UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5390)
KyllÀ vaan toi takatukka alkaa tanssittaa!!
On varmaan juuri noin ettÀ Peten ura on ollut jotenkin sekava. On ollut siellÀ ja tÀÀllÀ, paljon yhteistöitÀ eri artistien kanssa ja niin paljon noissa tv-ohjelmissa ettÀ mielletÀÀn enemmÀn jonkinlaiseksi sekatyömieheksi kuin vakavasti otettavaksi artistiksi. Vaikka periaatteessa "kaikki" tykkÀÀvÀt niin ihmiset muistavat lÀhinnÀ vaan Kohta sataa. Toivottavasti asia muuttuu nyt kun ÀÀni on ihan huikea.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki biisit on aika tasavÀkisiÀ kun kuuntelee spotifysta perÀtysten. Jokainen tempaa mukaansa. (Paitsi balladi, mutta minÀ en olekaan balladi-ihminen.)
Luulen ettÀ liveillÀ on iso vaikutus sille ettÀ kuka lÀhtee. Jos lÀntee siis. Ja katsotaan nyt vielÀ nuo kaksi viimeistÀkin.
Nyt voi sanoa, ettÀ live todellakin ratkaisee. Ainakaan minulle.
YouTubessa Liekinheitin kyllÀ vetelee ihan omissa lukemissaan ja on Spotifyn Daily top Songs ykkönen toista pÀivÀÀ. Yli 114 000 kertaa streamattu Spotifyssa.
Melkein epÀilyttÀÀ tuon YouTuben luvut mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on niin tylsÀ vuosi ettÀ melkein vituttaa. Tulee mieleen 2024.
Just nÀin, tasapaksua mössöÀ kaikki.
MikÀ tahansa on parempaa kuin Windowsmanin homostelu.
Se on totta! Miksi sitÀ homoutta pitÀÀ julistaa ja jumaloida.
No eihÀn noista kumpikaan oo homo vai mihkÀ liittyy?
Mua jotenki yhtÀkkiÀ houkuttelis ihan hirveenÀ ajatus laittaa Komiat viisuihin, vaikka en ehkÀ siitÀ biisistÀ niin syty. Mut en oo oikein syttynyt mistÀÀn muustakaan biisistÀ. Nyt vaan sellainen fiilis ettÀ ois ihana jos Suomella ois palanen suomalaista kulttuuria ja ehkÀ vÀhÀn historiaakin. Aitoa iloa ja luonnollisuutta. Keulakuvana kaunis elovena-poika vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen.
Joku tulee sanoman ettÀ ei iloinen rallattelu ja siniset silmÀt riitÀ, mutta kun tuntuu ettÀ ei nyt oikein mikÀÀn riitÀ.
Sanokaa mun sanoneen ettÀ Takatukka vie Umk-finaalin. TÀÀ on oikeesti bÀngeri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki biisit on aika tasavÀkisiÀ kun kuuntelee spotifysta perÀtysten. Jokainen tempaa mukaansa. (Paitsi balladi, mutta minÀ en olekaan balladi-ihminen.)
Luulen ettÀ liveillÀ on iso vaikutus sille ettÀ kuka lÀhtee. Jos lÀntee siis. Ja katsotaan nyt vielÀ nuo kaksi viimeistÀkin.
YouTubessa Liekinheitin kyllÀ vetelee ihan omissa lukemissaan ja on Spotifyn Daily top Songs ykkönen toista pÀivÀÀ. Yli 114 000 kertaa streamattu Spotifyssa.
Liekinheitin ei ole sellaista musiikkia, mitÀ yleensÀ kuuntelen, mutta onhan se tÀyttÀ tykitystÀ alusta loppuun. Ja lavalle pyrot ja tuulikone, niin ei se varmastikaan ketÀÀn kylmÀksi jÀtÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenki yhtÀkkiÀ houkuttelis ihan hirveenÀ ajatus laittaa Komiat viisuihin, vaikka en ehkÀ siitÀ biisistÀ niin syty. Mut en oo oikein syttynyt mistÀÀn muustakaan biisistÀ. Nyt vaan sellainen fiilis ettÀ ois ihana jos Suomella ois palanen suomalaista kulttuuria ja ehkÀ vÀhÀn historiaakin. Aitoa iloa ja luonnollisuutta. Keulakuvana kaunis elovena-poika vaaleine hiuksineen ja sinisine silmineen.
Joku tulee sanoman ettÀ ei iloinen rallattelu ja siniset silmÀt riitÀ, mutta kun tuntuu ettÀ ei nyt oikein mikÀÀn riitÀ.
Voithan sinÀ heitÀ ÀÀnestÀÀ. Mulla nÀköjÀÀn suosikit vaihtelevat. Uskon kuitenkin, ettÀ livepÀivÀnÀ on helppo nostaa sieltÀ yksi parhaimmaksi.
Paalanen on Persoona isolla P:llÀ ja sellainen viisuihin tarvitaan. Pete ja Linda ovat muovisia ja valjuja kuin haalea maito.
Kun katsoo YouTuben reaktiovideoita liekinheittimeen, Linda on kommentoinut lÀhes jokaiseen videoon.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan juuri noin ettÀ Peten ura on ollut jotenkin sekava. On ollut siellÀ ja tÀÀllÀ, paljon yhteistöitÀ eri artistien kanssa ja niin paljon noissa tv-ohjelmissa ettÀ mielletÀÀn enemmÀn jonkinlaiseksi sekatyömieheksi kuin vakavasti otettavaksi artistiksi. Vaikka periaatteessa "kaikki" tykkÀÀvÀt niin ihmiset muistavat lÀhinnÀ vaan Kohta sataa. Toivottavasti asia muuttuu nyt kun ÀÀni on ihan huikea.
Noin se menee. Tunnistan monen muun tavoin Peten ja Idols-taustan, mutta tekemÀstÀÀn musiikista ei tiedÀ kuin sen kuuluisan videon.
On kyllÀ todella sÀÀli, ettÀ Ylelle ei ole kelvannut Antin tavanomaisempi tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Paalanen on Persoona isolla P:llÀ ja sellainen viisuihin tarvitaan. Pete ja Linda ovat muovisia ja valjuja kuin haalea maito.
Se sun ihailemasi suuri persoona ei varmaan yhtÀÀn tykkÀÀ nÀistÀ sun kommenteista, kun muita alentamalla, ylennÀt Paalasta.
HĂ€n itse on reilu kaveri ja kehuu muita kilpakumppaneitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ on niin tylsÀ vuosi ettÀ melkein vituttaa. Tulee mieleen 2024.
Just nÀin, tasapaksua mössöÀ kaikki.
MikÀ tahansa on parempaa kuin Windowsmanin homostelu.
Se on totta! Miksi sitÀ homoutta pitÀÀ julistaa ja jumaloida.
No eihÀn noista kumpikaan oo homo vai mihkÀ liittyy?
Ei ollutkaan. Joku homofoobikko vain nÀkee homoja kaikkialla.
Liekinheitin voittaa UMK:n. Ei pientÀ epÀilystÀkÀÀn, ettei nÀin kÀvisi.
Kaks biisiÀ vielÀ jÀljellÀ, kÀydÀÀn kisa loppuun asti.
Tuo Komioiden solisti on kyllÀ niin tÀydellinen suomalaisen miehen namu-maistiainen, ettÀ mÀ kyllÀ kannatan niiden lÀhettÀmistÀ. Ihan vaan naisten ja homomiesten iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin ei ole sellaista musiikkia, mitÀ yleensÀ kuuntelen, mutta onhan se tÀyttÀ tykitystÀ alusta loppuun. Ja lavalle pyrot ja tuulikone, niin ei se varmast
Saakohan sitÀ enÀÀ mitÀÀn pyroja Keski-Euroopassa kÀyttÀÀkÀÀn, kun oli se kamala tulipalokin
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin voittaa UMK:n. Ei pientÀ epÀilystÀkÀÀn, ettei nÀin kÀvisi.
Joo, varma juttu. Youtubessa katselukertoja melkein miljoona. Muilla suunnilleen 100 000 - 300 000.