Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7043)

Vierailija
2841/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Lindan tarvitsisi kyykistellĂ€, olen nĂ€in jĂ€lkikĂ€teen ymmĂ€rtĂ€nyt ettĂ€ se kyykkyviuluilu Ă€rsytti osaa ihmisistĂ€ jo silloin (itse olin lapsi). Linda nĂ€ytti tosi timmiltĂ€ ja nĂ€yttĂ€vĂ€ltĂ€ naiselta ihan seistenkin musavideolla, hieno asu. 🌞

Kyykkyviulu oli kÀsite. Jotain ainutlaatuista koko maailmassa. Linda oli maailman kaunein ja seksikkÀin viulisti. Vain se yksi aasialainen nainen kilpaili hÀnen kanssaan.

Vierailija
2842/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀllÀ palstalla on jotenkin yllÀttÀvÀn negatiivinen suhtautuminen Suomen ehdokasbiisejÀ kohtaan. Ollut joka vuosi (lukuun ottamatta Cha Cha:ta ja Bara bada bastua). Toisaalta suluissa olleet menestyivÀtkin joten ehkÀ tÀÀllÀ ollaan vaan kovia tietÀjiÀ.

Joo, yllĂ€ttĂ€vĂ€n happamia/katkeria/ilkeitĂ€ ihmisiĂ€ seuraa tĂ€llaista hyvĂ€n mielen kilpailua kuin UMK. 😅

Niin ihan kuin olisi unohdettu, ettÀ kyseessÀ on kilpailu ja fiksuin Suomi haluaa meidÀn tietenkin voittavan. Voidaan yhdessÀ tsempata paras biisi jatkoon, ja kannustaa valittuja parhaaseen mahdolliseen esitykseen.

Jokainen tietysti haluaa oman suosikkinsa jatkoon. MielipiteitĂ€ on monia. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuihin pitÀisi tehdÀ uudet sÀÀnnöt, ettÀ myös musiikki tulee livenÀ. Vaikka onkin laulukilpailu. VÀhÀn uudistaa

Joopa joo, tehdÀÀn heti sinun fanituksen perusteella.

ESC ei ole soittokilpailu.

Vierailija
2844/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Paalanen lupasi ettÀ sen biisi on bÀngeri. Siis hemmetin hyvÀ kappale.

Vierailija
2845/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun nuo ehdokkaat kaikki tsemppaa toisiaan nÀkyvÀsti, niin ajattelin tÀnÀ vuonna suhtautua kunnioittavammin ja suvaitsevammin nÀkemyksiin jotka eroavat omistani.

Vierailija
2846/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀ yönÀ tulee Komiat-biisi. Aiotteko kuunnella?

TottakaiđŸ€©

MinkÀ ikÀinen olet?

Vierailija
2847/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedĂ€ onko ollut jo puhetta, mutta Peten&Lindan biisin loppua ei voi verrata Erikaan, kuten jotkut tekivĂ€t. Erikan loppu symboloi orgasmia, mutta Pete on "hulluuden partaalla" biisin lopussa, musavideo tuo sen hyvin esille. Ei kuvaa orgasmia siis. 😁

Vierailija
2848/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2c502690-b7c3-4cc0-9832-60db04

Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.

Naurattaa jollei itkettÀis. Suomessa ei ole korruptiota muiden maiden tapaan, mutta yleisö ei silti saa pÀÀttÀÀ.

Paitsi ettÀ Paalanen voi olla yleisön ykkönen joka tapauksessa. EnkÀ jaksa kyllÀ uskoa ettÀ muut kieltÀytyisi edustamasta, onhan heidÀn tÀytynyt tietÀÀ tÀmÀ Israel sotku jo kun hakivat, kun sitÀ on nyt kaksi vuotta jankattu euroviisujen yhteydessÀ.

Vierailija
2849/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀllÀ palstalla on jotenkin yllÀttÀvÀn negatiivinen suhtautuminen Suomen ehdokasbiisejÀ kohtaan. Ollut joka vuosi (lukuun ottamatta Cha Cha:ta ja Bara bada bastua). Toisaalta suluissa olleet menestyivÀtkin joten ehkÀ tÀÀllÀ ollaan vaan kovia tietÀjiÀ.

Joo, yllĂ€ttĂ€vĂ€n happamia/katkeria/ilkeitĂ€ ihmisiĂ€ seuraa tĂ€llaista hyvĂ€n mielen kilpailua kuin UMK. 😅

Niin ihan kuin olisi unohdettu, ettÀ kyseessÀ on kilpailu ja fiksuin Suomi haluaa meidÀn tietenkin voittavan. Voidaan yhdessÀ tsempata paras biisi jatkoon, ja kannustaa valittuja parhaaseen mahdolliseen esitykseen.

Jokainen tietysti haluaa oman suosikkinsa jatkoon. MielipiteitĂ€ on monia. 

Voisi silti olla kunnioittava artisteja kohtaan...

Vierailija
2850/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2c502690-b7c3-4cc0-9832-60db04

Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.

Naurattaa jollei itkettÀis. Suomessa ei ole korruptiota muiden maiden tapaan, mutta yleisö ei silti saa pÀÀttÀÀ.

Paitsi ettÀ Paalanen voi olla yleisön ykkönen joka tapauksessa. EnkÀ jaksa kyllÀ uskoa ettÀ muut kieltÀytyisi edustamasta, onhan heidÀn tÀytynyt tietÀÀ tÀmÀ Israel sotku jo kun hakivat, kun sitÀ on nyt kaksi vuotta jankattu

Oon kans aika varma, ettÀ jokainen, joka ei suoraan sano ettei aio lÀhteÀ, lÀhtee kyllÀ jos voitto tulee.

Vierailija
2851/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀ yönÀ tulee Komiat-biisi. Aiotteko kuunnella?

TottakaiđŸ€©

MinkÀ ikÀinen olet?

Kauheen vanha, 65 v. Ja yli 55 v seurannut euroviisuja🧐.

Vierailija
2852/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ aloin kuulkaas ihan tosissani kiinnostua nĂ€istĂ€ Komioista. Mulle uusi tuttavuus. Mutta videoilla nĂ€yttÀÀ varsin hyvĂ€ltĂ€ porukalta. Toivon, ettĂ€ heillĂ€ olis menevĂ€ ja mukaansatempaava biisi, jollain hyvĂ€llĂ€ korvamatokertsillĂ€, jota olis helppo hoilottaa mukana. Osuis ja uppoais yleisöön. 

Moderni, raikas, hyvin tehty ja tuotettu Suomi-humppa!

Vierailija
2853/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa Antti tulisi nyt kaikille tunnetuksi. TĂ€ssĂ€ on yksi keikka:  19. maaliskuu 2026, 20:30

Cabaret Vauban 17 Avenue Georges Clémenceau, Brest, fr .

Ei kannata kinastella siitĂ€ kuinka tunnettu Antti on euroopan lavoilla. Kun hĂ€nen sponsorinsa saavat hĂ€net TV-esiintymisiin ulkomaille, niin siitĂ€ aukeaa uudet nĂ€kymĂ€t. Miten suomalaiset eivĂ€t osaa omiaan mainostaa. 

Onkohan siellĂ€ nĂ€itĂ€ Alvan x Ahez kollaboraation (viisubiisi Fulenn) faneja? Paalanenhan on tehnyt haitariteknoa. Ranskan edustusbiisi oli folkteknoa. 

Vierailija
2854/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedĂ€ onko ollut jo puhetta, mutta Peten&Lindan biisin loppua ei voi verrata Erikaan, kuten jotkut tekivĂ€t. Erikan loppu symboloi orgasmia, mutta Pete on "hulluuden partaalla" biisin lopussa, musavideo tuo sen hyvin esille. Ei kuvaa orgasmia siis. 😁

Peten&Lindan biisissÀ on yks hauska juttu. SitÀ voi kuunnella repeatillÀ, ja sen alku ja loppu natsaa tosi hyvin yhteen.

Vierailija
2855/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Linda oli kyykkyviuluasennossa viime vuoden UMK-vÀliaikanumerossa Shanghain valot. Se on ihan nÀyttÀvÀ asento ja tÀn vuoden umkissa voisi olla jotenkin mukana.

Vierailija
2856/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Poistan Kaj pakottajan viestit, alennetaan Erikaa.

Vierailija
2857/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Paalasen kappaleen nimi on Takatukka, niin veikkaan ettÀ hiukset eivÀt ole nutturalla.

Olisi hienoa, jos alussa olisi nutturalla ja sitten avaisia tukkansa ja samalla seksikkÀÀsti heilauttaisi pÀÀtÀÀn vasemmalta oikealle kuten jossain Lorealin mainoksessa.

Vierailija
2858/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ aloin kuulkaas ihan tosissani kiinnostua nĂ€istĂ€ Komioista. Mulle uusi tuttavuus. Mutta videoilla nĂ€yttÀÀ varsin hyvĂ€ltĂ€ porukalta. Toivon, ettĂ€ heillĂ€ olis menevĂ€ ja mukaansatempaava biisi, jollain hyvĂ€llĂ€ korvamatokertsillĂ€, jota olis helppo hoilottaa mukana. Osuis ja uppoais yleisöön. 

Moderni, raikas, hyvin tehty ja tuotettu Suomi-humppa.

Sen lisĂ€ksi ovat valtavan mukaviađŸ€—

Vierailija
2859/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni, raikas, hyvin tehty ja tuotettu Suomi-humppa!

Kaihomieli on hyvÀ kappale. On tullut paljon radiosta, ja olen kuunnellut muutenkin. Harmi, ettei se ollut viisubiisi.

Vierailija
2860/7043 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni, raikas, hyvin tehty ja tuotettu Suomi-humppa.

Sen lisĂ€ksi ovat valtavan mukaviađŸ€—

TÀÀ ei oo mukavuuskisa

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yksi kuusi