Voiko taaperoimetys olla syy kutsumatta häihin?
Siis kaverini taaperoimettää yli kaksi vuotta vanhaa lastaan. On hieman yksinkertainen ja tykkää shokeerata ihmisiä tällä. Meillä on häät tulossa ja nyt vasta tuli mieleen, että siellä jos missä tämä kaveri haluaa imettää. Ja varmasti saisi huomota osakseen.
Pitäisikö minun nyt sanoa asiasta hänelle, että voisi käydä vaikka jossain piilossa imettämässä tai kieltää se kokonaan? Onko helpompaa olla kutsumatta häihin? Mutta se on vaikeaa, koska häihin tulee paljon ihmisiä. Hitto, miksi piti edes tulla tämä mieleen, nyt vain mietin tätä...
Kommentit (15)
jos kaveri yrittää shokeerata. Omapa on ongelmansa?
edessä imettämään isoa lasta.
Mitään kauheemman näköistä ei ole ku iso lapsi tississä kiinni.
Siitä imettämisestä ei saa kukaan muu mielihyvää ku äiti.
Enhän mä voi mitenkään näin etukäteen tietää, mitä kaverini tekee. Imettääkö siellä vai ei. Tuli vain mieleen kuin salama kirkkaalta taivaalta tällainen ajatus, varmaankin kun täällä foorumissa nyt olen.
Ei nyt vain ole kiva miettiä tällaista, kun kerran omat häät on tulossa. Siis mulle olisi aivan sama mitä hän tekee, kunhan ei tee sitä mun häissä. Nyt vain mietin että mitä teen.
Siis eikö teillä ole ollut omia häitä? Sitten voisitte edes vähän ymmärtää mua, että pähkäilen kaiken maailman turhia juttuja.
Ap
isompi.
Se lapsi ei saa siitä yhtään mitään!!
Varmasti saa huomiota häissä ottamalla ison lapsen imetykseen.
Varmasti löytyy juhlapaikastakin joku rauhallinen nurkkaus jossa voi imettää ketään " shokeeraamatta" jos haluaa? Minusta häät on yksi sellainen tilanne missä en imettäisi esim. ruokapöydässä, se ei olisi huomaavaista.
ät aina jonkun uuden jutun vanhan tilalle. Varmaan hän siellä paljastelee jollain muulla tavalla.
ja en tarkoittanut että taaperoimettäjät ovat yksinkertaisia, vaan sitä että se on yksinkertaista että haluaa " shokeerata" tällaisella. Pitäisi siis omana tietonaan.
Ap
jäisi kiinni, mutta sun kommentoinityylisi paljasti sut taas. Mut täytyy sanoa, että nerokasta!
puhut 22? Mikä ihmeen ahdas kämppä? Miten kämppä ja imetys liittyy toisiinsa..? Ei tällä kaverilla kyllä mitään ahdasta kämppää ole, vaan iso omakotitalo. (?)
Ap
jopa tällaiset asiat tulee mieleen! =)
Ap
Mut mä tykkään susta ap. Sulla on helvetin hyvä huumorintaju ja se on tässä elämässä tärkeää.
Vai ei ole mitään kauheamman näköistä kuin iso lapsi tississä? Minulle tulee mieleen paljon kauheampiakin näkyjä. Kuten iso lapsi pahoinpideltynä, tai seksikuvissa =/
Sitäpaitsi, en minä ainakaan saa taaperoimetyksestä mielihyvää. Ei se vastenmieliseltäkään tunnu, mutta ei erityisen hyvältäkään. Lapsi sensijaan saa siitä mielihyvää.
Minä tosin en imetä muualla kuin kotona, perhepedissämme ennen nukkumaanmenoa ja aamulla herättyämme, joten kenenkään ei tarvitse olla sitä todistamassa. AP voisi sanoa ystävälleen, että häissä on varattu rauhallinen paikka imetystä ajatellen, tms. Jos siis siellä on varattu jokin sellainen paikka. Toisaalta, uskotko vieraiden kauhistuvan jos hän imettää? Minä en usko.
T: 1v2kk ikäistä imettävä
Vierailija:
edessä imettämään isoa lasta.
Mitään kauheemman näköistä ei ole ku iso lapsi tississä kiinni.
Siitä imettämisestä ei saa kukaan muu mielihyvää ku äiti.
mihinkään muihin ketjuihin mistään Porvoosta tai Tampereesta. Lähinnä olen pyörinyt Häät-keskusteluissa. Siellä nyt imetysasiat (saati sitten taaperoimetys) jutut ei ole kauhean yleisiä =o)
Mutta kiva jos joku pitää mua huumorintajuisena. No, ehkä se mun ajatus oli niin tuulesta temmattu, ettei niin tule tapahtumaan. Ainakin kun lukee näitä vastauksia. Ja hyvä niin, saan mielenrauhaa...
Jos, niin ihan kohtuullisesti onnistuit.
Mikäli olet ennenkin provoillut, tämä oli alkeellinen.