UMK 2026 OFFICIAL đ¶đ¶đ¶
Kohta se huuma taas alkaa. MitÀ tiedÀmme nyt?
1. Haku UMK:hon pÀÀttyi eilen
tÀssÀ tiedot itse kisasta:
https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026
2. Euroviisut pidetÀÀnkin sitten WienissÀ 16.5.2026
MillÀ mielellÀ odotatte ja kenen toivotte olevan mukana?
Katso lÀhetysajat : UMK26 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2c502690-b7c3-4cc0-9832-60db04âŠ
Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.
SÀÀlittĂ€vÀÀ ettĂ€ kisaan otetaan tyyppejĂ€ jotka eivĂ€t ole valmiita Euroviisuihin đĄ
Onneksi luotan Anttiin.
Vierailija kirjoitti:
MistÀ Mikon videon nÀkee?
Itse löysin sen eilen umk:n youtubesta, mutta saattaa olla myös instassa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin sen eilen umk:n youtubesta, mutta saattaa olla myös instassa tms.
Löysin! Kiitos
Veikkaan ettÀ paikasta kisaa ainoastaan Pete ja Linda, Kiki ja Antti.
Chachi on amerikkalainen, se ei todellakaan pÀÀse edustamaan Suomea.
Muut vaikuttavat sellaisilta, ettÀ ne voitaisiin unohtaa aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat
Jep, eli eivÀt ole lÀhdössÀ. Mun mielestÀ kaikkien kannattaa valmistautua siihen, ettÀ kuka hyvÀnsÀ UMK:n voittaa, edustajaksi lÀhtee Antti Paalanen. Itse lÀhettÀisin hÀnet mieluummin kannustaen matkaan kuin velvollisuudentunnosta varasijalta.
SÀÀlittĂ€vÀÀ ettĂ€ kisaan otetaan tyyppejĂ€ jotka eivĂ€t ole valmiita Euroviisuihin đĄ
Onneksi luotan Anttiin.
Antti on luvannut mennÀ, koska euroviisut monien vuosien haave
Vierailija kirjoitti:
Aika hienoa, ettÀ Suomi on ennakoivasti jo sijalla kaksi, niin arvostettu ja kovatasoinen kisa UMK nykyÀÀn on. EdellÀ on vaan kestomenestyjÀt Israel ja Ruotsi <3
Miten suomi voi olla sijalla kaksi jos kaksi maata on edellÀ?
Mutta siis onhan tuo Lindan ja Peten biisi ihan sellainen euroviisuihin tekemÀllÀ tehty, ettÀ olishan sekin outoa jos he eivÀt sinne suostuisi menemÀÀn jos voittavat.
Todellakin LLPP lÀhtevÀt viisuihin jos umkin voittavat. Tietysti saisivat nyt reippaasti sanoa sen ÀÀneen, en tajua mitÀ nÀmÀ artistit hannaavat.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on tokana oddseissa. PitÀÀ odottaa vÀhÀn aikaa, ettÀ sivu pÀivittyy. Oltiin tosiaan pari pÀivÀÀ sitten 4. tai 5. Johtuuko tÀmÀ pp ja ll biisistÀ vai tosiaan siitÀ, ettÀ nÀinkin laadukas biisi on laitettu tokaksi ja vielÀ on tulossa jotain parempaa?
EnÀÀ 114 pÀivÀÀ Suomen historialliseen viisuvoittoon, eikÀ edustajaa ole vielÀ edes valittu! KyllÀ nyt kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin LLPP lÀhtevÀt viisuihin jos umkin voittavat. Tietysti saisivat nyt reippaasti sanoa sen ÀÀneen, en tajua mitÀ nÀmÀ artistit hannaavat.
EivÀt lÀhde. Olen kuullut nÀin sisÀpiiristÀ.
Voiko tuohon eurovisionworldin vedonlyönti tilastoihin luottaa, kun ei anna arvostella kappaleitakaan. Ollut huhua, ettÀ Israelilaista taustavoimaa mikÀ selittÀisi Israelin sekÀ sen lÀsnÀolon sallivien maiden paremmat sijoitukset? HyvÀnÀ esimerkkinÀ Luxembourg, joka ei mitÀÀn top-10 kamaa nÀytÀ tarjoilevan kattauksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EivÀt lÀhde. Olen kuullut nÀin sisÀpiiristÀ.
HöpsistÀ. Kukaan noista ei jÀtÀ sitÀ mahdollisuutta vÀliin ettÀ pÀÀsevÀt esiintymÀÀn tv:n vÀlityksellÀ sadoille miljoonille ihmisille ja jos hyvin pÀrjÀÀvÀt ja tulee kv. hitti niin Spotifyista yms. tippuu enemmÀn tai vÀhemmÀn rahaa koko loppuiÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ uskon siihen, ettö tulevaisuusessa KÀÀrijÀ osallistuu kerran ja silloin vie voiton kotiin.
Ite en, sama ei toimisi toista kertaa, liian iso riski.
Joo ei kannata. Ruotsin kanssa nÀhty
Ihan eri, kun maana on Ruotsi, ja Loreen.
Kenen esitys tÀnÀÀn julkistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Kenen esitys tÀnÀÀn julkistetaan?
komiat
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuohon eurovisionworldin vedonlyönti tilastoihin luottaa, kun ei anna arvostella kappaleitakaan. Ollut huhua, ettÀ Israelilaista taustavoimaa mikÀ selittÀisi Israelin sekÀ sen lÀsnÀolon sallivien maiden paremmat sijoitukset? HyvÀnÀ esimerkkinÀ Luxembourg, joka ei mitÀÀn top-10 kamaa nÀytÀ tarjoilevan kattauksellaan.
KyllĂ€ sirltĂ€ löytyy kappaleiden arvostelut tĂ€htimÀÀrissĂ€. LiekinheittimellĂ€ perĂ€ti 4,9 tĂ€hteĂ€. ĂĂ€niĂ€ annettu 1780. https://eurovisionworld.com/national/finland/umk-2026/lampenius-parkkonâŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komiat
Naurattaa jollei itkettÀis. Suomessa ei ole korruptiota muiden maiden tapaan, mutta yleisö ei silti saa pÀÀttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin eniten kiinnostaa se Paalanen tÀllÀ hetkellÀ. Ainut joka voisi erottautua muista.
Muista erottuminen ei aina tarkoita hyvÀÀ
Vastasin tÀhÀn eilen, ettÀ aina ei tarkoitakaan, mutta nyt tarkoittaa, koska Antti on lahjakas fiksu ja suloinen. Kumma kun jonkun piti se kommentti poistaa?
Vierailija kirjoitti:
MinÀ pystyin eilen tÀppÀÀmÀÀn, ettÀ kuka voittaa Maltan kisan. Sen voi tosin tehdÀ vain kerran eikÀ sen jÀlkeen nÀe niitÀ voittotodennÀköisyyksiÀ.