Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JUURI NYT! Mikko ja Helena Koivu saapuivat oikeuteen

Vierailija
26.08.2025 |

He saapuivat paikalle yhdeksän jälkeen aamulla. Mikko oli Ilta-Sanomien mukaan pääasiassa hiljaa ja odotteli käsittelyn alkua apean näköisenä!! Katso kuvat! https://www.is.fi/viihde/art-2000011450531.html

Kommentit (1028)

Vierailija
701/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu ollut taas baarikierroksella eilen, aikaa on..

Vierailija
702/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen tai oikeastaan olen ihan varma että Helenan väkisin tunkemiset Mikon&Natalien alueelle ovat nyt historiaa. Ne temput on tehty ja Helenakin ymmärtää nyt että ei kannata. Sitä ei tosin tiedä jos juovuspäissään jonkun "loistoidean" saa meneekö toteuttamaan mutta selvin päin tuskin menee.

Toivottavasti myös tämän ökypariskunnan tunkemiset ja oudot puuhat ja lasten kiinnipidot tapaamisissa sekä naurettavat rikossyytteet joilla kehdanneet kiusata kun lapset äidin kanssa jne. Itse ovat söhlänneet vähintään yhtä paljon kuviossa kuin lasten äiti. Kenelläkään näistä aikuisista ei ole puhtaat jauhot pusseissa!

Noihin nyt ei usko kukaan järkevä ihminen, mukitiimi vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän luulen tai oikeastaan olen ihan varma että Helenan väkisin tunkemiset Mikon&Natalien alueelle ovat nyt historiaa. Ne temput on tehty ja Helenakin ymmärtää nyt että ei kannata. Sitä ei tosin tiedä jos juovuspäissään jonkun "loistoidean" saa meneekö toteuttamaan mutta selvin päin tuskin menee.

Toivottavasti myös tämän ökypariskunnan tunkemiset ja oudot puuhat ja lasten kiinnipidot tapaamisissa sekä naurettavat rikossyytteet joilla kehdanneet kiusata kun lapset äidin kanssa jne. Itse ovat söhlänneet vähintään yhtä paljon kuviossa kuin lasten äiti. Kenelläkään näistä aikuisista ei ole puhtaat jauhot pusseissa!

Mitään tuollaista ei ole tapahtunut😂😂😂

Vierailija
704/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK ja haista päälle vittua ja painukaa kaikki suolle ja hullukaan sinne ketään kiinnosta Koivujen tilanne. Pitääkö todella olla noin kyylä ja ilman omaa elämää, että jatkuvasti pitää jahdata mitä muut touhuaa.

Että ihmiset osaakin olla ihan perseestä. Eläimet on paljon mukavampia kun eivät draamalle, kuten ihmiset tekee.

EVVK on niin vanha ilmaisu, että kirjoitteleeko siellä joku 4-kymppinen, joka on vähän tipahtanut ajasta?

Vierailija
705/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siinä Nataliella kestämistä. Vauvan sisarusten hupiäiti täys ter roristi

LUNATIC nimitys oli mielestäni osuvin. 🤭😂🤣🤤Natalien joku kaveri käytti tätä: 

Vieläkö se LUNATIC vainoaa teitä Suomessa.

Kas kun jenkki ei sanonut että Russian Lunatic.

Vierailija
706/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin myös eilen. Oli elävää musiikkia, pari ystävää, hyvää ruokaa ensin ja laadukasta viiniä ja srn jälkeen baarikierros.

Lapset on hoidossa mummolassa, isä etelän reissulla uuden muijansa kanssa.

Ihanaa oli ottaa rennosti hyvässä seurassa. Stadi on kyllä ihan paras paikka irrotella.

Vierailija
707/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EVVK ja haista päälle vittua ja painukaa kaikki suolle ja hullukaan sinne ketään kiinnosta Koivujen tilanne. Pitääkö todella olla noin kyylä ja ilman omaa elämää, että jatkuvasti pitää jahdata mitä muut touhuaa.

Että ihmiset osaakin olla ihan perseestä. Eläimet on paljon mukavampia kun eivät draamalle, kuten ihmiset tekee.

EVVK on niin vanha ilmaisu, että kirjoitteleeko siellä joku 4-kymppinen, joka on vähän tipahtanut ajasta?

Ai että. Siellä moterni mummu sivaltaa. 🤣

Vierailija
708/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rahaa... Juhliminen ei ole ilmaista. Mutta rahaa ei löydy omiin asianajajiinsa tm vakavaan. Ne maksatetaan Suomen työssäkäyvillä kansalaisilla.

Vierailija
709/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että. Siellä moterni mummu sivaltaa. 🤣

Muistan, kun omat lapset käytti tuota ilmaisua hyvin ahkeraan teineinä, ja siitä on yli 10 vuotta...

Vierailija
710/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä jollain sivulla yhteenvetoa tapahtuneesta, vai pitääkö mennä lukemaan Ylikseltä?

Vierailija
711/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin myös eilen. Oli elävää musiikkia, pari ystävää, hyvää ruokaa ensin ja laadukasta viiniä ja srn jälkeen baarikierros.

Ihanaa oli ottaa rennosti hyvässä seurassa. Stadi on kyllä ihan paras paikka irrotella.

Sinkkunaiselle erittäin huono, miehiä paljon vähemmän kuin naisia. Turussa olisi paljon komeampia miehiä. Miksei ne kelpaa...enää?

Vierailija
712/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko nää on oikeudessa???

Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈

Vierailija
713/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rahaa.

Vierailija
714/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko nää on oikeudessa???

Ja ensi vuonna jatkuu. 🙈

Lokakuussa käsitellään käräjäoikeudessa varkaus, salakatselu ha kotirauhan rikkominen. Helenalla syyte.

Vierailija
715/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rahaa... Juhliminen ei ole ilmaista. Mutta rahaa ei löydy omiin asianajajiinsa tm vakavaan. Ne maksatetaan Suomen työssäkäyvillä kansalaisilla.

Hölöhölö pönttö.

Vierailija
716/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiselle erittäin huono, miehiä paljon vähemmän kuin naisia. Turussa olisi paljon komeampia miehiä. Miksei ne kelpaa...enää?

Stadissa on aika hyvää ainesta mitä miehiin tulee. Turussa on umpimielistä porukkaa mutta onhan se tuppukylä Stadiin verrattuna. 

Vierailija
717/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Hullu-Hellun haluaisi riesakseen???

Vierailija
718/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helenan poliittinen ura saisi kyllä heti nostetta vihreissä, siellä olisi varsinainen dynamic duo kun sen mulkosilmäisen meuhkaajan kanssa laittaisivat maan asioita kuntoon. Virtahan on samanlainen moralisoija kuin helenakin, matkailuautoilla ajelu on pahasta muiden tekemänä ja avohakkuut edistää luonnon monimuotoisuutta kun sen tekee vihreiden piirissä oleva metsänomistaja, helenalle nämä suhde ja raha-asiat ovat samankaltaisesti framilla, itse saa mutta muilta kielletty, raha tulee sitten jännänä lisänä jekku-jellun agendaan.

Niin?

Niinpä niin.

Vierailija
719/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoo oli ollut eilen katsomassa TPS:n peliä. Oli istunut vaihtoaition takana lähellä eksäänsä, vaikka siellä on yli 10k paikkaa. Ja tämä sama nainen haki eksälleen lähestymiskieltoa. 🙄

Poikansa takia istui lähellä. Ei erän. Joten älä vääristele taas asioita varsinkaan kun ne eivät sinulle kuuluu mitenkään.

Vierailija
720/1028 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin että helena halveksii jääkiekkoa (muttei siitä saatuja rahoja ja elintasoa), oliko oikeasti katsomossa.

Jääkiekkoa varmasti, mutta Helenan harmiksi hänen intohimonsa ja vainonsa kohde nyt sattuu olemaan apuvalmentajana siellä. 

En kyllä usko että Helena eilen on katsomossa ollut, koska oli helsingissä, mutta täysin mahdollista että ulottaisi toimintansa myös Mikon työpaikalle.

Hellun instapostaukset ei ole aina reaaliaikaisia. Kuulemma A. Koivu havaitsi hänet katsomossa ilmeestä päätellen. Kyllä joku voisi pitää tuota kiusaamisena, jos ei saa olla työpaikalla rauhassa. Tuollainen voi vaikuttaa keskittymiseen. Se on ehkä tarkoituskin. 

Mikä A.Koivu

Ameriikan Koivu.

Ketju on lukittu.