UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14917)
Sonja Lumme todella upean nÀköinen myös! Linda ja Sonja tÀmÀn illan kuningattaret.
Videot olivat hyviÀ nÀitten esitysten rinnalla. Pettynyt olo. Komiat oli lÀhinnÀ videonsa tasolla, vaikka laulaja taisi vÀhÀn jÀnnittÀÀ.
Kasarilla viisut oli tylsÀt kyllÀ.
Komiat takatukat voisi suosiolla tyytyÀ vÀhÀn pienempiin estradeihin.
Sonja on leidi. Voisiko hÀnet lÀhettÀÀ viisuihin?
Hei miksi Sinikka Monte lauloi makuulla kuten Loreen. Tason alla, kuten Loreen. Ja samankaltaisessa riekaleasussa kuin Loreen. ???
MitÀ tÀssÀ takatukassa peikot pörrÀsivÀt tekokukkien kanssa?? PöljÀÀ ja lapsellista. Ei visuaalisesti onnistunutta. EikÀ laulu hyvÀ. Etta lauloi huonosti. Poikakuoro tylsÀ. Ei kiinnostavaa
Sonjalla liian isot tekohampaat.
Hottis Sonja Lumme ylivoimaisesti illan paras esiintyjÀ!
Vierailija kirjoitti:
Wau mun lempiviisu!
ElÀköön ElÀmÀ!!!
Olen syntynyt 77 ja tÀmÀ on ensimmÀinen mieleeni jÀÀnyt muisto Euroviisuista.
MielestÀni kolmen kÀrki on: 1 Sinikka 2Parkkonen 3chaci
Liekinheitin kun saa samanlaisen kohotuksen kun suomen viime vuosien viisut saa niin johan on esitys kunnossa. Nyt siinÀ oli pari tyhjÀÀ kohtaa vÀhÀn. Mutta kuten ulkolaiset viisutoimittajat sano, niin itse viisulava sopii tÀhÀn esitykseen paremmin logistisesti. SitÀ voi tiukentaa hyvin
ĂĂ€nestin nyt kuitenkin Lindaa ja PeteĂ€, vaikka en tykĂ€nnyt lavastuksesta. BiisissĂ€ ja esiintyjissĂ€ on kuitenkin potentiaalia. Toivottavasti nyt ottavat sen Goldielocksin lavaesityksen suunnittelijan kehittĂ€mÀÀn tĂ€ysin uuden esityksen. Nyt se on ollut kai jonakin neuvonantajana vain kun Ylen oma porukka on tehnyt esityksen pÀÀosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etta olis ollut hyvÀ mutta miksi pitÀÀ tunkea helvetti sana viihdelauluun. Terapialaulut on erikseen.
Totta. Lululei on tÀysin puhdas. Liekinheitin ja palava rippityoli herÀttÀÀ myös ajatuksia - eikÀ positiiviseen suuntaan.
Rippituoli todella symboloi isolle osalle jotain. Samoin Erikan uskonnolliset symbolit oli jotenkin vÀÀrÀssÀ paikassa. Jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi KikiltÀ on pitÀnyt ottaa kertaukseen tuo kohta, missÀ kailottaa pahasti pieleen?
No siitÀhÀn nÀkee tason parhaiten.
Komiatkin voisi periaatteessa menestyÀ ihan hyvin viisuissa, söpöjÀ nuoria kundeja ja laulaja on ihan hyvÀ esiintyjÀ! Ainakin kappale poikkeaisi valtavirrasta ja siinÀ tarttuva kertosÀe.
Titinallen Riittakin laulamassa.
Ihan sama mulle kuka lÀhtee.
Juu, kameran viivyttely sormissa, jotka työntyvÀt kanaverkkohÀkin raoista... Hot.