UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös Peten upea kroppa esiin, silmÀniloa naisille ja homppeleille myös!! Ja ÀÀniÀ ropisee.
Lindalle vaatteet pÀÀlle ja PeteltÀ pois, please.
NĂ€in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV osoittaa ettÀ kiimaan voi kuolla.
No viime vuonna pantiin niin urakalla, ettÀ tÀnÀ vuonna kyllÀstyttiin koko hommaan ja annetaan toisen olla nyt vaan siinÀ kiimassa.
Takoitan nÀitÀ vihaajien ja kateellisten kommentteja tÀÀllÀ. Harvinaisen kiimaista porukkaa, kun ainoa ilo elÀmÀssÀ on kiimainen negatiivisuuden viljely AV palstalla.
Ja mÀ vaan vitsailin.
JORMA & SYKKĂ Yle sunnuntai-ohjelmassa nyt. Jorma puheli, ettĂ€ ajatteli Liekknheittimen olevan voittobiisi đȘđ» Sykkö ei ottanut kantaa.
Itse ajattelin 2023, ettÀ KÀÀrijÀ oli kuitenkin yleisön suosikki ja eikö se ole nyt huomattavasti isompi juttu kuin hikiset tuomariÀÀnet. Mahtavaa oli se, miten viisuyleisö otti sen ujon, englantia osaamattoman vantaalaispojan omakseen. It's Crazy it's Party. Never forget.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No viime vuonna pantiin niin urakalla, ettÀ tÀnÀ vuonna kyllÀstyttiin koko hommaan ja annetaan toisen olla nyt vaan siinÀ kiimassa.
Takoitan nÀitÀ vihaajien ja kateellisten kommentteja tÀÀllÀ. Harvinaisen kiimaista porukkaa, kun ainoa ilo elÀmÀssÀ on kiimainen negatiivisuuden viljely AV palstalla.
Ja mÀ vaan vitsailin.
MinÀ en.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietÀÀ mikÀ on takatukka japaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Pete pese muut
Ja sitten mennÀÀn Hesen kautta ja otetaan uusiksi.
đđ€đđ
Vierailija kirjoitti:
Linds on jotenkin tönkön oloinen tikku. Ei yhtÀÀn notkea. KÀvelee aina jotenkin tönkkönÀ. Ei vois kuvitella Lindaa tekemÀssÀ samanlaisia tanssiliikkeitÀ kuin esim Chaci.
Eikös heillÀ ole aika iso ikÀero? Miksi pitÀisi esittÀÀ teiniÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietÀÀ mikÀ on takatukka japaniksi.
Ushirogami
KyllÀ mua vielÀ jonkun aikaa kismittÀÀ, miten Paalasen kanssa menetettiin isosti jotain. En ymmÀrrÀ, miksi biisissÀ ja esityksessÀ on niin selkeÀsti menty muutamassa ratkaisevassa kohdassa huti. Mies itse on huikea esiintyjÀ. Voi kun vielÀ lÀhtisi uudestaan yrittÀmÀÀn viisuihin. Ja nyt taiteilijana joka hÀn on ja tajuntaa rÀjÀyttÀvÀllÀ biisillÀ.
Lindalla ja Chachilla on ikÀeroa 26 vuotta. Chachi on tanssija, Linda ei ole.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ mua vielÀ jonkun aikaa kismittÀÀ, miten Paalasen kanssa menetettiin isosti jotain. En ymmÀrrÀ, miksi biisissÀ ja esityksessÀ on niin selkeÀsti menty muutamassa ratkaisevassa kohdassa huti. Mies itse on huikea esiintyjÀ. Voi kun vielÀ lÀhtisi uudestaan yrittÀmÀÀn viisuihin. Ja nyt taiteilijana joka hÀn on ja tajuntaa rÀjÀyttÀvÀllÀ biisillÀ.
Jos LiekinheitintĂ€ ei olisi ollut mukana tĂ€nĂ€ vuonna, olisin ÀÀnestĂ€nyt Takatukkaa. Nauroin Takatukka-show'n aikana pari kertaa, kyllĂ€ oli hauska. đ
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli Paalan takia. Tai no, ehkÀ hÀn itse on ihan tyytyvÀinen mutta kerrankin olisi ollut iÀkkÀÀmpi mies viisuissa. HeitÀ ei siellÀ nÀy. IkÀsyrjintÀ ja miesviha kukoistaa Suomessa. Se Ylen vaalea kumihuulikin oli niin veemÀisen ja naama nutturalla-oloinen kun haastatteli Paalaa. Jokaisen nuoren pimatsun kanssa nauraa hihitti kuin heikkopÀinen.
Finaalissa kukaan ei onnitellut Paalaa hopeasta paitsi Sinikka Monte, joka ei ole suomalainen.
Ok. Palsta mÀÀrittelee 49-vuotiaan miehen iÀkkÀÀksi. Juu ja 56-v nainen oli voittajatiimissÀ. Kauheeta miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat itse kÀydÀ vÀhÀn kierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
jotenkin musta tuntuu, ettÀ me nÀhdÀÀn Paalanen vielÀ Umk:ssa, on hÀn kuitenkin niin suuri viisufani. Toivotaan niin.
Ok. Palsta mÀÀrittelee 49-vuotiaan miehen iÀkkÀÀksi. Juu ja 56-v nainen oli voittajatiimissÀ. Kauheeta miesvihaa.
Ynnynnynnyn. 49v mies on nyky-yhteiskunnassa joku helvetin "setÀ", joka ei saisi naamaansa ulos pistÀÀ. 56v nainen on tietysti ihan eri asia ja juurikin miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko ne muuttaa tota esitystÀ euroviisufinaaliin? Nyt on aika monet kommentoineet ettÀ esitys jotenkin lÀssÀhti. minustakin siitÀ puuttui jotakin. Ja Àrsytti kun ei edes nÀhnyt Peten kasvoja kun se lauloi vÀlillÀ.
Mun mielestÀ se loppu tuli jotenkin liian ÀkkiÀ. Ensin oli tyhjÀ tuoli ja sitten he jo yhtÀkkiÀ olivat yhdessÀ.
Toisenlaisella lÀhestymistavalla Paalanen olisi voinut saada isosti esim rock ja heavy ÀÀnestÀjÀt taakseen ja kaikki ÀijÀ-meikÀlÀiset. Ihan penkki vain lavalle, yksi spottivalo, haitari soimaan, jalka tamppaamaan, flefu moshaamaan ja kunnon heviörinÀ, vÀrttinÀ naiset taustalaulajiksi ja satumetsÀteemat ja leikit sinne Pikku Kakkoseen.
446 000 ÀÀntÀ annettu, 2,5 miljoonaa katsojaa