UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10451)
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen taas poistattameet viestejÀ yön aikana. Noloa.
Luxemburg valitsi naisen viulun kanssa. Miksi joka maassa on nyt viulua tyrkyllÀ?
Ovat keksineet pyörÀn uudelleen :D
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ainut bÀngeri biisi on Chachin biisi. TÀtÀ voitaisiin jorata eurooppalaisissa yökerhoissa ensi kevÀÀnÀ mikÀli suomalaiset ymmÀrtÀisivÀt jotain musiikista ja bisneksestÀ!
Mutta lÀhetetÀÀn toki ihmeessÀ Linda ja Pete. Onhan joskus lÀhetetty Koivistolaisetkin ja Jarkko ja Laura. Vanhassa vara parempi. KyllÀ kansan syvÀt rivit tietÀvÀt.....
Ei ole chachi bÀngeri. Ei ole kyllÀ Linda ja PetekÀÀn, ei sen puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt havainnon, ettÀ oikeaan osuvat kommentit poistetaan. Vaikka ovat asiallisia ja totta, silti poistuu.
Totuuden kertominen on palstoilla paheksuttavaa. Ja usein ne hÀvyttömimmÀt/loukkaavat ilkeilyt sÀilyy, vaikka poistopyyntö tehdÀÀn. SitÀ joskus ihmettelen, ettÀ mihin modet sellaisella pyrkii. TÀmÀkin viesti varmasti katoaa :D
Ei tÀÀllÀ modet mitÀÀn poistele, vaan noi viisufanit itse.
Miksi tÀÀllÀ valehdellaan, ettÀ Chachin viestit muka poistuisi?
SE on ihan sama kuka me lÀhetetÀÀn sinne euroviisuihin, ei Suomi tÀnÀ vuonna voita tai tule edes top 10. Suurin osa kappaleista on huonoja ja esim Chachi ensikertalainen, jolloin jÀnnitys tulee olemaan esteenÀ sekÀ kokemattomuus
Kokeneilla esiintyillÀ kuten Pete ja Linda taas huono kappale, mikÀ ei kanna vaikka kuinka hyvÀ esiintyjÀ olisikin
Voitto menee Tanskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat lÀhtökohtaisesti lÀhtemÀssÀ pÀÀkisaamaan.
Joku jaksaa vain pÀivÀstÀ toiseen ilman todisteita lÀrpÀttÀÀ kuin nÀin ei olisi.
Ai mistÀ tÀmÀ uusi tieto? Aiemmin vain Paalanen on varmasti ollut lÀhdössÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt havainnon, ettÀ oikeaan osuvat kommentit poistetaan. Vaikka ovat asiallisia ja totta, silti poistuu.
Totuuden kertominen on palstoilla paheksuttavaa. Ja usein ne hÀvyttömimmÀt/loukkaavat ilkeilyt sÀilyy, vaikka poistopyyntö tehdÀÀn. SitÀ joskus ihmettelen, ettÀ mihin modet sellaisella pyrkii. TÀmÀkin viesti varmasti katoaa :D
Olet tÀysin oikeassa. Omituista menoa.
Vierailija kirjoitti: Miksi tÀÀllÀ valehdellaan, ettÀ Chachin viestit muka poistuisi? SE on ihan sama kuka me lÀhetetÀÀn sinne euroviisuihin, ei Suomi tÀnÀ vuonna voita tai tule edes top 10. Suurin osa kappaleista on huonoja ja esim Chachi ensikertalainen, jolloin jÀnnitys tulee olemaan esteenÀ sekÀ kokemattomuus Kokeneilla esiintyillÀ kuten Pete ja Linda taas huono kappale, mikÀ ei kanna vaikka kuinka hyvÀ esiintyjÀ olisikin Voitto menee Tanskaan.
HÀviö on varma ja sijoitus huono vasta sitten jos ei ketÀÀn lÀhetettÀisi Wieniin. Tuomittu hÀviÀmÀÀn, se on huono asenne kaikessa.
TykkÀÀn kovasti Luxemburgin biisistÀ ja etenkin laulajan ÀÀnestÀ ja esiintymistavasta. Kertsi muistuttaa liikaa Birdin Keeping your head uppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miksi tÀÀllÀ valehdellaan, ettÀ Chachin viestit muka poistuisi? SE on ihan sama kuka me lÀhetetÀÀn sinne euroviisuihin, ei Suomi tÀnÀ vuonna voita tai tule edes top 10. Suurin osa kappaleista on huonoja ja esim Chachi ensikertalainen, jolloin jÀnnitys tulee olemaan esteenÀ sekÀ kokemattomuus Kokeneilla esiintyillÀ kuten Pete ja Linda taas huono kappale, mikÀ ei kanna vaikka kuinka hyvÀ esiintyjÀ olisikin Voitto menee Tanskaan.
HÀviö on varma ja sijoitus huono vasta sitten jos ei ketÀÀn lÀhetettÀisi Wieniin. Tuomittu hÀviÀmÀÀn, se on huono asenne kaikessa.
Sen verran monta vuotta olen seurannut euroviisuja, ettÀ kyllÀ sen kykenee jo huomattavasti aikaisemmin tunnistamaan kuka voittaa ja kuka ei. Ja miten se sijoitus menee. Ja minkÀlaiset kappaleet siellÀ menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modet ei perkaa, vaan poistelee pyynnöstÀ kaikki? Sekin voi olla totta. Silloinhan meidÀn keskustelussa on myyrÀ, trollien lisÀksi.
Vierailija kirjoitti:
LisÀÀ viuluja, kun Luxemburgkin lÀhettÀÀ viisuihin viulua soittavan laulajan.
Luxemburg soittaa rokkia
Nuoret salaa kuuntelevat
HyvÀÀ yötÀ
Maaailmaa
hyvÀÀ yötÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran monta vuotta olen seurannut euroviisuja, ettÀ kyllÀ sen kykenee jo huomattavasti aikaisemmin tunnistamaan kuka voittaa ja kuka ei. Ja miten se sijoitus menee. Ja minkÀlaiset kappaleet siellÀ menestyy.
KyllÀ. Mutta kyllÀ itse kisaaminenkin, hyvÀ sijoitus on tÀrkeÀÀ ja tavoiteltavaa. Voitto yllÀttÀvÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalaisen viisufanin syvÀluotaava kommentti PetestÀ ja Lindasta :
"The music and the violin part are amazing, I'm speechless. For me, a true potential winner is already better than the last two Eurovision winners.
1.1 million views in seven days for a country of 6 million is just incredible even in France, no current artist reaches that in such a short time. The worst part is that out of the six selected artists, at least four have the potential to win!
Bravo from France! The Finnish selection is simply incredible year after year. They're constantly reinventing themselves and are even surpassing Sweden !!"
Nyt ei ÀÀnestellÀ jonkun tubettajien mielen mukaan, vaan valitaan ihan suomalaisten korvaan ja sydÀmen sykkeeseen sopiva kappale
Se on se euroviisujen alkuperÀinen tarkoitus
Ei tÀÀllÀ huvita tuon poistelun takia edes jutella, olkoon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellinen viisufani jos ei kykene asialliseen keskusteluun vaan sen sijaan poistattaa viestejÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on nyt pari kolme sivua ulistu poistelua, eikÀ sitÀ ole kuitenkaan kukaan poistellut'
Jospa pysyttÀisiin asiassa, eli UMKssa, eikÀ tÀytettÀisi ketjua turhilla kommenteilla
Ninusta tuntuu, ettÀ tuota lindaa ja peteÀ ajetaan niin euroviisuihin, ettÀ viestejÀ poistellaan.
TÀÀltÀ katosi jopa lindan itse antamat haastattelut.
Sen minkÀ taakseen jÀttÀÀ sen edestÀÀn löytÀÀ. Ne kaikki löytyy netistÀ ja linda itse niitÀ on mainostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modet ei perkaa, vaan poistelee pyynnöstÀ kaikki? Sekin voi olla totta. Silloinhan meidÀn keskustelussa on myyrÀ, trollien lisÀksi.
MÀ luulen, ettÀ vauvalla on automaattimode. Joku robotti poistaa kaikki ilmiannetut. En yhtÀÀn usko siihen, ettÀ joku ihminen siellÀ muka jotain poistopyyntöjÀ lueskelee ja niihin kantaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on nyt pari kolme sivua ulistu poistelua, eikÀ sitÀ ole kuitenkaan kukaan poistellut'
Jospa pysyttÀisiin asiassa, eli UMKssa, eikÀ tÀytettÀisi ketjua turhilla kommenteilla
SinÀkö se poistelija olet.