Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen

Vierailija
26.08.2025 |

He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html

Kommentit (1028)

Vierailija
721/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin on samanlaista tämän rötösrouvan meno niin Minnesotassa kuin Turussa, Molemmissa poliisi poistaa kiinteistöstä häiriköimästä, tuomari varoittaa ja ohjeistaa tiukasti oikeussalissa ja viranomaiset joutuvat selvittämään lasten asioita,

Kun äiti oli vuoden poissa, lasten elo oli Suomessa normaalia arkea ja kasvurauha taattu.

Lastensuojelun asiakkuus ja  valtava julkinen härdeli alkoivat äidin muutettua Suomeen.

Lasten kasvurauha oli mennyttä ja Seiska- ja Instajulkisuus räjähti. Yksityisyydensuojasta ei enää tietoakaan, kun äiti revitteli ja levitteli lasten salassa pidettäviä tietoja ja itkuvideoita julkisuuteen saadakseen itselleen lisää rahaa.

Ei ole ihan normihommaa tuo poliisin ym kanssa tekemisiin joutuminen noin paljon. Ei Minnesotassa  eikä Suomessa. Ja  omien tekojensa takia tuo on tapahtunut.

Vierailija
722/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että helena halveksii jääkiekkoa (muttei siitä saatuja rahoja ja elintasoa), oliko oikeasti katsomossa.

Jääkiekkoa varmasti, mutta Helenan harmiksi hänen intohimonsa ja vainonsa kohde nyt sattuu olemaan apuvalmentajana siellä. 

En kyllä usko että Helena eilen on katsomossa ollut, koska oli helsingissä, mutta täysin mahdollista että ulottaisi toimintansa myös Mikon työpaikalle.

Hellun instapostaukset ei ole aina reaaliaikaisia. Kuulemma A. Koivu havaitsi hänet katsomossa ilmeestä päätellen. Kyllä joku voisi pitää tuota kiusaamisena, jos ei saa olla työpaikalla rauhassa. Tuollainen voi vaikuttaa keskittymiseen. Se on ehkä tarkoituskin. 

Ei instapostaukset usein ole reaaliaikaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Trump ehtii kiireiltään, hän kumoaa kaikki Minnesotassa Helenalle annetut tuomiot. Lisäksi Helena saa pysyvän oleskeluluvan USAan.

Älä satuile. Trump inhoaa syvästi rahattomia, rikollisia ulkomaalaisia, joita parhaillaan poistetaan tehostetusti USA:sta. Vain miljardöörit ovat tervetulleita rahoineen.

On se trummpi kauhea kun tolleen. Toista se on euroopan maailmanhalaajat, oikein tilataan persaukisia tyhjäntoimittajia joiden avut ovat rikoksissa, niin omaisuus kuin henkisellaisissa, ja joiden anti yhteiskunnille on suoraansanottuna tuhoava. Ei ihme että tänne ei koulutetut ja fiksut pyri kun jo asiaa tutkiessa ymmärtävät että joutuvat rahoittamaan ylisuurien verojen kautta tuota tuottamatonta ainesta sen mitä selkänahka antaa myöten, lose-lose tilanne meille hyödyllisten tulijoiden suhteen.

Vierailija
724/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellu ollut taas baarikierroksella eilen, aikaa on..

Mä olin myös eilen. Oli elävää musiikkia, pari ystävää, hyvää ruokaa ensin ja laadukasta viiniä ja srn jälkeen baarikierros.

Lapset on hoidossa mummolassa, isä etelän reissulla uuden muijansa kanssa.

Ihanaa oli ottaa rennosti hyvässä seurassa. Stadi on kyllä ihan paras paikka irrotella.

Sinkkunaiselle erittäin huono, miehiä paljon vähemmän kuin naisia. Turussa olisi paljon komeampia miehiä. Miksei ne kelpaa...enää?

Mutta Helsingissä on enemmän tanakkaa äveriästä herrasseuraa tarjolla.

Vierailija
725/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan poliittinen ura saisi kyllä heti nostetta vihreissä, siellä olisi varsinainen dynamic duo kun sen mulkosilmäisen meuhkaajan kanssa laittaisivat maan asioita kuntoon. Virtahan on samanlainen moralisoija kuin helenakin, matkailuautoilla ajelu on pahasta muiden tekemänä ja avohakkuut edistää luonnon monimuotoisuutta kun sen tekee vihreiden piirissä oleva metsänomistaja, helenalle nämä suhde ja raha-asiat ovat samankaltaisesti framilla, itse saa mutta muilta kielletty, raha tulee sitten jännänä lisänä jekku-jellun agendaan.

Niin?

Niinpä niin.

Pikku hiljaa etiäpäin.

Vierailija
726/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellu ollut taas baarikierroksella eilen, aikaa on..

Mä olin myös eilen. Oli elävää musiikkia, pari ystävää, hyvää ruokaa ensin ja laadukasta viiniä ja srn jälkeen baarikierros.

Lapset on hoidossa mummolassa, isä etelän reissulla uuden muijansa kanssa.

Ihanaa oli ottaa rennosti hyvässä seurassa. Stadi on kyllä ihan paras paikka irrotella.

Sinkkunaiselle erittäin huono, miehiä paljon vähemmän kuin naisia. Turussa olisi paljon komeampia miehiä. Miksei ne kelpaa...enää?

Stadissa on aika hyvää ainesta mitä miehiin tulee. Turussa on umpimielistä porukkaa mutta onhan se tuppukylä Stadiin verrattuna. 

Mua kyllä naurattaa nää jotka pitävät stadia yhtään minään ja väittävät muita kaupunkeja tuppukylikiksi. Helsinki sitä ympäröivineen lähiöineen, onneton miljoona asukasta kun jo euroopasta löytyy kaupunkeja missä joku kämynen lähiö ulkolaidalla on pk-seutua suurempi. Ihan en muita haukkuisi umpimielisiksi stadin avuilla, enkä varsinkaan siellä olevan porukan kykyjä miettiessä. Mutta toki 10v kokemuksella sieltä vahvistui ajatus tyhjänpäiväisistä itsensä korostajista jotka luulevat olevansa jotakin kertoessaan tuntevansa jonkun kuuluisuuden, moni naama venähti kun kysyi että tunteeko ne vastaavasti sit sua?

Vierailija
727/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa taas.

Vierailija
728/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä ketju on jumiutunut pientä kehää pyörimään.

Vierailija
729/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoo oli ollut eilen katsomassa TPS:n peliä. Oli istunut vaihtoaition takana lähellä eksäänsä, vaikka siellä on yli 10k paikkaa. Ja tämä sama nainen haki eksälleen lähestymiskieltoa. 🙄

Poikansa takia istui lähellä. Ei erän. Joten älä vääristele taas asioita varsinkaan kun ne eivät sinulle kuuluu mitenkään.

Kuuluuko heidän asiansa sinulle, kun tulit noin vihaiseksi? Erästä en kirjoittanut mitään. Ei Mikko valmenna poikien peliä, vaan miesten pelissä joku kirjoitti nähneensä. Tiedä häntä. 

Vierailija
730/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen tai oikeastaan olen ihan varma että Helenan väkisin tunkemiset Mikon&Natalien alueelle ovat nyt historiaa. Ne temput on tehty ja Helenakin ymmärtää nyt että ei kannata. Sitä ei tosin tiedä jos juovuspäissään jonkun "loistoidean" saa meneekö toteuttamaan mutta selvin päin tuskin menee.

Toivottavasti myös tämän ökypariskunnan tunkemiset ja oudot puuhat ja lasten kiinnipidot tapaamisissa sekä naurettavat rikossyytteet joilla kehdanneet kiusata kun lapset äidin kanssa jne. Itse ovat söhlänneet vähintään yhtä paljon kuviossa kuin lasten äiti. Kenelläkään näistä aikuisista ei ole puhtaat jauhot pusseissa!

Nyt sanoit totuuden. Vain narsistin mielessä asia on niin mustavalkoinen, että Hellu paha, Mikko ja Natte hyviä. Ei todellakaan mene näin. Mikko on käyttäytynyt Hellua kohtaan monin tavoin ala-arvoisesti. Ei sillä, Hellukin on ollut typerä, mutta tuommoinen kurjuus ajaa siihen. Vietiin Hellulta kaikki ja jopa rakastamansa omat lapset viedään jonkun lapsettoman äitipuolen hoiviin. Järjetöntä. Ei ihme, että mitään ei saada sovittua, kun noin paskamaista touhua. Taas Mikko aloitti nämä huoltajuuskäräjät kuin viimeisen kiusanaan. Ja ikuisesti jatkuvat. Seiskassa oli juttua, että seuraava istuntokin joskus ensi kevänä. Ei oo kyllä ikinä nähty Suomen julkkishistoriassa moista typeryyttä ja pahantahtoisuutta. Sitten tämä tuore pari juoksee kirkossa ristit kaulalla, paasaa Jumalasta ja esittää jotain herran enkeleitä. 

Ei ne lapset menneet "jonkun lapsettoman äitipuolen hoiviin", vaan isän ja tämän uuden vaimon hoiviin.

Olisiko siinä ollut mielestäsi enemmän järkeä, jos uudella vaimolla olisi ollut jo 3 omaa lasta hoidettavana?

Vierailija
731/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko nää on oikeudessa???

Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈

Ei kyllä se jatkuu jo tänä syksynä, mutta toisesta asiasta🙈. Mutta ensi keväällekin on jo sovittu uusi istunto tähän elokuisen istunnon jatkoksi. 🙊🙈🙉.

Vierailija
732/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen tai oikeastaan olen ihan varma että Helenan väkisin tunkemiset Mikon&Natalien alueelle ovat nyt historiaa. Ne temput on tehty ja Helenakin ymmärtää nyt että ei kannata. Sitä ei tosin tiedä jos juovuspäissään jonkun "loistoidean" saa meneekö toteuttamaan mutta selvin päin tuskin menee.

Toivottavasti myös tämän ökypariskunnan tunkemiset ja oudot puuhat ja lasten kiinnipidot tapaamisissa sekä naurettavat rikossyytteet joilla kehdanneet kiusata kun lapset äidin kanssa jne. Itse ovat söhlänneet vähintään yhtä paljon kuviossa kuin lasten äiti. Kenelläkään näistä aikuisista ei ole puhtaat jauhot pusseissa!

Nyt sanoit totuuden. Vain narsistin mielessä asia on niin mustavalkoinen, että Hellu paha, Mikko ja Natte hyviä. Ei todellakaan mene näin. Mikko on käyttäytynyt Hellua kohtaan moni

Ei ole. Huonosta liitosta saa erota. 

Vierailija
733/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoo oli ollut eilen katsomassa TPS:n peliä. Oli istunut vaihtoaition takana lähellä eksäänsä, vaikka siellä on yli 10k paikkaa. Ja tämä sama nainen haki eksälleen lähestymiskieltoa. 🙄

Poikansa takia istui lähellä. Ei erän. Joten älä vääristele taas asioita varsinkaan kun ne eivät sinulle kuuluu mitenkään.

Kuuluuko heidän asiansa sinulle, kun tulit noin vihaiseksi? Erästä en kirjoittanut mitään. Ei Mikko valmenna poikien peliä, vaan miesten pelissä joku kirjoitti nähneensä. Tiedä häntä. 

Hengitä välillä. Sinä se tässä vihaa puhkut.

Vierailija
734/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sanoit totuuden. Vain narsistin mielessä asia on niin mustavalkoinen, että Hellu paha, Mikko ja Natte hyviä. Ei todellakaan mene näin. Mikko on käyttäytynyt Hellua kohtaan moni

Tämä äiti ihan kevein sydämin jätti lapsensa lähes vuodeksi Suomeen isän&äitipuolen hoiviin kun itse hummasi Amerikoissa. Mikko ei todellakaan vienyt Helenalta yhtään mitään, päinvastoin, oli hyvinkin avokätinen ja antelias. (Mitä Helenalta muuten olisi edes voinut viedä, mitä hän oli tuonut liittoon/hankkinut liiton aikana itse ansaitsemilla rahoilla?) Helena todistetusti on valehdellut somessa ja Seiskassa, tehnyt rikoksia toistuvasti, häiriköinyt, riehunut ja uhriutunut ja näköjään saanut heikomman aineksen uskomaan teatteriansa. Helenahan se niin esittää uskovaista - mutta ei luovuta asioitansa ja "taisteluansa" Jumalalle vaan sotii ja kostaa itse (kostaa mitä? että Mikko ei halunnut jatkaa elämäänsä hänen kanssaan?), ei Koivut. Vaikka ainakin Natalie aidosti uskossa onkin. 

Vierailija
735/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne lapset menneet "jonkun lapsettoman äitipuolen hoiviin", vaan isän ja tämän uuden vaimon hoiviin.

Olisiko siinä ollut mielestäsi enemmän järkeä, jos uudella vaimolla olisi ollut jo 3 omaa lasta hoidettavana?

En ole tuo edellä kirjoittava, mutta tottakai olisi enemmän järkeä. Silloin sillä naisella, jolla olisi kolme omaa, olisi ymmärrystä ja osaamista lapsista. Kyky asettua heidän asemaansa. Eikä samanlaista tarvetta omia toisen naisen lapsia, kun nyt Natilla on. Minusta on outoa, että joku nainen alkaa paapoa ja omia toisen naisen lapsia. Hänhän on tuossa vain piika Mikolle ja lapsille. Ja se että Mikko aloittaa taas käräjöinnin huoltajuusasioista.. 😣

Joillakuilla on kykyä osata asettua toisen asemaan oli lapsia tai ei. Ja jotkut eivät sitä kykyä saa vaikka olisi kolme tai sata lomaa asta.

Vierailija
736/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat eivät ole mustavalkoisia mutta silti Helena on viaton riistetty uhri ja Mikko ja Natalie pahoja rikkaita itsekkäitä riistäjiä. Jo on taas logiikkaa.

Vierailija
737/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että nämä Helenaa fanittavat ja Helenan puolesta riehuvat ovat katkeria miehille ja rikkaille ihmisille. Siksi tuo kauhea vimma solvata Natalieta ja Mikkoa ja se ettei heissä kertakaikkiaan voi olla mitään hyvää eivätkä he voi olla onnellisia. Samat naiset eivät suostu tajuamaan että kaiken muun valehtelun lisäksi Helena ei suinkaan ole ollut rahapulassa saati alastomana katuojaan paiskattuna vaan on kaiken aikaa elellyt hyvinkin vaurasta elämää. Ja rahat joilla sitä elää ovat tulleet Mikolta.

Vierailija
738/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että nämä Helenaa fanittavat ja Helenan puolesta riehuvat ovat katkeria miehille ja rikkaille ihmisille. Siksi tuo kauhea vimma solvata Natalieta ja Mikkoa ja se ettei heissä kertakaikkiaan voi olla mitään hyvää eivätkä he voi olla onnellisia. Samat naiset eivät suostu tajuamaan että kaiken muun valehtelun lisäksi Helena ei suinkaan ole ollut rahapulassa saati alastomana katuojaan paiskattuna vaan on kaiken aikaa elellyt hyvinkin vaurasta elämää. Ja rahat joilla sitä elää ovat tulleet Mikolta.

Katkeria Mikolle ja aivan helvetin kateellisia Natalielle.

Vierailija
739/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne lapset menneet "jonkun lapsettoman äitipuolen hoiviin", vaan isän ja tämän uuden vaimon hoiviin.

En ole tuo edellä kirjoittava, mutta tottakai olisi enemmän järkeä. Silloin sillä naisella, jolla olisi kolme omaa, olisi ymmärrystä ja osaamista lapsista. Kyky asettua heidän asemaansa. Eikä samanlaista tarvetta omia toisen naisen lapsia, kun nyt Natilla on. Minusta on outoa, että joku nainen alkaa paapoa ja omia toisen naisen lapsia. Hänhän on tuossa vain piika Mikolle ja lapsille. Ja se että Mikko aloittaa taas käräjöinnin huoltajuusasioista.. 😣

Joillakuilla on kykyä osata asettua toisen asemaan oli lapsia tai ei. Ja jotkut eivät sitä kykyä saa vaikka olisi kolme tai sata lomaa asta

Sinun mielestäsi on kykyä asettua lapsen asemaan kieltää näiltä äiti. Ajaa se äiti katuojaan. Tehdä rahattomana Helenan äitiys mahdottomaksi. Varastaa toisen lapset. Miljoonien avulla pelata loputtomia valtapelejä ja käydä oikeustaisteluja loputtomiin, jotta saisi kaiken mitä tahtoo.  Jotta toiselle ei jäisi muuta kuin henki. Sekin hädintuskin varmasti kaiken kiusaamisen jälkeen. Hävyttömiä ovat Mikko ja Natte. 

Älä nyt viitsi aikuinen ihminen.

Helena olisi miljonääri, jos ei olisi ITSE kampittanut itseään useita kertoja.

Vierailija
740/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeria Mikolle ja aivan helvetin kateellisia Natalielle.

Älä itsellesi vastaile.

Ketju on lukittu.