UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (16525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt herranjestas muidenkin maiden lauluja, niin tulee edes vÀhÀn suhteellisuudentajua tohon PPLLhehkutukseenne.
Olen kuunnellut joka ikisen valitun. Ei ole yksikÀÀn ollut sellainen joka huutaa voittaja vielÀ. Joten toistaiseksi Lindalla ja PetellÀ mennÀÀn! Can't stop this train!
(Olen ennustanut 2 viimeistÀ voittajaa oikein btw )
MinÀ kolme viimeistÀ ja LiekinheittimestÀ ei tuu yhtÀÀn tÀllÀinen fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Linda nÀtti tuossa uutisten klipissÀ. Hiukset kiinni.
Finaaliin tuollainen vÀhÀ pehmeempi lookki.Hopean vÀriset housut ja hiukset kiinni.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀstÀkÀÀ Pete nyt lepÀÀmÀÀn pariksi pÀivÀksi. NÀytti uutisklipissÀ, ettÀ poika on ihan loppu.
Toukokuussa Pete ja Linda rÀjÀyttÀvÀt pankin. KyllÀhÀn tÀssÀ voitto on lÀhellÀ. HyvÀ Pete! HyvÀ Linda!
Ei ny levÀtÀ, kun sauna on kuuma. Kisojen jÀlkeen vasta.
TÀssÀhÀn rupee otsekin lÀmpenemÀÀn tÀlle biisille.
Lindan viulukÀvelyÀ on kehuttu eeppiseksi, koska viulistit on totuttu nÀkemÀÀn soittamassa instrumenttiaan paikoillaan seisoen tai istuen.
Vierailija kirjoitti:
Lindan viulukÀvelyÀ on kehuttu eeppiseksi, koska viulistit on totuttu nÀkemÀÀn soittamassa instrumenttiaan paikoillaan seisoen tai istuen.
Se on. Epic moment! SitÀ ei saa muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt herranjestas muidenkin maiden lauluja, niin tulee edes vÀhÀn suhteellisuudentajua tohon PPLLhehkutukseenne.
Olen kuunnellut joka ikisen valitun. Ei ole yksikÀÀn ollut sellainen joka huutaa voittaja vielÀ. Joten toistaiseksi Lindalla ja PetellÀ mennÀÀn! Can't stop this train!
(Olen ennustanut 2 viimeistÀ voittajaa oikein btw )
MinÀ kolme viimeistÀ ja LiekinheittimestÀ ei tuu yhtÀÀn tÀllÀinen fiilis.
Loreenia ei lasketa. Pöh.
Tarpeetonta sanoa, kun tÀmÀ on muutenkin jo kaikille itsestÀÀn selvÀ asia, mutta sen biisin lopussa olevan pitkÀn liekinheitiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kohdan on oltava EPIC, se ei missÀÀn nimessÀ saa olla koko esityksen heikoin kohta, vaan pÀinvastoin, sen on oltava kaikkein vahvin osuus, loppuhuipennus joka saa kaikille aikaiseksi kylmÀt vÀreet, hyvÀllÀ tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne halua. Sulkevat silmÀnsÀ jotta muut ehdokkaat ei pÀÀse hÀiritsemÀÀn unelmointia.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi Linda, joka vingutti aiemmin viuluaan syvÀkyykyssÀ. Miksi oi miksi?
Vierailija kirjoitti:
En kÀsitÀ, miten Kreikan euroviisu voi olla Oddseissa kakkosena heti Lindan ja Peten jÀlkeen. SehÀn on vain huono versio KÀÀrijÀstÀ!
Kreikka kolmosena, Tanska meni ohi. LisÀksi punasta Kreikan kertoimissa, aussit painaa pÀÀlle jo.
MinÀ alan jo lÀmmetÀ Liekinheittimelle, vaikka harmittikin kun suomalaiset valitsivat taas vÀÀrin. Onhan tuo live tosi upeasti kuvattu ja Parkkonen elÀytyy hyvin rooliinsa. (Ja on saakelin komea.) Toi tunnustuskoppi vai mikÀ lie on tosi hienon ja arvokkaan nÀköinen. Ja biisikin on ihan ok. En vÀlttÀmÀttÀ muuttaisi tÀstÀ esityksestÀ mitÀÀn. Ilahduttaa myös tuo Suomen ykkössija oddseissa ja alkaa itsellekin viritÀ pieni voitontoive, vaikka onkin liian aikaista innostua. Euroviisuja on aina niin mukava katsella, kun Suomella on mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa omien kannustamista?
MikÀ meitÀ suomalaisia oikein vaivaa?KyllÀ toi oddseissa ykkösenÀ oleminen, prosenttien noustessa jostain kertoo.
HÀh? Otse olen viettÀnyt tÀÀllÀ tÀnÀÀn tauon jÀlkeen aikaa ja varmaa 90 prosenttia viesteistÀ ollut positiivisia tai huumorilla heitettyjÀ? Ainakin ne mitÀ itse nÀhnyt.
Poislukien joku Australian röllifani
Australiafaneja on tÀÀllÀ muutamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nÀistÀ ilkkujista olis varmaan aika tyytyvÀinen jos liki kuuskymppisenÀ olis noin hyvÀssÀ kuosissa.
Riippuu siitÀ, arvostaako tekotukkaa tekohuulia tekoripsiÀ tekositÀ ja tÀtÀ. Vai voisko olla ihan tyytyvÀinen itseensÀ sellaisenaan. Valtaosa ihmisistÀhÀn on. Sitten on nÀÀ, joilla on omanarvontunto heikko ja sitÀ pitÀÀ paikata erilaisilla lisukkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen eli Peter Parker eli Spider-Man eli HÀmÀhÀkkimies
Youtubessa oli myös kommentti, ettÀ Finland's Peter Parker saves Eurovision.
UMK ON KYLLĂ TODELLISUUDESSA IHAN TĂYTTĂ PAS-KAA SAA-TANA..HAHAH!!
SAMOIN EUROVIISUT..HAHAH!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa omien kannustamista?
MikÀ meitÀ suomalaisia oikein vaivaa?KyllÀ toi oddseissa ykkösenÀ oleminen, prosenttien noustessa jostain kertoo.
HÀh? Otse olen viettÀnyt tÀÀllÀ tÀnÀÀn tauon jÀlkeen aikaa ja varmaa 90 prosenttia viesteistÀ ollut positiivisia tai huumorilla heitettyjÀ? Ainakin ne mitÀ itse nÀhnyt.
Poislukien joku Australian röllifani
Se aussirölli olen varmaan minĂ€ đ. Varottelen vaan, ettĂ€ kova kilpailija tullut mukaan, ja vĂ€hĂ€n noita oddseja pohtinut. Ne ovat realiteetteja, joista ei pidĂ€ suuttua, vaan huomioida ne.
Yritin kuunnella Linda ja Pete biisin. Aivan vidun ÀrsyttÀvÀ ja peten laulu ulinaa. Sori, en tykkÀÀ ja en taaskaan kuunnellut loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nÀistÀ ilkkujista olis varmaan aika tyytyvÀinen jos liki kuuskymppisenÀ olis noin hyvÀssÀ kuosissa.
Riippuu siitÀ, arvostaako tekotukkaa tekohuulia tekoripsiÀ tekositÀ ja tÀtÀ. Vai voisko olla ihan tyytyvÀinen itseensÀ sellaisenaan. Valtaosa ihmisistÀhÀn on. Sitten on nÀÀ, joilla on omanarvontunto heikko ja sitÀ pitÀÀ paikata erilaisilla lisukkeilla.
Lopeta nyt. Linda on ollut aina samannÀköinen.
Itse en edes meikkaa, mutta tuo on jotenkin niin pikkumaista. Kehorauha ihan jokaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finaaliin tuollainen vÀhÀ pehmeempi lookki.Hopean vÀriset housut ja hiukset kiinni.
Ei missÀÀn nimessÀ. Sen tukan kuuluu liehua liekin lÀmmössÀ ja helman samaten.!
"JakkupukutÀdit" taas vauhdissa.
Sama juttu, laitoin omalle soittolistallekin sen.