JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen
He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html
Kommentit (1028)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että nämä Helenaa fanittavat ja Helenan puolesta riehuvat ovat katkeria miehille ja rikkaille ihmisille. Siksi tuo kauhea vimma solvata Natalieta ja Mikkoa ja se ettei heissä kertakaikkiaan voi olla mitään hyvää eivätkä he voi olla onnellisia. Samat naiset eivät suostu tajuamaan että kaiken muun valehtelun lisäksi Helena ei suinkaan ole ollut rahapulassa saati alastomana katuojaan paiskattuna vaan on kaiken aikaa elellyt hyvinkin vaurasta elämää. Ja rahat joilla sitä elää ovat tulleet Mikolta.
Katkeria Mikolle ja aivan helvetin kateellisia Natalielle.
Älä itsellesi vastaile.
Valitettavasti vastasin ihan eri ihmiselle, en itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko nää on oikeudessa???
Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈
Ei kyllä se jatkuu jo tänä syksynä, mutta toisesta asiasta🙈. Mutta ensi keväällekin on jo sovittu uusi istunto tähän elokuisen istunnon jatkoksi. 🙊🙈🙉.
Mikko pitää Turun työllisyystilastot aisoissa. On oikein moniammatillinen työllistäjä. Käyhän se noinkin. Pääasia että töitä riittää Turus! 😇
Kyllä siellä oikeudessa, lastensuojelussa, terapioissa ja muualla Mikko työllistää urakalla Turkua. Ainut kaupunki, missä töitä riittää ja Mikon ansiosta😇. Ja puoliso Nari pitää yskonnolliset yhteisöt pystyssä. Tuskin siellä muita käykään kuin Nati eturivissä ristit kaulalla ja
Turun poliisilaitos, oikeuslaitos, sosiaalitoimi, pelastuslaitos, huoltofirmat... tärkeitä että rikas pariskunta työllistää osan. Mutta me veronmaksajat tavallaan maksamme loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että nämä Helenaa fanittavat ja Helenan puolesta riehuvat ovat katkeria miehille ja rikkaille ihmisille. Siksi tuo kauhea vimma solvata Natalieta ja Mikkoa ja se ettei heissä kertakaikkiaan voi olla mitään hyvää eivätkä he voi olla onnellisia. Samat naiset eivät suostu tajuamaan että kaiken muun valehtelun lisäksi Helena ei suinkaan ole ollut rahapulassa saati alastomana katuojaan paiskattuna vaan on kaiken aikaa elellyt hyvinkin vaurasta elämää. Ja rahat joilla sitä elää ovat tulleet Mikolta.
Älä höpötä. Mikko on rikas mutta niin on moni muukin suomalainen ja urheilutähti. Kukaan ei ymmärrä sitä, että miksi rikas ihminen kärhämöi oikeudessa vuodesta toiseen vain, että ei tarvisi mitään lasten äidille antaa ja jotta kaiken häneltä pois saisi. Jopa lapset. Ei kukaan muu urheilutähti näin ole toiminut. Eikä heitä kukaan hauku. Esim Mika Häkkistä. Kun olisi pieni asia rikkaalle ostaa äidille asunto, jossa huoneet kaikille lapsille ja Hellulle oma huone. Ja puoli milliä rahaa, että pärjäisi alun. Itselleen jäisi vielä kymmeniä miljoonia. Kaikilla olisi hyvä olla. Lapset voisivat hyvin. Helena on kuitenkin köyhänä altavastaaja täysin tuossa. Ilman rahaa ei voi olla äiti edes. Sen nuo piruparat tietää ja siksi riisto jatkuu. Tämä on oikein ievokkuuden huippu. Upporikas vastaan rutiköyhä. Eikö Mikko mitään reilusta pelistä oppinut jäillä, kun Hellu kotona kolmen lapsen kanssa. Odotti heitä. Synnytti. Imetti jne. Nyt kuluttaa oikeudessa nuo hyvinvointirahat ja pilaa kaikkien elämän tuossa. Sairasta käytöstä.
Mitä ihmettä sä oikein jankkaat?
Helenalle on tarjottu miljoonia Mikon toimesta useamman kerran, ei kelvannut.
Mikko on tainnut antaa tasan kaksi haastattelua lehdille ja niissäkin sanonut että on myös itse mokannut. Helena on valittanut Mikosta tuhansia kertoja.
Nyt ovat olleet jo vuosia eronneita, eikä Mikolla ole mitään velvollisuutta tehdä Helenan eteen yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Mikko on rikas mutta niin on moni muukin suomalainen ja urheilutähti. Kukaan ei ymmärrä sitä, että miksi rikas ihminen kärhämöi oikeudessa vuodesta toiseen vain, että ei tarvisi mitään lasten äidille antaa ja jotta kaiken häneltä pois saisi. Jopa lapset. Ei kukaan muu urheilutähti näin ole toiminut. Eikä heitä kukaan hauku. Esim Mika Häkkistä. Kun olis
Eikö avioehtomiljoonalla olisi saanut asiat järjestymään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ollut taas baarikierroksella eilen, aikaa on..
Ja rahaa... Juhliminen ei ole ilmaista. Mutta rahaa ei löydy omiin asianajajiinsa tm vakavaan. Ne maksatetaan Suomen työssäkäyvillä kansalaisilla.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä oikein jankkaat?
Helenalle on tarjottu miljoonia Mikon toimesta useamman kerran, ei kelvannut.
Mikko on tainnut antaa tasan kaksi haastattelua lehdille ja niissäkin sanonut että on myös itse mokannut. Helena on valittanut Mikosta tuhansia kertoja.
Nyt ovat olleet jo vuosia eronneita, eikä Mikolla ole mitään velvollisuutta tehdä Helenan eteen yhtään mitään.
Miksi valehtelet?
Tässä toimittajan lähdetarkastamat kommentit, joten ne ovat faktuaalisesti totta, eikä vain jonkun omaa puhetta:
Heinäkuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä viisi miljoonaa dollaria. Tämä oli suurin hänen Helenalle tekemistään sovittelutarjouksista. Mikko arvioi tienanneensa avioliittonsa aikana noin kymmenen miljoonaa dollaria, joten sovittelutarjous olisi ollut puolet tuosta summasta.
Eli hän olisi saanut liittomme ajalta saman, minkä minäkin. Sekään ei sopinut, Mikko sanoo.
Syyskuussa 2022 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä 2,5 miljoonaa dollaria. Huhtikuussa 2023 Mikko teki sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli yhteensä miljoonaa dollaria. Myöhemmin samassa kuussa hän teki vielä toisen sovittelutarjouksen, jonka kokonaisarvo oli 850 000 dollaria.
Heinäkuussa 2024, Mikko teki viimeisimmän sovittelutarjouksen. Sen kokonaisarvo on 1,5 miljoonaa dollaria.
Siihen sisällytin myös sen, että voisimme muuttaa takaisin Yhdysvaltoihin, jos sillä saisimme aikaiseksi sovun. Ehtoihin kuului lisäksi se, että kaikenlaiset julkaisut tämän aiheen ympäriltä loppuvat. Helena ei suostunut.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/e2dcd07c-58af-4abf-8573-a4521a365aa9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeria Mikolle ja aivan helvetin kateellisia Natalielle.
Älä itsellesi vastaile.
Ei hän itselleen vastannutkaan vaan minun kommenttiini. Täällä on hölmö vimma "huomata" että kommentoimassa on Tuire, Mikko tai joku itsellensä. Nyt pitäisi todeta että Aino Kassinenkin vml se selvänäkijä olikaan on myös paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈
Ei kyllä se jatkuu jo tänä syksynä, mutta toisesta asiasta🙈. Mutta ensi keväällekin on jo sovittu uusi istunto tähän elokuisen istunnon jatkoksi. 🙊🙈🙉.
Mikko pitää Turun työllisyystilastot aisoissa. On oikein moniammatillinen työllistäjä. Käyhän se noinkin. Pääasia että töitä riittää Turus! 😇
Kyllä siellä oikeudessa, lastensuojelussa, terapioissa ja muualla Mikko työllistää urakalla Turkua. Ainut kaupunki, missä töitä riittää ja Mikon ansiosta😇. Ja puoliso Nari pitää yskonnolliset yhteisöt pystyssä. Tuskin siellä muita
Helenahan nuo kulut aiheuttaa rötöstelyllään.
Kuka on Nari???? Jelenan uusin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän luulen tai oikeastaan olen ihan varma että Helenan väkisin tunkemiset Mikon&Natalien alueelle ovat nyt historiaa. Ne temput on tehty ja Helenakin ymmärtää nyt että ei kannata. Sitä ei tosin tiedä jos juovuspäissään jonkun "loistoidean" saa meneekö toteuttamaan mutta selvin päin tuskin menee.
Toivottavasti myös tämän ökypariskunnan tunkemiset ja oudot puuhat ja lasten kiinnipidot tapaamisissa sekä naurettavat rikossyytteet joilla kehdanneet kiusata kun lapset äidin kanssa jne. Itse ovat söhlänneet vähintään yhtä paljon kuviossa kuin lasten äiti. Kenelläkään näistä aikuisista ei ole puhtaat jauhot pusseissa!
Nyt sanoit totuuden. Vain narsistin mielessä asia on niin mustavalkoinen, että Hellu paha, Mikko ja Natte hyviä. Ei todellakaan men
Sulla pyörii kasetti repeatilla mikä on rasittavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä Nataliella kestämistä. Vauvan sisarusten hupiäiti täys ter roristi
LUNATIC nimitys oli mielestäni osuvin. 🤭😂🤣🤤Natalien joku kaveri käytti tätä:
Vieläkö se LUNATIC vainoaa teitä Suomessa.
Jos tää on totta niin ei ole kaunista kielenkäyttöä heillä.
Totuus ei aina ole kaunista ja hyvää.
Kuten The HK tapauksessa näkyy. Läheskään kaikkia h(e)lluja ei saada hoitoon koskaan. Tämä on traagista ympäristölle. On vain yksi totuus HK lla. Lokakuussa taas nähdään miten seiskalehdet vinkkaavat näkövinkkeleitään.
Vai vinkkeitään oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jauha p...kaa. Tässä ketään faniteta. On vaan silmät auki monilla ja tajuavat mitä kieroilua jotkut osaavat harrastaa saadakseen tahtonsa läpi. Vai onko näillä eronneille sun mielestä hyvä keskusteluyhteys? Toinen ei kommunikoi lainkaan ja toinen liikaakin. Kaksi lapsellista ihmistä, pönttöjä molemmat mitä tulee
Jaa lakisääteinen minimi kun puhutaan keskusteluyhteydestä onko tuommoinenkin laki olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Mikko on rikas mutta niin on moni muukin suomalainen ja urheilutähti. Kukaan ei ymmärrä sitä, että miksi rikas ihminen kärhämöi oikeudessa vuodesta toiseen vain, että ei tarvisi mitään lasten äidille antaa ja jotta kaiken häneltä pois saisi. Jopa lapset. Ei kukaan muu urheilutähti näin ole toiminut. Eikä
Niin?
Jaa lakisääteinen minimi kun puhutaan keskusteluyhteydestä onko tuommoinenkin laki olemassa
Ei puhuta, vaan siitä, että yhteishuoltajuuden jakavat huoltajat huolehtivat lasten kannalta tarpeellisesta tietojen vaihdosta. Sen voi hoitaa myös appin tai yhteyshenkiöön kautta, kuten Helenan kanssa joutui jo Usassakin tekemään, koska hän ei normaaliin käytökseen kykene.
Helena ja Mikko silloin ennen.
Tässä taltiointi Helenan herännäistilaisuudesta Amerikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈
Kyllä siellä oikeudessa, lastensuojelussa, terapioissa ja muualla Mikko työllistää urakalla Turkua. Ainut kaupunki, missä töitä riittää ja Mikon ansiosta😇. Ja puoliso Nari pitää yskonnolliset yhteisöt pystyssä. Tuskin siellä muita
Taitaa kuitenkin persaukinen Helena työllistää sosiaalipalveluista, poliisilaitosta ja hälytyskeskusta enemmän kymmenillä hätäpuheluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Mikko on rikas mutta niin on moni muukin suomalainen ja urheilutähti. Kukaan ei ymmärrä sitä, että miksi rikas ihminen kärhämöi oikeudessa vuodesta toiseen vain, että ei tarvisi mitään lasten äidille antaa ja jotta kaiken häneltä pois saisi. Jopa lapset. Ei kukaan muu urheilutähti näin ole toiminut. Eikä
"Ilman rahaa ei voi olla äiti edes." Oliskohan Helenan sit aika ruveta tienaamaan sitä rahaa? Mikko maksaa kyllä lastensa kulut, kuten aina, mut miks hänen pitäis kustantaa Helenan bilereissut (jotka näyttävät olevan Helenalle paljon tärkeämpiä kuin äitiys ja huoltajuus)?
Mikko varmasti kommunikoi sen minkä vaaditaan.
He ovat eronneet, ei heidän tarvitse keskustella säästä tai muusta. Heillä ei tarvitse olla mitään muuta yhteyttä kuin lakisääteinen minimi.