Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5390)

Vierailija
5241/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli Àsken takatukka-porukan haastattelu. Sympaattista vÀkeÀ.

PitÀis muistaa tÀÀ kun kotisohvalla arvostellaan, joka biisin takana iso porukka, joka vuodattanut verta, hikeÀ ja kyyneleitÀ kappaleen eteen.

Ollaan kilttejÀ, tykÀtÀÀn mistÀ tykÀtÀÀn, muttei lÀhdetÀ ketÀÀn haukkumaan.

MistÀ katoit ton haastattelun?

YkköseltÀ tuli ennen uutisia. Ekaks biisi ja sit haastattelu.

Ok kiitti. Katson jos löytyy areenasta.

Vierailija
5242/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ vaan toi takatukka alkaa tanssittaa!!

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On varmaan juuri noin ettĂ€ Peten ura on ollut jotenkin sekava. On ollut siellĂ€ ja tÀÀllĂ€, paljon yhteistöitĂ€ eri artistien kanssa ja niin paljon noissa tv-ohjelmissa ettĂ€ mielletÀÀn enemmĂ€n jonkinlaiseksi sekatyömieheksi kuin vakavasti otettavaksi artistiksi. Vaikka periaatteessa "kaikki" tykkÀÀvĂ€t niin ihmiset muistavat lĂ€hinnĂ€ vaan Kohta sataa. Toivottavasti asia muuttuu nyt kun ÀÀni on ihan huikea. 

Vierailija
5244/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki biisit on aika tasavÀkisiÀ kun kuuntelee spotifysta perÀtysten. Jokainen tempaa mukaansa. (Paitsi balladi, mutta minÀ en olekaan balladi-ihminen.)

Luulen ettĂ€ liveillĂ€ on iso vaikutus sille ettĂ€ kuka lĂ€htee. Jos lĂ€ntee siis. Ja  katsotaan nyt vielĂ€ nuo kaksi viimeistĂ€kin.

Nyt voi sanoa, ettĂ€ live todellakin ratkaisee. Ainakaan minulle. 

YouTubessa Liekinheitin kyllÀ vetelee ihan omissa lukemissaan ja on Spotifyn Daily top Songs ykkönen toista pÀivÀÀ. Yli 114 000 kertaa streamattu Spotifyssa.

Melkein epÀilyttÀÀ tuon YouTuben luvut mutta...

Vierailija
5245/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on niin tylsĂ€ vuosi ettĂ€ melkein vituttaa. Tulee mieleen 2024. 

Just nÀin, tasapaksua mössöÀ kaikki.

MikÀ tahansa on parempaa kuin Windowsmanin homostelu.

Se on totta! Miksi sitÀ homoutta pitÀÀ julistaa ja jumaloida.

No eihÀn noista kumpikaan oo homo vai mihkÀ liittyy?

Vierailija
5246/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mua jotenki yhtĂ€kkiĂ€ houkuttelis ihan hirveenĂ€ ajatus laittaa Komiat viisuihin, vaikka en ehkĂ€ siitĂ€ biisistĂ€ niin syty. Mut en oo oikein syttynyt mistÀÀn muustakaan biisistĂ€. Nyt vaan sellainen fiilis ettĂ€ ois ihana jos Suomella ois palanen suomalaista kulttuuria ja ehkĂ€ vĂ€hĂ€n historiaakin. Aitoa iloa ja luonnollisuutta. Keulakuvana kaunis  elovena-poika vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen.

Joku tulee sanoman ettÀ ei iloinen rallattelu ja siniset silmÀt riitÀ, mutta kun tuntuu ettÀ ei nyt oikein mikÀÀn riitÀ.

Vierailija
5247/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanokaa mun sanoneen ettÀ Takatukka vie Umk-finaalin. TÀÀ on oikeesti bÀngeri :D

Vierailija
5248/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki biisit on aika tasavÀkisiÀ kun kuuntelee spotifysta perÀtysten. Jokainen tempaa mukaansa. (Paitsi balladi, mutta minÀ en olekaan balladi-ihminen.)

Luulen ettĂ€ liveillĂ€ on iso vaikutus sille ettĂ€ kuka lĂ€htee. Jos lĂ€ntee siis. Ja  katsotaan nyt vielĂ€ nuo kaksi viimeistĂ€kin.

YouTubessa Liekinheitin kyllÀ vetelee ihan omissa lukemissaan ja on Spotifyn Daily top Songs ykkönen toista pÀivÀÀ. Yli 114 000 kertaa streamattu Spotifyssa.

Liekinheitin ei ole sellaista musiikkia, mitÀ yleensÀ kuuntelen, mutta onhan se tÀyttÀ tykitystÀ alusta loppuun. Ja lavalle pyrot ja tuulikone, niin ei se varmastikaan ketÀÀn kylmÀksi jÀtÀ.

Vierailija
5249/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenki yhtĂ€kkiĂ€ houkuttelis ihan hirveenĂ€ ajatus laittaa Komiat viisuihin, vaikka en ehkĂ€ siitĂ€ biisistĂ€ niin syty. Mut en oo oikein syttynyt mistÀÀn muustakaan biisistĂ€. Nyt vaan sellainen fiilis ettĂ€ ois ihana jos Suomella ois palanen suomalaista kulttuuria ja ehkĂ€ vĂ€hĂ€n historiaakin. Aitoa iloa ja luonnollisuutta. Keulakuvana kaunis  elovena-poika vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen.

Joku tulee sanoman ettÀ ei iloinen rallattelu ja siniset silmÀt riitÀ, mutta kun tuntuu ettÀ ei nyt oikein mikÀÀn riitÀ.

Voithan sinĂ€ heitĂ€ ÀÀnestÀÀ. Mulla nĂ€köjÀÀn suosikit vaihtelevat. Uskon kuitenkin, ettĂ€ livepĂ€ivĂ€nĂ€ on helppo nostaa sieltĂ€ yksi parhaimmaksi. 

Vierailija
5250/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paalanen on Persoona isolla P:llĂ€ ja sellainen viisuihin tarvitaan. Pete ja Linda ovat muovisia ja valjuja kuin haalea maito. 

Vierailija
5251/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun katsoo YouTuben reaktiovideoita liekinheittimeen, Linda on kommentoinut lÀhes jokaiseen videoon.

Vierailija
5252/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan juuri noin ettĂ€ Peten ura on ollut jotenkin sekava. On ollut siellĂ€ ja tÀÀllĂ€, paljon yhteistöitĂ€ eri artistien kanssa ja niin paljon noissa tv-ohjelmissa ettĂ€ mielletÀÀn enemmĂ€n jonkinlaiseksi sekatyömieheksi kuin vakavasti otettavaksi artistiksi. Vaikka periaatteessa "kaikki" tykkÀÀvĂ€t niin ihmiset muistavat lĂ€hinnĂ€ vaan Kohta sataa. Toivottavasti asia muuttuu nyt kun ÀÀni on ihan huikea. 

Noin se menee. Tunnistan monen muun tavoin Peten ja Idols-taustan, mutta tekemÀstÀÀn musiikista ei tiedÀ kuin sen kuuluisan videon.

Vierailija
5253/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On kyllÀ todella sÀÀli, ettÀ Ylelle ei ole kelvannut Antin tavanomaisempi tuotanto.

Vierailija
5254/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paalanen on Persoona isolla P:llĂ€ ja sellainen viisuihin tarvitaan. Pete ja Linda ovat muovisia ja valjuja kuin haalea maito. 

Se sun ihailemasi suuri persoona ei varmaan yhtÀÀn tykkÀÀ nÀistÀ sun kommenteista, kun muita alentamalla, ylennÀt Paalasta.

HĂ€n itse on reilu kaveri ja kehuu muita kilpakumppaneitaan.

Vierailija
5255/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ on niin tylsĂ€ vuosi ettĂ€ melkein vituttaa. Tulee mieleen 2024. 

Just nÀin, tasapaksua mössöÀ kaikki.

MikÀ tahansa on parempaa kuin Windowsmanin homostelu.

Se on totta! Miksi sitÀ homoutta pitÀÀ julistaa ja jumaloida.

No eihÀn noista kumpikaan oo homo vai mihkÀ liittyy?

Ei ollutkaan. Joku homofoobikko vain nÀkee homoja kaikkialla.

Vierailija
5256/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Liekinheitin voittaa UMK:n. Ei pientÀ epÀilystÀkÀÀn, ettei nÀin kÀvisi.

Vierailija
5257/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaks biisiÀ vielÀ jÀljellÀ, kÀydÀÀn kisa loppuun asti.

Vierailija
5258/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo Komioiden solisti on kyllĂ€ niin tĂ€ydellinen suomalaisen miehen namu-maistiainen, ettĂ€ mĂ€ kyllĂ€ kannatan niiden lĂ€hettĂ€mistĂ€. Ihan vaan naisten ja homomiesten iloksi. 

Vierailija
5259/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liekinheitin ei ole sellaista musiikkia, mitÀ yleensÀ kuuntelen, mutta onhan se tÀyttÀ tykitystÀ alusta loppuun. Ja lavalle pyrot ja tuulikone, niin ei se varmast

Saakohan sitÀ enÀÀ mitÀÀn pyroja Keski-Euroopassa kÀyttÀÀkÀÀn, kun oli se kamala tulipalokin

Vierailija
5260/5390 |
21.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekinheitin voittaa UMK:n. Ei pientÀ epÀilystÀkÀÀn, ettei nÀin kÀvisi.

Joo, varma juttu. Youtubessa katselukertoja melkein miljoona. Muilla suunnilleen 100 000 - 300 000.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn yhdeksÀn yhdeksÀn