraus Helenan omista valinnoista ja käytöksestä.

Vierailija
85/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täältä taas tosiasioihin pohjaavat viestit häviää vauhdilla.

Vierailija
86/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju ilmiannettu. Rikosilmoitus tehty. Tämä Natalie Koivun kunnia loukkaaminen loppuu nyt.

Minä olen poistattanut kymmeniä Natalie Koivua herjaavia viestejä tästä ketjusta.

Vierailija
87/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman rahaa on hankala olla äiti. Vaikka Mikolla kyllä olisi ollut moneen kertaan mahdollisuus kustantaa lapsille ja Hellulle ihmisarvoinen elämä. Olisi vaikuttanut kaikkiin positiivisesti .

Helena on aikuinen ihminen ja vastuussa itse elatuksestaan. Tuhlasi hänelle avioehdossa sovitun miljoonan.  Helena olisi riitelemättä ja ilman oikeustaisteluja ollut erittäin hyvässä asemassa eronneena äitinä. Harvalla lasten isä vastaa kokonaan lasten kuluista kuten Mikko tekee. Helenan olisi tarvinnut vain itsensä elättää. 

Tämäpä juuri. Eron jälkeen kumpikin vanhempi elää elintasoa, jonka omilla varoillaan saa. Ladten oloja ei tasata Suomessa elareilla niskassa kummassakin kodissa. Elarit on tarkoitettu lähdössä perusasiat. Katto pään päälle, ruokaa ,vaatteita. Mikko on sitoutunut maksamaan  harrastukset, vakuutukset, terveydenhoidon ja koulutuksen ihan yksin. Helenalle riittä että elättää itse itsensä työllään.

Vierailija
88/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pirkkoko täällä paskaa jauhaa?

Ei se osaa muuta kun seiskan, tuon laatulehden kommenteissa jauhaa paskaa. Muuhun sen osaaminen ei kyllä riitä.

Sorry, en tiennyt että Pirkko on niin osaamaton. Sitten se on varmaankin ihan itse Helena.547

Vierailija
89/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M8kä siinä on, ettei Helena saa sitä omaa elämäänsä raiteilleen. Nyt sentään on jokin asunto ,jossa hänen on lupa olla, mutta miksei tämä ihminen mene töihin? Luulisi matkailualalla töitä riittävän. Isälläänkin on alan yritys Virossa. Eikö edes siellä saisi vähän työkokemusta ja aikaa pistää päänsä kuntoon. Nyt on jo reilut 5 vuotta vetelehtinyt eron jälkeen joutilaana.

Vierailija
90/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän eilisessä oikeudenkäynnissä päätettiin? Ei tainnut mennä Hellun mielen mukaan. 

Vierailija
91/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen poistattanut kymmeniä Natalie Koivua herjaavia viestejä tästä ketjusta.

Ei ole kenenkään etu antaa tämän keskustelun jatkua! 

Vierailija
92/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M8kä siinä on, ettei Helena saa sitä omaa elämäänsä raiteilleen. Nyt sentään on jokin asunto ,jossa hänen on lupa olla, mutta miksei tämä ihminen mene töihin? Luulisi matkailualalla töitä riittävän. Isälläänkin on alan yritys Virossa. Eikö edes siellä saisi vähän työkokemusta ja aikaa pistää päänsä kuntoon. Nyt on jo reilut 5 vuotta vetelehtinyt eron jälkeen joutilaana.

En usko, että töihin tarvitsee mennä. Rahaa on jemmassa ja niiden turvin elelee ja chillailee. Ja ei varmaan menen töihin, kun pakko ei ole. Ei vaikuta mitenkään dynaamisesta tyypiltä työelämää ajatellen.

Vierailija
93/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heluna ei voi räntätä enää instassaan niin täällä solvaa? 

Arvatenkin juuri näin.

Vierailija
94/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tuppisuita. Olisivat jenkkityyliin pitäneet tiedotustilaisuudet medialle.

Vierailija
95/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän eilisessä oikeudenkäynnissä päätettiin? Ei tainnut mennä Hellun mielen mukaan. 

Varmaan huoltajuus Mikolle ja elarit pois Hellulta. Töihin vaan mars.

Vierailija
96/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi H ei aja enää autoa? 

Vierailija
97/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te Helenalle niin rakasta lastensa isää haukutte täällä? Että kehtaatte, Helenalla on ainakin 160 kuvaa rakkaasta Mikosta Instagramissaan. On pusuja, sydämiä ja hääkuvia. Toki erittäin omituista se, kuinka Helena on nyt monta vuotta haukkunut rakasta Mikkoa, sekä lastensa rakastamaa isää väkivaltaiseksi narsistiksi. Helena rakastaa vihaamalla. Mikko on hänelle pakkomielle, mutta  nyt ikuisesti saavuttamaton.

Ps. Helena, miltä lapsista tuntuu kun haukut heidän omaa isäänsä julkisesti? 

Vierailija
98/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee Helenan loukkaamisesta myös

Vierailija
99/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä Mikko&Helena Koivu saagasta opimme?

Ainakin sen, että parisuhde- ja huoltajuusasiat kannattaa/pitää pystyä sopimaan keskenään, ei julkisuudessa eikä oikeudessa.

Mikko on sen tyylinen ihminen, että haluaisi elää omassa rauhassaan, erossa julkisuudesta. Nyt hänestä on leivottu uuden kohuparin osakas, tyyliin Matti&Mervi.

Vierailija
100/1030 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistata samalla Helenaa herjaavat viestit

Joku muu saa poistattaa ne. Natalie ei ole tehnyt mitään ansaitakseen noita törkeitä viestejä. 

Ketju on lukittu.