Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2026 OFFICIAL 🎶🎶🎶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. Mitä tiedämme nyt?

1. Haku UMK:hon päättyi eilen

tässä tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetäänkin sitten Wienissä 16.5.2026

Millä mielellä odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (17526)

Vierailija
17521/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa ne ei ole nyt saaneet memoa, että naapurimaan biisejä täytyy kuunnella. Ovat täysin unohtaneet Norjan

Norja on ö-luokan Måneskin.

Okei. Jos biisi ei ole hyvä, niin sitä EI kuunnella naapureissa? Miten tämä nyt meni? 😉😉

Niin? Juurihan tossa oli, että ruotsalaiset unohtaneet Norjan. Suomea kyllä kuunnellaan naapurimaissa.

Täällä joku sanoi, että on automaatio, että naapurin biisit kiinnostaa. 

Tänä vuonna naapureitamme: Ruotsi, Norja, Viro, Latvia ja Kypros on kiinnostanut Liekinheitin oikke pal

Vierailija
17522/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Liettua. Latvian ei ole naapurissa, niin niitä ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17523/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups. Liettua. Latvian ei ole naapurissa, niin niitä ei kiinnosta

Ei mulla mene putkeen kun yksi ensimmäisenä Liekinheittimestä kiinnostui kuitenkin lähinaapurimme Kreikka siis listan jatkoksi

Vierailija
17524/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin kaikki jo valitut kappaleet tai pätkät niistä. Taso ei vaikuta olevan korkea, mikä on tietysti Suomelle hyvä juttu. Australia ehkä ainoa potentiaalinen haastaja, toki odotellaan loput vielä.

Minä kuuntelin tänään Spotifyn Euroviisulistan läpi pariin kertaan (maita tietämättä) ja minusta taso oli melko hyvä. Aika montakin kappaletta, joille voisi hyvällä livellä kuvitella kärkikahinoita. 

Oho, oikein monta on parempaa kuin Liehinheitin. Ihan mielenkiinnosta, mitä äänestit UMK:ssa ja veetuttaako lopputulos vielä? Voin hyvin myöntää, jos jokin biisi on Suomea parempi, mutta ei ole vielä tullut sellaista tänä vuonna. 💪🏻🔥

Kyllä siellä monta hyvää ja vahva- äänistä laulajaa on, jos heidän live onnistuu niin ei tule mitalisijaa suomelle. Kaikki ehdokkaat eivät vielä ole edes tiedossa.

Ei se yleisösuosio laulutaidoista ole kiinni vaan biisistä. Juryihin kyllä vetoaa Suomenkin biisi.

Toivotaan, ettei esim. Ranska taas mene raatipisteissä etusijalle, kuten niin usein aiemminkin on käynyt, että mikä tahansa muu maa saa ne pisteet, paitsi Suomi. Tai Norja. 

Vierailija
17525/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanian biisi oli aika jännä. En vaan tykkää sen nimestä kun kuristamisväkivalta on liian yleistä. Tulee mieleen se Lahden juttu aina. Olisipa tuolla biisillä eri nimi

Vierailija
17526/17526 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole tärkeintä itseasiassa voittaako Liekinheitin. Hyvä sijoitus sieltä tulee. Siis vaikka olen vähän nyt jumittanut tutkimaan kaikkia lukuja ja sijoituksia, tämä on minulle vain hauskanpitoa, niin kuin sen tietysti pitää ollakin :)

Liekinheittimen lisäksi tykkään kyllä tuosta Tanskan biisistä tosi paljon :)