UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4906)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ örinÀssÀ niin viehÀttÀÀ? Kuulostaa hirveÀltÀ. Haitarinsoitosta kyllÀ tykkÀÀn.
Suomalaiset mettÀpösilöt rakastavat örinÀÀ. KaatokÀnnissÀ rÀkÀ poskella ja kusiset farkkuliivit yllÀ öristÀÀn oikein porukalla esim. kesÀfestareilla.
Mieluummin tuo kun ruotsalainen leikelty mummohore löysÀllÀ römpsÀllÀ ja typerÀllÀ seksifantasiallaan kymmeniÀ vuosina nuoremmasta aineissa olevan nÀköisestÀ kikkarapÀÀpojasta. Tuo botoksiplayboy ja bi-Pete iskee vain 2% suomalaisista, pjste.
Veit sanat suusta! Ei kukaan itseÀÀn kunnioittava suomalainen ÀÀnestÀ ruotsalaista Lindaa Suomea edustamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ siinÀ örinÀssÀ niin viehÀttÀÀ? Kuulostaa hirveÀltÀ. Haitarinsoitosta kyllÀ tykkÀÀn.
Suomalaiset mettÀpösilöt rakastavat örinÀÀ. KaatokÀnnissÀ rÀkÀ poskella ja kusiset farkkuliivit yllÀ öristÀÀn oikein porukalla esim. kesÀfestareilla.
No esim. Tomi Joutsenen matala, melodinen örinĂ€ on sellaista, mikĂ€ tuntuu jossain syvĂ€llĂ€ ja on mielettömĂ€n hienon ja miehekkÀÀn kuuloista. Sellainen korkea blĂ€kkiskirkuminen kuulostaa kamalta, mutta matala miehekĂ€s örinĂ€ đ
Antti Paalaselle olisi kunnia-asia edustaa Suomea, toisin kuin ilmeisesti nÀille muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvÀsti ymmÀrrÀ mistÀÀn mitÀÀn. Paalanen on esim esiintynyt Kaustisilla. EikÀ kysymyksessÀ ole mitkÀÀn kÀnnifestarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiras nyt sivistÀÀ itseÀsi vÀhÀn tÀmÀ kurkkulaulun osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa!
On hieno.
Maagista. Kuin metsön velho laukoisi totuuksia. TÀssÀ on jotain suomalaista, ikiaikaista, mystistÀ,.metsÀÀ.
Kova on paniikki Paalasfanilla, kun haukkuu Lindaa ja PeteĂ€ törkeillĂ€ tavoilla (en viitsi lainata đ©viestiĂ€). He ovat jo monen suosikkeja, YouTube, Spotify ja muut kuin tĂ€mĂ€ roskalaarivauvapalsta tykkÀÀvĂ€t. đ€©
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvat musiikkivideosta nÀytti hienoilta ja videolla on ilmeisesti myös Antin Pepe-koira :)
TykkÀÀkö Repe Antin viisusta?
Totta kaj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa!
On hieno.
Maagista. Kuin metsön velho laukoisi totuuksia. TÀssÀ on jotain suomalaista, ikiaikaista, mystistÀ,.metsÀÀ.
Juuri sitĂ€ đ„°
Odotan suuria koska hÀn on alansa ammattilainen ja hanurin taitaja. Jos pilaa biisin lapsellisuuksilla niin peli on menetetty. KyllÀ hÀnellÀ on ihan ylimÀÀrÀisesti omaa osaamista jos kÀyttÀÀ taitonsa.
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalaselle olisi kunnia-asia edustaa Suomea, toisin kuin ilmeisesti nÀille muille.
Annamme ÀÀnemme Paalaselle siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, ettÀ kurkkuörinÀ tulee jakamaan mielipiteet rajusti. Itse en tykÀnnyt Paalasesta kun Youtubesta kuuntelin. Joku vertasi Lordiin, vaikka ei voi tosiaankaan verrata. Olin silloin teini ja tykÀstyin siihen heti ja ÀÀnestinkin Lordin edustajaksi. KurkkuörinÀ jakaa siis kansan. t. eri
Lordilla sentÀÀn oli biisissÀÀn melodia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, ettÀ kurkkuörinÀ tulee jakamaan mielipiteet rajusti. Itse en tykÀnnyt Paalasesta kun Youtubesta kuuntelin. Joku vertasi Lordiin, vaikka ei voi tosiaankaan verrata. Olin silloin teini ja tykÀstyin siihen heti ja ÀÀnestinkin Lordin edustajaksi. KurkkuörinÀ jakaa siis kansan. t. eri
En aiemmien kappaleiden perusteella pidÀ Paalasesta, sen sijaan se mongolialainen HU on loistava, etenkin yhteisbiisi Serj Tankianin kanssa. Mutta toivotaan, ettÀ Paalanen yllÀttÀÀ.
Tunti enÀÀ, aah! Kuolen kiimaan! Takatukka!! Tule jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko millÀÀn muulla kuin LiekinheittimellÀ realistisia mahdollisuuksia voittaa UMK? Mietin lopulta..
Paha sanoa kun ei ole kuultu kuin kolme biisiÀ. Itse en usko ettÀ paras olisi laitettu ulos tokana.
Siis kolme on vielÀ kuulematta
4!
Antti, Chachi, Kiki.
Unohdinkin jonkun? đ
No neljÀ ollaan jo kuultu ettÀ mitÀ?
21 min. video, missÀ maiden biisit, ainoa joka oli ihan erilainen oli Komiat, niin ja suomen edustajat, mutta muut olivat sellaista huutamista, etten jaksaisi yhtÀkÀÀn loppuun saakka ekalta kuulemalta kuunnella. PerÀkkÀin kuultuna sen paremmin havaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Tunti enÀÀ, aah! Kuolen kiimaan! Takatukka!! Tule jo!
Ok Pertti. đ
Hmmm, hmmm. Valitsenko timmikroppaisen tumman miehen, jonka ihon melaniini pitÀÀ miehen pitkÀÀn nuorekkaana, vai suomalaisen miehen, joka muuttuu harmaaksi rölliksi jo nelikymppisenÀ? Hmmmm, hmmm, todella vaikea valinta.
Antin biisi oli sellainen mitÀ pelkÀsinkin. HÀnen aiempi tuotanto niin paljon parempaa.
Koskahan wiwibloggs arvioi Komiat?