Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

UMK 2026 OFFICIAL đŸŽ¶đŸŽ¶đŸŽ¶

Vierailija
25.08.2025 |

Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?

1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen

tÀssÀ tiedot itse kisasta:

https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026

2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026

MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?

Iltapulu TV-opas Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7271)

Vierailija
2701/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MistÀ Mikon videon nÀkee?

Vierailija
2702/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2c502690-b7c3-4cc0-9832-60db04

Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.

SÀÀlittĂ€vÀÀ ettĂ€ kisaan otetaan tyyppejĂ€ jotka eivĂ€t ole valmiita Euroviisuihin 😡

Onneksi luotan Anttiin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin sen eilen umk:n youtubesta, mutta saattaa olla myös instassa tms.

Vierailija
2704/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin sen eilen umk:n youtubesta, mutta saattaa olla myös instassa tms.

Löysin! Kiitos

Vierailija
2705/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Veikkaan ettÀ paikasta kisaa ainoastaan Pete ja Linda, Kiki ja Antti.

Chachi on amerikkalainen, se ei todellakaan pÀÀse edustamaan Suomea.

Muut vaikuttavat sellaisilta, ettÀ ne voitaisiin unohtaa aika nopeasti.

Vierailija
2706/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat

Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.

SÀÀlittĂ€vÀÀ ettĂ€ kisaan otetaan tyyppejĂ€ jotka eivĂ€t ole valmiita Euroviisuihin 😡

Onneksi luotan Anttiin.

Antti on luvannut mennÀ, koska euroviisut monien vuosien haave

Vierailija
2707/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hienoa, ettÀ Suomi on ennakoivasti jo sijalla kaksi, niin arvostettu ja kovatasoinen kisa UMK nykyÀÀn on. EdellÀ on vaan kestomenestyjÀt Israel ja Ruotsi <3

Miten suomi voi olla sijalla kaksi jos kaksi maata on edellÀ?

Vierailija
2708/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta siis onhan tuo Lindan ja Peten biisi ihan sellainen euroviisuihin tekemÀllÀ tehty, ettÀ olishan sekin outoa jos he eivÀt sinne suostuisi menemÀÀn jos voittavat.

Vierailija
2709/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Todellakin LLPP lÀhtevÀt viisuihin jos umkin voittavat. Tietysti saisivat nyt reippaasti sanoa sen ÀÀneen, en tajua mitÀ nÀmÀ artistit hannaavat.

Vierailija
2710/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on tokana oddseissa. PitÀÀ odottaa vĂ€hĂ€n aikaa, ettĂ€ sivu pĂ€ivittyy. Oltiin tosiaan pari pĂ€ivÀÀ sitten 4. tai 5. Johtuuko tĂ€mĂ€ pp ja ll biisistĂ€ vai tosiaan siitĂ€, ettĂ€ nĂ€inkin laadukas biisi on laitettu tokaksi ja vielĂ€ on tulossa jotain parempaa? 

EnÀÀ 114 pÀivÀÀ Suomen historialliseen viisuvoittoon, eikÀ edustajaa ole vielÀ edes valittu! KyllÀ nyt kelpaa!

Vierailija
2711/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin LLPP lÀhtevÀt viisuihin jos umkin voittavat. Tietysti saisivat nyt reippaasti sanoa sen ÀÀneen, en tajua mitÀ nÀmÀ artistit hannaavat.

EivĂ€t lĂ€hde. Olen kuullut nĂ€in sisĂ€piiristĂ€.

Vierailija
2712/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voiko tuohon eurovisionworldin vedonlyönti tilastoihin luottaa, kun ei anna arvostella kappaleitakaan. Ollut huhua, ettĂ€ Israelilaista taustavoimaa mikĂ€ selittĂ€isi Israelin sekĂ€ sen lĂ€snĂ€olon sallivien maiden paremmat sijoitukset? HyvĂ€nĂ€ esimerkkinĂ€ Luxembourg, joka ei mitÀÀn top-10 kamaa nĂ€ytĂ€ tarjoilevan kattauksellaan. 

Vierailija
2713/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EivĂ€t lĂ€hde. Olen kuullut nĂ€in sisĂ€piiristĂ€.

HöpsistĂ€. Kukaan noista ei jĂ€tĂ€ sitĂ€ mahdollisuutta vĂ€liin ettĂ€ pÀÀsevĂ€t esiintymÀÀn tv:n vĂ€lityksellĂ€ sadoille miljoonille ihmisille ja jos hyvin pĂ€rjÀÀvĂ€t ja tulee kv. hitti niin Spotifyista yms. tippuu enemmĂ€n tai vĂ€hemmĂ€n rahaa koko loppuiĂ€n. 

Vierailija
2714/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MinÀ uskon siihen, ettö tulevaisuusessa KÀÀrijÀ osallistuu kerran ja silloin vie voiton kotiin.

Ite en, sama ei toimisi toista kertaa, liian iso riski.

Joo ei kannata. Ruotsin kanssa nÀhty

Ihan eri, kun maana on Ruotsi, ja Loreen.

Vierailija
2715/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kenen esitys tĂ€nÀÀn julkistetaan? 

Vierailija
2716/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen esitys tĂ€nÀÀn julkistetaan? 

komiat

Vierailija
2717/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuohon eurovisionworldin vedonlyönti tilastoihin luottaa, kun ei anna arvostella kappaleitakaan. Ollut huhua, ettĂ€ Israelilaista taustavoimaa mikĂ€ selittĂ€isi Israelin sekĂ€ sen lĂ€snĂ€olon sallivien maiden paremmat sijoitukset? HyvĂ€nĂ€ esimerkkinĂ€ Luxembourg, joka ei mitÀÀn top-10 kamaa nĂ€ytĂ€ tarjoilevan kattauksellaan. 

KyllĂ€ sirltĂ€ löytyy kappaleiden arvostelut tĂ€htimÀÀrissĂ€. LiekinheittimellĂ€ perĂ€ti 4,9 tĂ€hteĂ€. ÄÀniĂ€ annettu 1780. https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026/lampenius-parkkon

Vierailija
2718/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komiat

Naurattaa jollei itkettÀis. Suomessa ei ole korruptiota muiden maiden tapaan, mutta yleisö ei silti saa pÀÀttÀÀ.

Vierailija
2719/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin eniten kiinnostaa se Paalanen tĂ€llĂ€ hetkellĂ€. Ainut joka voisi erottautua muista. 

Muista erottuminen ei aina tarkoita hyvÀÀ

Vastasin tÀhÀn eilen, ettÀ aina ei tarkoitakaan, mutta nyt tarkoittaa, koska Antti on lahjakas fiksu ja suloinen. Kumma kun jonkun piti se kommentti poistaa?

Vierailija
2720/7271 |
18.01.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ pystyin eilen tÀppÀÀmÀÀn, ettÀ kuka voittaa Maltan kisan. Sen voi tosin tehdÀ vain kerran eikÀ sen jÀlkeen nÀe niitÀ voittotodennÀköisyyksiÀ.